Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – «45420000-7 Столярні та теслярні роботи» Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні жіночої консультації за адресою : м. Дніпро, пр. Мануйлівський,29.
Очікувана вартість
333 137,00 UAH
UA-2019-10-08-001925-b 8757e89f16e24a52b8dc72fb6ad74074
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Барвіненко

+380966700898 ekml9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01984613
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29
Контактна особа: Ірина Барвіненко
+380966700898
ekml9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 15:57
Очікувана вартість: 333 137,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – «45420000-7 Столярні та теслярні роботи»
Поточний ремонт по заміні вікон в приміщенні жіночої консультації за адресою :
м. Дніпро, пр. Мануйлівський,29.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр. Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Постачальником протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 12:56
ТД пр. Мануйлівський, 29 (оновлена).docx
08 жовтня 2019 15:28
Проект договору.docx
09 жовтня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 12:56
ТД пр. Мануйлівський, 29 (оновлена).docx
08 жовтня 2019 15:28
ТД пр. Мануйлівський,29.docx
08 жовтня 2019 15:28
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-08-001925-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41045252
Дата подання: 10 жовтня 2019 14:23
Необоснованные требования.
III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, ч.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції , Листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; рішення РНБО України від19 березня 2019 року (Введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року № 82/2019); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Требуем исключить этот документ т.к. ЗУ "Про державні закупівлі" не предусмотренно его необходимость для участия в тендерах.
Лишняя бумажка которая не на что не влияет.
ч.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям; Замовника надає у складі своєї пропозиції: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019 р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника). Обов’язкова наявність наступного обладнання: зварювальний верстат 4-х головочний - не менше 1 шт.,

зварювальний верстат 2-х головочний – не менше 1 шт., 1- головочний верстат – не менше 1 шт., зачисні верстати – не менше 1 шт., фрезер верстат – не менше 1 шт. в довідці зазначити право користування. Обов’язкова наявність в Учасника двох автомобілів не менше 5т. та не менше 1,5т. для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого або за договором на надання транспортних послуг. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: паспорт транспортного засобу на власний транспорт або паспорт транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг.Обов’язкова наявність у Учасника інженера з охорони праці та не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше двох вантажників та не менше п’яти монтажників). Учасник надає копії документів, що підтверджують відповідну освіту спеціалістів учасника, зазначених в інформаційній довідці. Для підтвердження наявності працівників у Учасник надає трудові книжки / витяги з трудових книжок або договори цивільно-правового характеру / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу щодо усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Учасник надає довідку в довільній формі де зазначає відповідальну особу за виконання договору з зазначенням ПІБ та контактного телефона (інженер з якості / майстер/ тощо). Ст17 ЗУ "Про держвані закупівлі" нету таких требований. Додаток 2. 2.1. Лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Государственные закупки регулируються ЗУ "Про державні закупівлі" при чем тут ЗУ "Про державну реєстрацію юр осб"? 3. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів.
4. З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси. Не обоснованное требование !
6. Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або лист – підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів; Каким законом предусмотрено?
Считаем что вышеуказанные требования не обоснованы и дискриминационными. Поэтому требуем внести изменения в Тендерную документацию путем их исключения.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 13:45
Добрий день!
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону).
Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону.
Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні.
Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність:
1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій;
2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію зокрема п3) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону).
Окрім того, норми Закону містять посилання на відповідності учасника певним критеріям оцінки. Так, статтею 16 Закону встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям (надання письмового документального підтвердження), про що зазначається Замовником у тендерній документації, та які містять, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Вимоги, визначені Замовником відповідно до п.п. 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції повністю відповідають чинному Законодавству. Дані вимоги встановлено з метою залучення для виконання робіт більш досвідченого підрядника для можливості забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.
Наразі, Закон не містить визначення терміну “дискримінаційні вимоги”, оскільки це у кожному конкретному випадку залежить від предмету закупівлі і відповідного ринку. Отже, встановлюючи вимоги до учасників, замовник має самостійно проаналізувати, яким чином та чи інша вимога вплине на проведення закупівлі, наскільки вона обгрунтована, які нормативно-правові акти її регулюють тощо. Іноді неможливо об᾿єктивно розмежувати необхідні, з точки зору замовника, вимоги до учасників та вимоги, які можуть бути розцінені як такі, що містять “дискримінаційні ознаки”.
Номер вимоги: UA-2019-10-08-001925-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41045252
Дата подання: 30 жовтня 2019 21:48
Необґрунтоване відхилення
Відповідь надана на протокол від 30.10.2019р. по пунктам.
1. ТОВ «Європласт ЛТД» надало всі заповнені сторінки паспорта директора Мормуль Т.М. та фин директора Калиніна О.А. будь ласка подивиться уважніше.
2. ТОВ «Європласт ЛТД» виконує роботи самостійно без субпідрядників. Писати чергову бюрократичну довідку про то чого немає?
3. ТОВ «Європласт ЛТД» надало лист погодження з усіма умовами наданого замовником договору.
4. Черговий папірець який не впливає на якість та ціну.
5. ТОВ «Європласт ЛТД» є представником заводу СТЕКЛОПЛАСТ ТОВ «ЄСПІ ФОРС» про що надав відповідні документи. СТЕКЛОПЛАСТ ТОВ «ЄСПІ ФОРС» це один з крупніших заводів Дніпропетровської області якій має необхідне обладнання, автомобілі та складські приміщення про, що також було надано документи. Крім того ТОВ «Європласт ЛТД» подовав вимогу стосовно дискримінаційності цих вимог. Але замовник відхилив цю вимогу.
6. Надано трудові Кожана Є.М., Земляного О.А. та ЧепаченкоЛ.Л. Стосовно 2 вантажників ТОВ «Європласт ЛТД» залучає до розвантаження металопластикових конструкції людей, та не має необхідності отримувати їх на постійної основі.
7. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Вважаємо що ТОВ «Європласт ЛТД» не допустив жодної суттєвої помилки та вимагаємо скасувати протокол від 30.10.2019р.
П.с. торги проходили дуже цікаво. Ніхто з опонентів не боровся за ціну. Торгів май же і не було. Але ТОВ «Європласт ЛТД» одразу надало саму нижчу ціну, а це на 72000 грн менш чім наступний учасник. ТОВ «Європласт ЛТД» не надало лише гарантійний лист який воно само собі робить та довідку про субпідрядників, и ціна довідок на розсуд замовника 75000 грн. Ми вважаємо що за цім кроється лише упереджене ставлення та домовленість з одним з учасників, тому ми маємо намір звернутися до контролюючих органів, щоб вони дали оцінку тендерам які проводить ваша організація.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 16:35
Замовник керуючись статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність: 1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій; 2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію зокрема п3) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасником у наданій тендерній пропозиції надано не всі необхідні довідки, гарантійні листи та відсутній сертифікат якості. Учасник не вважав за потрібне датувати надані листи і не адресував їх Замовнику, оформлення наданих документів не відповідає п.п.3 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Таким чином посилаючись на пункт 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Сертифікати якості які були надані після проведення аукціону відповідно до частини 3 статті 25 Закону України про публічні закупівлі не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали, тобто Замовник не має права їх розглядати.
Також мусимо зазначити, що учасником не було надано гарантійного листа де зазначається, що надана тендерна пропозиція дійсна протягом 90 днів, тобто при укладанні договору учасник мав намір у рази підвищити вартість наданих послуг.
Замовник не висував ніяких дискримінаційних вимог : учасником гарантійні листи надаються у довільній формі, посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника –відсутнє. Тому звинувачення, щодо дискримінаційних вимог – необгрунтоване.
Відповідно до чисельності і кваліфікації персоналу – учасником не надано інформації щодо вантажників. Якщо учасник не утримує але залучає до розвантаження людей, то він повинен був повідомити про це замовника «довідкою на фірмовому бланку(у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом уповноваженої особи. На нашу думку на момент надання послуг(виконання робіт) при поставці металопластикових виробів Виконавець мав намір відмовитись від розвантаження .
Надання документів після проведення аукціону або надання їх не в повному обсязі суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується висновками Східного офісу Держаудитслужби по проведеним закупівлям лікарні-у червні 2019 року.
Пропозиція ТОВ «Європласт ЛТД» дійсно є найбільш економічно вигідною, але якщо б Замовник не зауважив на відсутності необхідних документів, тим самим порушив Закон України «Про публічні закупівлі» та проігнорував висновки контролюючих органів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ 332 000,00
UAH з ПДВ
332 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" 332 650,01
UAH з ПДВ
332 650,01
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Носенко І.О. 333 137,00
UAH з ПДВ
333 137,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:40
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:32
Сертефикати.rar
24 жовтня 2019 17:29
Електронний підпис
23 жовтня 2019 15:39
Акт.jpg
23 жовтня 2019 15:32
Електронний підпис
23 жовтня 2019 15:15
Акт огляду.jpg
23 жовтня 2019 15:15
Довідка МВС.jpg
23 жовтня 2019 09:48
Пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 09:48
ДЦ.pdf
23 жовтня 2019 09:48
Тендер.rar

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:32
статут14.jpg
18 жовтня 2019 14:32
статут13.jpg
18 жовтня 2019 14:32
статут12.jpg
18 жовтня 2019 14:32
статут11.jpg
18 жовтня 2019 14:32
статут10.jpg
18 жовтня 2019 14:32
статут9.jpg
18 жовтня 2019 14:32
статут2.jpg
18 жовтня 2019 14:32
статут1.jpg
18 жовтня 2019 14:32
Перелік робіт.pdf
18 жовтня 2019 14:32
Лицензия_декларация.PDF
18 жовтня 2019 14:32
Додаток 3 _ копія.PDF
18 жовтня 2019 14:32
Витяг ПДВ Благострой.jpg
18 жовтня 2019 14:32
виписка 2стр.jpg
18 жовтня 2019 14:32
виписка 1стр.jpg
18 жовтня 2019 14:32
001.jpg

Публічні документи

12 листопада 2019 17:20
Електронний підпис
12 листопада 2019 17:19
Справка МВД 11_10_19.pdf
12 листопада 2019 17:19
налоговая МКЛ 9_от 08_11_19.PDF
12 листопада 2019 17:19
Корупція Горобець АК_22_10_19.zip
12 листопада 2019 17:19
Корупция ВО_22_10_19.zip
12 листопада 2019 17:19
Довідка відповідність ст17.pdf
23 жовтня 2019 14:48
Електронний підпис
23 жовтня 2019 14:31
23 відгук від замовника.jpg
23 жовтня 2019 12:24
64 СЕС на піну.pdf
23 жовтня 2019 12:24
60. Довідка щодо вимог.pdf
23 жовтня 2019 12:24
59 Лист гарантія ДСТУ.pdf
23 жовтня 2019 12:24
58 супровідний лист.pdf
23 жовтня 2019 12:24
55 акт 333.pdf
23 жовтня 2019 12:24
50 Лист-гарантія роботи.pdf
23 жовтня 2019 12:24
47 Справка ПКБ 2.pdf
23 жовтня 2019 12:24
47 Справка ПКБ 1.pdf
23 жовтня 2019 12:24
46 довідка щодо машин.pdf
23 жовтня 2019 12:24
45. Довідка довкілля.pdf
23 жовтня 2019 12:24
43. Опис ЄДРПОУ.PDF
23 жовтня 2019 12:24
43. Довідка про опис.pdf
23 жовтня 2019 12:24
35 довідка щодо умов.pdf
23 жовтня 2019 12:24
26 Витяг з реєстру ПДВ.JPG
23 жовтня 2019 12:24
25. Інформаційний лист.pdf
23 жовтня 2019 12:24
24 статистика Винтера 1.jpg
23 жовтня 2019 12:24
21 накази и дипломы ч2.pdf
23 жовтня 2019 12:24
21 накази и дипломы ч1.pdf
23 жовтня 2019 12:24
20 довідка працівники.pdf
23 жовтня 2019 12:24
16. ДОГОВОР оборуд.rar
23 жовтня 2019 12:24
12. Довідка АМКУ.pdf
23 жовтня 2019 12:24
11 Справка МВД 11_10_19.pdf
23 жовтня 2019 12:24
11 Корупция ВО_22_10_19.zip
23 жовтня 2019 12:24
10. Лист-гарантія 90.pdf
23 жовтня 2019 12:24
6. проект договору !.pdf
23 жовтня 2019 12:24
2.7. Статут 2019.PDF
23 жовтня 2019 12:24
2.6. Витяг_ЄДР.zip
23 жовтня 2019 12:24
2.4. Виписка з ЄДР.PDF
23 жовтня 2019 12:24
2.3. Протокол зборів.PDF
23 жовтня 2019 12:24
2.1. паспорт.rar
23 жовтня 2019 12:24
2. право підпису.pdf
23 жовтня 2019 12:24
1.ТЕНДЕРНА пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 12:24
1 Кошторис.rar
23 жовтня 2019 12:24
1 кошторис машини.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 15:47
7.2. Виписка.pdf
23 жовтня 2019 15:47
7.1. ИНН.pdf
23 жовтня 2019 15:47
7 Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"

ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ

ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"

ФОП Носенко І.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"
#41045252
Відхилено 260 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 17:03
ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ
#41363172
Відхилено 332 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 14:37
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
Переможець 332 650,01
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 13:44

Документи

30 жовтня 2019 17:03
Електронний підпис
30 жовтня 2019 17:02
Протокол0001.PDF

Документи

05 листопада 2019 14:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
332 650,01
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 17:47
Договір 179.PDF укладений
27 листопада 2019 17:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 332 650,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 441,67 UAH)