Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект меблів
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-10-08-001886-b 15279cf3be014e279533c87cd06a862d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інклюзивно-ресурсний центр №6 Печерського району м.Києва

+380993501371 iirc.pechersk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР №6 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 42663303
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київ обл., Київ, Бастіонна 3/12
Контактна особа: Інклюзивно-ресурсний центр №6 Печерського району м.Києва
+380993501371
iirc.pechersk@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 15:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 15:30
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Комплект меблів для фахівців – 1шт., комплект меблів для приймальні – 1 шт., комплект меблів для конференц зали – 1 шт. Комплект меблів кабінет директора – 1 шт.

Комплект меблів для фахівців – 1шт.,
комплект меблів для приймальні – 1 шт.,
комплект меблів для конференц зали – 1 шт.
Комплект меблів кабінет директора – 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Комплект меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київ, Київ, Бастіонна 3/12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  18 листопада 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:27
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 10:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі пропозиції повинні відповідати технічним вимогам тендерної документації, Торгова марка не вказана

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій