Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-10-08-001885-b 8f5682fcfb44439a992f96be5f3d3105
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Зінченко

+380983765255 school53mar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №53 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031457
Місцезнаходження: 87514, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Пилипа Орлика, 79 а
Контактна особа: Ірина Зінченко
+380983765255
school53mar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 13:50
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика, 79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:28
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 07:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого Учасником обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками. 2). До участі у процедурі закупівлі допускаються ФОП. Їх пропозиція буде оцінюватися до остаточне, без додавання 20% ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 11 184,00
UAH з ПДВ
11 184,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 12 630,00
UAH з ПДВ
12 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 15:37
Уставні_завірені.zip
17 жовтня 2019 15:37
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 10:47
Сервіс_центри.pdf
17 жовтня 2019 10:47
!Пропозиція - 12630.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 11 184,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 11:24

Документи

23 жовтня 2019 11:22
Протокол (ПК).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
11 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 11:22
Протокол (ПК).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
доп.угода.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 09:13
Договір (ПК).pdf укладений
31 жовтня 2019 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін поставки до 10.12.2019. Внести зміни до Специфікації.
Номер договору про закупівлю: 53/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML