Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48820000-2 - Сервери (система зберігання даних)
Очікувана вартість
381 000,00 UAH
UA-2019-10-08-001571-a e5c84532b67546218557aef6cf6027eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шеремета Андрій Васильович

+380342732420 tenderukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва житлово-комунального господарства містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 38163425
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Контактна особа: Шеремета Андрій Васильович
+380342732420
tenderukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 17:12
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 17:12
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:23
Очікувана вартість: 381 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Апаратний сервер містобудівного кадастру + додатковий блок живлення, блок безперервного живлення 1500VA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Шашкевича.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
1 шт
Апаратний сервер «Геопортал» + додатковий блок живлення, блок безперервного живлення 1500VA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Шашкевича.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
1 шт
Стійка дворамна в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Шашкевича.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 14:45
ЗМІНИ.docx
17 жовтня 2019 14:45
ТД Сервери_зміни.docx
17 жовтня 2019 14:45
протокол.pdf
08 жовтня 2019 17:08
договір.doc
08 жовтня 2019 17:08
ТД Сервери.docx
17 жовтня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 14:45
ЗМІНИ.docx
17 жовтня 2019 14:45
ТД Сервери_зміни.docx
17 жовтня 2019 14:45
протокол.pdf
08 жовтня 2019 17:08
договір.doc
08 жовтня 2019 17:08
ТД Сервери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:15
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 15:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із суттю запитання, надаємо наступну відповідь:
1. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі ДК 021:2015 - 48820000-2 Сервери (система зберігання даних)» Замовником прописано, що відповідно до ст.22 Закону при посиланні у технічному завданні на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі джерело походження або виробника читати як вираз: «або еквівалент». Отже, товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних у тендерній документації, є допустимими із урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені в Додатку 4 до тендерної документації.
2. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція, яка подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються замовником у тендерній документації, повинна містити зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які визначені в Додатку 4 до тендерної документації.
3. Згідно пункту 5 «Недискримінація учасників» розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є: ціна.
спецификация
Дата подання: 11 жовтня 2019 14:18
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 15:00
Уважаемый, Заказчик. Просьба указать желаемую высоту 19" стойки и внести изменения в документацию
Відповідь: Внесено відповідні зміни до тендерної документації, зокрема сказано - "Стійка дворамна в комплекті 24 U 19”
спецификация 2
Дата подання: 11 жовтня 2019 14:23
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 15:03
Уважаемый, Заказчик. Просьба уточнить, что имеется в виду под следующими требованиями: "+ додатковий блок живлення, блок безперервного живлення 1500VA" - дополнительный резервный блок питания сервера и/или источник бесперебойного питания? Должен ли источник бесперебойного питания быть выполнен в форм-факторе rack-mount с необходимыми креплениями для монтажа в комплекте? Просьба внести соответствующие разъяснения в документацию.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 17.10.2019 року внесено відповідні зміни до тендерної документації, зокрема вказано:
"формат корпусу –rackmount;
резервний блок живлення для забезпечення роботи сервера в аварійному режимі;
блок безперервного живлення 1500VA "
Технічні вимоги
Дата подання: 12 жовтня 2019 17:11
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 15:04
Шановний замовник! Останні процесори Xeon E5 v4 2016 року, це старе обладнання Рекомендуємо змінити на нове, 2nd Generation Intel® Xeon® Scalable Processors І прохання написати параметри процесорів. Крім цього не рекомендуємо початкові моделі, тому що в них практично немає сенсу, в них немає HT Як мінімум потрібно брати Xeon Silver 4208 Крім цього не вказано що HDD повинні бути серверного класу, enterprise, рекомендуємо вказати
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 17.10.2019 року внесено відповідні зміни до тендерної документації, зокрема вказано:
"мікропроцесор Intel Xeon Silver -2шт.;
накопичувач -4Tb(RAID) enterprise -2шт;"
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-08-001571-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 31 жовтня 2019 01:37
змінити рішення
Шановний замовник!

Згідно вашої тендерної документації

Пункт ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції

1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції


Кожен учасник повинен надати

- довідка про згоду учасника – фізичної особи на збір та обробку персональних даних відповідно Додатку 7 до тендерної документації;

В даному випадку директора

Додатково про це написано

V. Оцінка тендерної пропозиції
2 Інша інформація

Для підтвердження одержання на обробку персональних даних у складі пропозиції подаються довідки встановленої форми про додержання вимог закону України «Про захист персональних даних» відповідно до Додатків 7,8 до тендерної документації.

ДОДАТОК 7

Подається на фірмовому бланку Учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми.


ДОВІДКА
про згоду учасника – фізичної особи на збір та обробку персональних даних

Я,
(посада, прізвище, ім’я, по батькові учасника-фізичної особи, директора, керівника, уповноваженої особи)
….


Компанія ТОВ "ДІКСІ-Центр" не надали цю довідку згідно вашої форми, вони порушили форму і зробили її в зовсім іншому вигляді.

Це є порушенням вимог тендерної документації, а ви в даному випадку повинні відхилити їх пропозицію і перейти до наступного учасника. Визнання ТОВ "ДІКСІ-Центр" переможцем в даному випадку буде порушенням закону про Публічні закупівлі з вашого боку
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2019 16:50
Згідно інформації зазначеної у тендерній документації, а саме п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при складанні / виконанні / оформленні документів тендерної пропозиції, не є підставою для її відхилення.
Згідно п.2 «Формальні (несуттєві) помилки» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Згідно примірного переліку формальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на кваліфікацію пропозиції учасника до таких належить і «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відтак, оскільки подана ТОВ «Діксі-Центр» Довідка про згоду учасника – фізичної особи на збір та обробку персональних даних за змістом повністю відповідає вимогам тендерної документації, тендерний комітет дійшов згоди недолік тендерної пропозиції ТОВ «Діксі-Центр» вважати формальною (несуттєвою) помилкою та визнати пропозицію ТОВ «Діксі-Центр» як таку, що відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та умовам тендерної документації на закупівлю «Сервери (система зберігання даних) (ДК 021:2015 - 48820000-2)».
Враховуючи вищенаведене, відсутні правові підстави змінювати рішення замовника щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Діксі-Центр».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-08-001571-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 04 листопада 2019 18:34
змінити рішення
Шановний замовник!

Ми з вами повністю не згодні, тому що дану помилку ніяк не можна віднести до несуттєвих

Ви можете розглянути приклади подібних випадків в практиці АМКУ і які приймаються рішення

1. Ви написали

До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.

Це наприклад:

-орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
-зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
-неповне або неправильне найменування сторінок пропозиції, якщо учасник підтверджує, що таку пропозицію він допустив механічно. не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;

2. Ви написали

Згідно примірного переліку формальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на кваліфікацію пропозиції учасника до таких належить і «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника».

Прочитайте уважно цей пункт, тут написано помилка саме в якомусь ПЕВНОМУ документі (він повинен бути за необхідною формою) і в цьому документі не вистачає лише якоїсь частини, але вона є в іншому місці, наприклад, ось відповідь з практики АМКУ що мається на увазі

у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника

В даному випадку ми маємо зовсім інше порушення, яке не відповідає ні пункту 1 ні пункту 2, і це грубе порушення

У вас чітко написано

Учасник не повинен відступати від даної форми.

Ми б могли зрозуміти, якби довідка була в потрібній формі, але там випадково пропустили якусь фразу, але вона дублювалася в інший довідці

А в даному випадку ми маємо довідку згідно ДОДАТОК 7 абсолютно в іншому вигляді (формі) з абсолютно іншим текстом.

Це не можна віднести до формальних помилок і якщо ви не приймете рішення згідно закону ми будемо змушені оскаржити ваше рішення в АМКУ (8.11.2019) і впевнені в своїй правоті, хоча, звичайно, це ускладнить всім життя.

Нам здається простіше до цього кроку не доводити, а просто прийняти рішення відповідно до закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 листопада 2019 16:37
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу та інформуємо, що згідно інформації зазначеної у тендерній документації, а саме п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при складанні / виконанні / оформленні документів тендерної пропозиції, не є підставою для її відхилення. Згідно п.2 «Формальні (несуттєві) помилки» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Згідно примірного переліку формальних (несуттєвих) помилок, які не впливають на кваліфікацію пропозиції учасника до таких належить і «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене, відсутні правові підстави змінювати рішення тендерного комітету.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-08-001571-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 06 листопада 2019 10:30
додаткові порушення ТОВ "ДІКСІ-Центр"
Крім того є ще порушення у ТОВ "ДІКСІ-Центр"

1. Модель корпусу написана 813MF2TQC-R804CB

https://www.supermicro.com/en/products/chassis/1U/813/SC813MF2TQC-R804CB

тут 2 блоки живлення 800W, модель PWS-804P-1R

А нижче вони пишуть що блок живлення 400W, це не відповідає даним, це помилка

2. Крім того зверніть увагу на сертифікат Supermicro

Він є власністю компанії дистриб'ютора Asbis і виданий для ВЧ Р9000, для вашого тендера він недійсний, ТОВ "ДІКСІ-Центр" не мали право його тут використовувати

І ще він не відповідає серверу, тому що згідно з ним сертіфіковані тільки 2 варіанти блоків живлення PWS-741P-1R та PWS-920P-SQ

А потрібний PWS-804P-1R не сертифікований, тобто сертифікат недійсний в даному випадку подвійно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2019 15:49
Блоки живлення 800W не перешкоджатимуть функціонуванню системи загалом. Щодо сертифікату Supermicro: оскільки згідно вимог тендерної документації наявність даного документу не вимагалась, а поданий він був як додаткова інформація, то відповідно документ не може впливати на оцінку пропозиції учасника торгів та привести до порушень.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-10-000336 ● e9fc4de17da34f7489071295abbc0245
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019 14:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.12.2019 №65

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.12.2019 №65


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-10-08-001571-a 08.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом за результатами поіменного голосування вирішено розірвати договір на закупівлю товару за державні кошти №4т від 15.11.2019 року, укладений з ТОВ «Діксі-Центр» за результатами проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю Серверів (система зберігання даних) (ДК 021:2015 - 48820000-2).

2019-12-23 15:36:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Діксі-Центр" 175 908,00
UAH з ПДВ
175 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" 202 800,00
UAH з ПДВ
202 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спеціальні Системи" 272 906,15
UAH з ПДВ
272 906,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:00
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:59
пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 16:56
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:55
таблиця відповідності.pdf
25 жовтня 2019 16:55
Аналогічні договори.zip
25 жовтня 2019 16:55
проект договору.pdf
25 жовтня 2019 16:55
технічні вимоги.pdf
25 жовтня 2019 16:55
пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 16:55
витяг єдр.pdf
25 жовтня 2019 16:55
Авторизаційний лист.pdf
25 жовтня 2019 16:55
сертифікати.zip
25 жовтня 2019 16:55
документи.zip

Публічні документи

25 жовтня 2019 13:42
Тендерна пропозиція.rar
25 жовтня 2019 13:42
Технічні критерії.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Діксі-Центр"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ"

ТОВ "Спеціальні Системи"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Діксі-Центр"
#34763967
175 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:38
Угода про розірвання договору на закупівлю товару за державні кошти укладений
26 грудня 2019 11:36
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 13:39
Договір №4 т укладений
15 листопада 2019 13:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 173 112,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 852,00 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли спільної згоди розірвати договір на закупівлю товару за державні кошти: код ДК 021:2015 “48820000-2 Сервери” ( система зберігання даних ), від 15 листопада 2019 року № 4т (далі-Договір).