Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дошка обрізна 25*120 (4,5 м), дерево - сосна
Очікувана вартість
4 728,60 UAH
UA-2019-10-08-001515-a ● 3a3d878863d941e2afba3ffd6153d5c3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 32164402 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Набережна, 18 |
Контактна особа: |
Ликова Ганна Євгенівна 380988639485 km_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2019 11:20 |
Очікувана вартість: | 4 728,60 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Більш докладно зазначено в додатку до інформації (технічне завдання),щодо додаткової інформації звертатися за телефоном 098-863-94-85 з 8 годин 00 хвилин до 15 годин 00 хвилин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
333 метри
Дошка обрізна 25*120 (4,5 м), дерево - сосна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Набережна, 18, Лівобережний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти міського бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 16:47 |
Проект договору.doc |
08 жовтня 2019 16:47 |
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Обовязково для процедури (3).docx |
08 жовтня 2019 16:47 |
2. вимоги.docx |
08 жовтня 2019 16:47 |
Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технические характеристики
Дата подання: 09 жовтня 2019 08:19
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 09:10
Добрый день! Будете ли Вы рассматривать доску обрезную 3 метра?
Відповідь: Доброго дня! Відвантаження має бути однією або декількома партіями на вимогу Замовника протягом 2019 року.
Технические характеристики
Дата подання: 09 жовтня 2019 09:22
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 09:25
Добрый день! Будете ли Вы рассматривать доску обрезную 3 метра?
Відповідь: Добрый день! Да, будем рассматривать, только количество метров пересчитайте!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-08-001515-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СВІДА", Код ЄДРПОУ:41812305
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:40
Некорректность консультации заказчика в период уточнения при оформлении тендерной документации
При оформлении документации на участие в тендере мы несколько раз обращались за консультацией к представителю заказчика Лыковой Анне Евгеньевне по телефону 380988639485. Основной вопрос был в объеме заказа - это погонные метры или кубические? На что мы получили ответ - кубические. После оформления всех документов и до размещения их для участия в тендере, мы отправили полный пакет для проверки на электронный адрес km_tender@ukr.net. На что получили ответ - "все ОК! только цену изменить не забудьте!" (см. файл - приложение). Я перезвонил и уточнил, что имеет в виду Анна Евгеньевна, на что получил ответ, что мы указали максимальную цену с НДС, а цена должны быть указана без НДС и желательно ниже. Я внес необходимые изменения и разместил документы для участия в тендере.
17.10.19 мы выиграли тендер.
18.10.19 нам позвонила представитель заказчика с номера телефона +380668800811 и сказала, что им необходимо 74 доски указанного размера, всего 333 погонных метра. На что мы ответили, что консультировались по этому поводу представителем заказчика.
Нас просят написать письмо-отказ от сделки, т.к. 74 доски мы производить не планируем.
Подскажите, пожалуйста, какие должны быть наши дальнейшие действия?
Розгорнути
Згорнути
17.10.19 мы выиграли тендер.
18.10.19 нам позвонила представитель заказчика с номера телефона +380668800811 и сказала, что им необходимо 74 доски указанного размера, всего 333 погонных метра. На что мы ответили, что консультировались по этому поводу представителем заказчика.
Нас просят написать письмо-отказ от сделки, т.к. 74 доски мы производить не планируем.
Подскажите, пожалуйста, какие должны быть наши дальнейшие действия?
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2019 06:44
Доброго дня! Згідно вашої вимоги повідомляємо, що в період уточнень та подання пропозицій, були неодноразові звернення та дзвінки з приводу уточнень технічних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Також, при виникненні питань щодо оформлення деяких документів, Замовником була надана консультація на предмет відповідності та корректності подання пакету документів. Після аукціону Замовником буде розглядатись пропозиція Учасника, та буде принйняте рішення про визначення переможця або відхилення пропозицій. З компанією, яка буде визнанна переможцем, Замовником буде запропоновано укласти договір на постачання предмету закупівлі в кількості, яка зазначена в технічному завданні закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІДА" #41812305 |
Відхилено |
4 410,00
UAH
|
22 жовтня 2019 08:34
|
ТОВ ФІРМА "КАСКАД" #13511529 |
Переможець |
4 427,00
UAH
|
22 жовтня 2019 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2019 16:16
|
Додаткова угода №1 ТОВ фірма Каскад.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2019 16:11
|
Договір ТОВ Фірма Каскад - дошка обрізна.pdf | укладений |
25 жовтня 2019 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Покупця Сторони дійшли згоди викласти реквізити у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 952 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |