Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дошка обрізна 25*120 (4,5 м), дерево - сосна
Очікувана вартість
4 728,60 UAH
UA-2019-10-08-001515-a 3a3d878863d941e2afba3ffd6153d5c3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ликова Ганна Євгенівна

380988639485 km_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комунальник"
Код ЄДРПОУ: 32164402
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Набережна, 18
Контактна особа: Ликова Ганна Євгенівна
380988639485
km_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 11:20
Очікувана вартість: 4 728,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Більш докладно зазначено в додатку до інформації (технічне завдання),щодо додаткової інформації звертатися за телефоном 098-863-94-85 з 8 годин 00 хвилин до 15 годин 00 хвилин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
333 метри
Дошка обрізна 25*120 (4,5 м), дерево - сосна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Набережна, 18, Лівобережний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти міського бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технические характеристики
Дата подання: 09 жовтня 2019 08:19
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 09:10
Добрый день! Будете ли Вы рассматривать доску обрезную 3 метра?
Відповідь: Доброго дня! Відвантаження має бути однією або декількома партіями на вимогу Замовника протягом 2019 року.
Технические характеристики
Дата подання: 09 жовтня 2019 09:22
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 09:25
Добрый день! Будете ли Вы рассматривать доску обрезную 3 метра?
Відповідь: Добрый день! Да, будем рассматривать, только количество метров пересчитайте!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-08-001515-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СВІДА", Код ЄДРПОУ:41812305
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:40
Некорректность консультации заказчика в период уточнения при оформлении тендерной документации
При оформлении документации на участие в тендере мы несколько раз обращались за консультацией к представителю заказчика Лыковой Анне Евгеньевне по телефону 380988639485. Основной вопрос был в объеме заказа - это погонные метры или кубические? На что мы получили ответ - кубические. После оформления всех документов и до размещения их для участия в тендере, мы отправили полный пакет для проверки на электронный адрес km_tender@ukr.net. На что получили ответ - "все ОК! только цену изменить не забудьте!" (см. файл - приложение). Я перезвонил и уточнил, что имеет в виду Анна Евгеньевна, на что получил ответ, что мы указали максимальную цену с НДС, а цена должны быть указана без НДС и желательно ниже. Я внес необходимые изменения и разместил документы для участия в тендере.
17.10.19 мы выиграли тендер.
18.10.19 нам позвонила представитель заказчика с номера телефона +380668800811 и сказала, что им необходимо 74 доски указанного размера, всего 333 погонных метра. На что мы ответили, что консультировались по этому поводу представителем заказчика.
Нас просят написать письмо-отказ от сделки, т.к. 74 доски мы производить не планируем.
Подскажите, пожалуйста, какие должны быть наши дальнейшие действия?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2019 06:44
Доброго дня! Згідно вашої вимоги повідомляємо, що в період уточнень та подання пропозицій, були неодноразові звернення та дзвінки з приводу уточнень технічних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Також, при виникненні питань щодо оформлення деяких документів, Замовником була надана консультація на предмет відповідності та корректності подання пакету документів. Після аукціону Замовником буде розглядатись пропозиція Учасника, та буде принйняте рішення про визначення переможця або відхилення пропозицій. З компанією, яка буде визнанна переможцем, Замовником буде запропоновано укласти договір на постачання предмету закупівлі в кількості, яка зазначена в технічному завданні закупівлі.

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 11:40
Переписка.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІДА" 4 500,00
UAH
4 410,00
UAH
Документи
ТОВ ФІРМА "КАСКАД" 4 711,95
UAH
4 427,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 14:47
6_Цінова пропозиція.PDF
16 жовтня 2019 14:29
10_Договір розпиловки.pdf
15 жовтня 2019 10:59
6_Цінова пропозиія.PDF
15 жовтня 2019 10:59
5_Паспорт якості.PDF
15 жовтня 2019 10:59
4_Витяг з ЄДРПОУ.PDF
15 жовтня 2019 10:59
3_ПДВ.PDF

Публічні документи

15 жовтня 2019 14:52
баланс и ф.2 за 6 мес.2019.PDF
15 жовтня 2019 14:52
Фіксація ціни 2019р..PDF
15 жовтня 2019 14:52
Пропозиція.PDF
15 жовтня 2019 14:52
Згода з договором.PDF
15 жовтня 2019 14:52
Довідка про учасника.PDF
15 жовтня 2019 14:52
Витяг з ЕДР 15,01.PDF
15 жовтня 2019 14:52
Статистика 21.10.16.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІДА"

ТОВ ФІРМА "КАСКАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІДА"
#41812305
Відхилено 4 410,00
UAH
22 жовтня 2019 08:34
ТОВ ФІРМА "КАСКАД"
#13511529
Переможець 4 427,00
UAH
22 жовтня 2019 09:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "КАСКАД"
#13511529
4 427,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 16:21
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 16:16
Додаткова угода №1 ТОВ фірма Каскад.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 16:11
Договір ТОВ Фірма Каскад - дошка обрізна.pdf укладений
25 жовтня 2019 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Покупця Сторони дійшли згоди викласти реквізити у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 952
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML