Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2019-10-08-001488-a 0529055006784f43be1853a8e1d1bbc0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Філімонов Олексій Павлович

380342552346 kerap2@if.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 03499939
Вебсайт: http://www.if.arbitr.gov.ua/sud5010/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Шевченка, 16
Контактна особа: Філімонов Олексій Павлович
380342552346
kerap2@if.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 14:42
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний А4, конверти та канцтовари. Джерело фінансування -спеціальний фонд Державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29096 штуки
Папір офісний, конверти та канцтовари. Джерело фінансування -спеціальний фонд Державного бюджету України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Шевченка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  18 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір офісний А4, конверти та канцтовари. Джерело фінансування -спеціальний фонд Державного бюджету України. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналог
Дата подання: 09 жовтня 2019 17:10
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 08:57
доброго дня! чи допускаєте аналоги до товарів, де не вказана конкретна назва/модель?
Відповідь: Добрий день. Так, на торги допускаються аналоги до товарів що вказані в тендерній документації, за умови, що якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-08-001488-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 жовтня 2019 14:41
Невідповідність пропозицій учасників
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-10-08-001488-a «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 16.10.2019р.
Згідно Тендерної документації (Додаток 3) Замовник вимагав надати Цінову пропозицію із зазначенням конкретної назви виробника. Учасники ТОВ «Ромус-Поліграф» та ТОВ «Корвет» не дотримались даної вимоги, а саме:
1) Учасником ТОВ «Ромус-Поліграф» не зазначено назви виробника на позиції №1 – Папір офісний А4 та №2 – Конверт С6. На усі інші позиції ТОВ «Ромус-Поліграф» зазначив торгівельну марку, проте назва виробника відсутня.
2) Учасником ТОВ «Корвет» також не зазначено назви виробника на жодну з позицій, вказано тільки торгівельну марку, що не відповідає вимозі Замовника.
Згідно Додатку 1 до Тендерної документації, на позицію №1 Замовник вимагав надати Папір офісний А4 з наступними технічними характеристиками: Клас – А; Щільність паперу – 80 г\м²; Білизна, СІЕ – ≥ 161 %; Товщина, мкм – ≥ 105 мм; Непрозорість – ≥ 92%; Яскравість – ≥ 101%. Так як учасником ТОВ «Ромус-Поліграф» не зазначено ні торгівельної марки, ні виробника на дану позицію, то встановити її відповідність технічним вимогам Замовника неможливо. З тендерної документації учасника ТОВ «Ромус-Поліграф», а саме з файлу «maestro standard+.pdf», можна припустити що пропонується Папір А4 торгівельної марки «Maestro standart+» (виробник: Mondi SCP a.s.). Даний папір не відповідає технічному завданню Замовника, так як відповідно до сертифікату якості що надається учасником ТОВ «Ромус-Поліграф»: клас паперу «Maestro standart+» – B+, Щільність паперу – 80 г\м² ± 3 ; Білизна, СІЕ – ≥ 161 % ± 3; Товщина, мкм – ≥ 103 ± 3 мм; Непрозорість – ≥ 92% ± 1.
На позицію №2 Замовник вимагав надати Конверт С6 з наступними технічними характеристиками: (0+1) СКЛ з адресною розміткою. Розмір 114х162, папір білий офсет, щільність 80г/м2. Клей на клапані: самоклеючий з силіконовою стрічкою. Учасники ТОВ «Ромус-Поліграф» та ТОВ «Корвет» не зазначили жодної інформації про виробника на дану позицію, що унеможливлює встановлення відповідності технічному завданню Замовника. Вказані учасниками ціни «0,34 коп./шт.» та «0,40 коп./шт.» відповідно викликають сумніви, що пропонуються саме ті конверти, які вимагались Замовником згідно Додатку 1 до Тендерної документації.
Підсумовуючи все вищенаведене, просимо відхилити пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф» та ТОВ «Корвет» як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 11:28
Шановний учаснику! На ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, замовник здійснює оцінку пропозицій, починаючи з найменшої, і перевіряє документи учасника на відповідність раніше зазначеним кваліфікаційним і технічним вимогам.
За результатами проведення допорогової закупівлі - ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4, конверти та канцтовари. Джерело фінансування - спеціальний фонд Державного бюджету України) та проведеного електронного аукціону від 16.10.2019 найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) є пропозиція Учасника - ТОВ "Ромус-Поліграф", з ціновою пропозицією 57 783 грн 60 коп.
Що стосується вказаної вами у вимозі, невідповідності щодо не зазначення у тендерній пропозиції учасником ТОВ "Ромус-Поліграф" назви виробника на позиції № 1 – Папір офісний А4 та № 2 – Конверт С6, вважаєм за необхідне вказати наступне.
Не зазначення учасником назви виробника на позиції № 1 – Папір офісний А4 не вважаємо за істотне порушення, оскільки з наданих ним сертифікатів якості продукції вбачається відповідність по всім технічних параметрах, що зазначені нами у тендерній документації. Щодо технічного параметру Товщина паперу, у сертифікаті якості вказано - 103 мм з позначкою ±3. Тобто дану продукція вважаємо такою, що відповідає нашим вимогам.
Щодо позиції № 2 – Конверт С6, даним учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано сертифікат якості, в якому вказано виробника даного товару, тобто дана позиція теж відповідає технічним вимогам.
Крім того, на виконання умов закупівлі учасником торгів до прийняття нами рішення про визнання переможцем, буде надано зразки товарів для детального огляду.
При цьому, у разі невідповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі Замовник його відхиляє (дискваліфікує) і переходить до оцінки наступної, економічно найбільш вигідної пропозиції.
Одночасно, в порядку інформації, повідомляємо, що ваша вимога на "рішення замовника" на момент її подання є неправомірною та не може бути задоволена, так як відсутні підстави для її задоволення, оскільки ТОВ "Ромус-Поліграф" з найбільш економічно вигідною пропозицією, поки що розглядається кваліфікаційною комісією, а відповідно рішення про визнання переможцем чи дискваліфікацію ще не прийнято.
Разом з тим, вважаємо за необхідне зазначити, що у випадку прийняття нами, як замовником пропозиції зазначеного учасника утвориться економія бюджетних коштів у розмірі більше 37000 грн., що дасть змогу в подальшому використати їх для здійснення закупівель (цього ж чи іншого товару).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 57 783,60
UAH з ПДВ
57 783,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОРВЕТ 77 136,46
UAH з ПДВ
64 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 74 076,00
UAH з ПДВ
74 076,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 79 114,86
UAH з ПДВ
79 114,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 16:19
Електронний підпис
15 жовтня 2019 16:19
maestro standard+.pdf
15 жовтня 2019 16:19
C6 80 г. м2.pdf
15 жовтня 2019 16:18
сертифікат планінг.pdf
15 жовтня 2019 16:18
сертифікат календар.pdf
15 жовтня 2019 16:18
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 жовтня 2019 16:18
Протокол.pdf
15 жовтня 2019 16:18
Наказ.pdf
15 жовтня 2019 16:18
загальні відомості.pdf
15 жовтня 2019 16:18
документи.pdf
15 жовтня 2019 16:18
Довідка. Рахунок. Банк.pdf
15 жовтня 2019 16:18
Довідка. Борг. Банк.pdf
15 жовтня 2019 16:18
довідка санцкції.pdf
15 жовтня 2019 16:18
довідка про довкілля.pdf
15 жовтня 2019 16:18
Довідка ЄДРПОУ.pdf
15 жовтня 2019 16:18
гарантія якості.pdf
15 жовтня 2019 16:18
Витяг ПДВ Ромус.pdf
15 жовтня 2019 16:18
Висновок СЕСкувер.pdf
15 жовтня 2019 16:18
Виписка.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:43
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:57
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:54
Статут 2017.pdf
15 жовтня 2019 10:54
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 жовтня 2019 10:54
Копія паспорта.pdf
15 жовтня 2019 10:54
Копія коду.pdf
15 жовтня 2019 10:54
інформація ст17.pdf
15 жовтня 2019 10:54
форма пропозиції.pdf
15 жовтня 2019 10:54
Захист довкілля.pdf
15 жовтня 2019 10:54
технічні вимоги (2).pdf
15 жовтня 2019 10:54
довідка про резидента.pdf
15 жовтня 2019 10:54
Довідка ЄДРПОУ.pdf
15 жовтня 2019 10:54
довідка про печатку.pdf
15 жовтня 2019 10:54
Витяг.pdf
15 жовтня 2019 10:54
Висновок Фінляндія.pdf
15 жовтня 2019 10:54
довідка про витрати.pdf
15 жовтня 2019 10:54
Виписка 2018.pdf
15 жовтня 2019 10:54
Zoom Image A3. A4_4.3.2019.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:51
Статут Завірена копія.pdf
15 жовтня 2019 17:51
пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 17:51
Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 17:51
Висновок СЕС конверти.pdf
15 жовтня 2019 17:51
Zoom Image A3. A4_4.3.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ КОРВЕТ

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 57 783,60
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 13:25

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
57 783,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 38 від 04.11.2019.PDF укладений
04 листопада 2019 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 57 783,60
UAH (в тому числі ПДВ 9 630,60 UAH)