Ноутбук HP 250 G7 Dark ASH Silver, 15,6" з ліцензійним програним забезпеченням
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-10-08-001460-a a87502b8997e4c6aa53d92a59a581bdd
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження замовника: 49006, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа замовника: Таволжанська Євгенія Сергіївна
380563723656
3723656@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 12:03
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Ноутбук HP 250 G7 Dark ASH Silver, 15,6" з ліцензійним програним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ноутбук HP 250 G7 Dark ASH Silver, 15,6" з ліцензійним програним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться по факту поставки товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту пред’явлення Постачальником видаткової накладної. Джерело фінансування: кошти міського бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 жовтня 2019 16:31
Технічні вимоги.doc
08 жовтня 2019 16:30
Проект договору.doc
08 жовтня 2019 16:30
оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:19
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 16:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатись, якщо вони будуть не гірше по якості ніж зазначено у Замовника!
2)Звертаємо Вашу увагу, що у формі тендерної пропозиції в графі 3 зазначено, що Учасник повинен вказати: найменування товару, запропонованих учасником, торгова марка , артикул, країна походження. Також вимога Замовника передбачає : Пропозиція оформлюється та подається за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми.
3) Так, фізична особа-підприємець згідно Закону України "Про публічні закупівлі" має право брати участь у закупівлях та їх пропозиції розглядаються. Учасник самостійно формує цінову пропозиці. та враховує до неї усі податки і збори, у тому числі ті, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. Також ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, зберігання товару, отримання необхідних дозвільних документів, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону». Пропозицію ФОП не платника ПДВ розглядається як остаточна ціна (до ціни суму ПДВ 20%не буде додаватися).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-08-001460-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 17 жовтня 2019 13:18
До уваги Замовника
Шановний замовник, детально вивчивши пропозицію учасника ТОВ "КомпаКом", повідомляємо Вам, що характеристики запропонованого учасником товару не відповідають вимогам закупівлі згідно Технічних вимог до предмету закупівлі. Вами вимагалось: Ноутбук HP 250 G7 Dark ASH Silver, 15,6" з ліцензійним програмним забезпеченням, а також у комплекті компакт-диск із програмним забезпеченням. Учасник ТОВ "КомпаКом" вказує операційну систему DOS, вона не є ліцензійною та не має диску, також він вказує, що Ноутбук HP 250 G7 Dark ASH Silver, 15,6" з ліцензійним програмним забезпеченням. Операційна система DOS не має ліцензії та не має дистрибутиву. Таким чином пропозиція ТОВ "КомпаКом" не відповідає закупівлі згідно Технічних вимог до предмету закупівлі. Враховуючі вище вказані технічні не відповідності , вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "КомпаКом".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2019 14:25
Шановний Учасник! Кваліфікація учасника ще триває! Тендерний комітет розгляне кожну пропозицію на відповідність кваліфікаційним и технічним критеріям!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 24 600,00
UAH з ПДВ
23 548,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 25 998,00
UAH з ПДВ
23 697,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 25 926,00
UAH з ПДВ
23 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 12:50
propozitsiya_ 23548.pdf
15 жовтня 2019 14:13
Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 14:13
Сервіс_центри.pdf
15 жовтня 2019 14:13
propozitsiya_ 24600.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:00
Пропозиція оновлена.pdf
15 жовтня 2019 13:22
Microsoft AEPCertificate .pdf
15 жовтня 2019 13:22
HP 250 G7.pdf
15 жовтня 2019 13:22
HP ноутбуки CEC до 23 05 23.pdf
15 жовтня 2019 13:22
довідка санкції .pdf
15 жовтня 2019 13:22
гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 13:22
КК Відгук Полтава.pdf
15 жовтня 2019 13:22
проект Договору.pdf
15 жовтня 2019 13:22
Пропозиція.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 15:28
Уставні_завірені.zip
15 жовтня 2019 15:28
Лист гарантія .pdf
15 жовтня 2019 15:28
Довідка.pdf
15 жовтня 2019 15:28
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 жовтня 2019 15:28
СЕС.pdf
15 жовтня 2019 15:28
Лист-гарантія1.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 15:41
Виписка с з ЄДР 2стр..PDF
15 жовтня 2019 15:41
Виписка с з ЄДР 1стр..PDF
15 жовтня 2019 15:41
Довідка щодо статуту.pdf
15 жовтня 2019 15:41
Копія витягу з РПЄП.PDF
15 жовтня 2019 15:41
Копія ІПН Шевченко О.С..pdf
15 жовтня 2019 15:41
Лист-гарантія.pdf
15 жовтня 2019 15:41
Технічні вимоги.pdf
15 жовтня 2019 15:41
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 23 548,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:56
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 23 697,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 16:10

Документи

25 жовтня 2019 14:55
Протокол №23.pdf

Документи

28 жовтня 2019 16:02
Протокол 40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
23 697,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 16:02
Протокол 40.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір 105.pdf укладений
13 листопада 2019 16:26

Актуальні тендери

До пошуку