Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги з виготовлення копій документів, друкування та сканування документів з використанням власного обладнання виконавця)»
Очікувана вартість
204 562,11 UAH
UA-2019-10-08-001407-b ● 2d82ce2648ab42ed94793788b5a775eb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України |
Код ЄДРПОУ: | 21175382 |
Місцезнаходження: | 61031, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Стартова, буд. 15 |
Контактна особа: |
Катерина Куренінова +380577401683 kureninova_ky@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 14:07 |
Очікувана вартість: | 204 562,11 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,47% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Надання послуг орієнтовно з 01.11.2019 по 30.10.2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення копій документів, друкування та сканування документів з використанням власного обладнання виконавця (власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61031, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Стартова, 15; вул. Стартова, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | щомісячно | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 14:02 |
03. Документація_Друк.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-08-001407-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП "Коніка Мінолта Україна", Код ЄДРПОУ:14281534
Дата подання: 25 жовтня 2019 14:22
Порушення вимог Наказу №35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель» при виборі переможця
Код ДК та предмет закупівлі, який вказано в договорі ТОВ «Мегапринт Сервіс» для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, не відповідає коду ДК та предмету закупівлі, яка проводилась Замовником, а саме: ДК 021:2015 «79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Послуги з виготовлення копій документів, друкування та сканування документів з використанням власного обладнання виконавця)».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 15:21
1. Наказ №35 від 13.04.2016 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" втратив чинність 19.03.2019.
2. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне.Проаналізувавши відповідність умов наданого учасником ТОВ "Мегапринт Сервіс" договору до умов, встановлених в тендерній документації, Замовник визнав його аналогічним. Вибір коду закупівлі є виключно рішенням учасників. Послуги, зазначені у наданому учасником договірі, відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
2. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне.Проаналізувавши відповідність умов наданого учасником ТОВ "Мегапринт Сервіс" договору до умов, встановлених в тендерній документації, Замовник визнав його аналогічним. Вибір коду закупівлі є виключно рішенням учасників. Послуги, зазначені у наданому учасником договірі, відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
183 308,40
UAH з ПДВ
|
173 960,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Коніка Мінолта Україна" |
198 172,79
UAH з ПДВ
|
175 308,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" |
202 878,06
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" #31867934 |
Переможець |
173 960,16
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог №160 від 30 10 2019 ТОв Мегапринт сервіс.pdf | укладений |
30 жовтня 2019 15:43
|