Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ВАКСІГРИП ТЕТРА/VAXIGRIP TETRA СПЛІТ-ВАКЦИНА ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ГРИПУ ЧОТИРЬОХВАЛЕНТНА, ІНАКТИВОВАНА
МНН: Influenza, inactivated, split virus or surface antigen)
Очікувана вартість
17 500,00 UAH
UA-2019-10-08-001359-a ● db69979ae88c43bb96cc7cf610ea9512
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 30300749 |
Вебсайт: | http://cpmsd3.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Контактна особа: |
Пашківська Ірина Станіславівна 380445646823 panfutel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 17:02 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 13:29 |
Очікувана вартість: | 17 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
ДК 021:2015 (33600000-6) «Фармацевтична продукція»
Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи);
8. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості, якості та зі строками поставки), що закуповується за цим Оголошенням на склад Замовника транспортом Виконавця і за рахунок Виконавця.
9. Копії документів та Довідки зазначені у п. 5 Додатку № 1 до Оголошення.
Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатку №1 до Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи);
8. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості, якості та зі строками поставки), що закуповується за цим Оголошенням на склад Замовника транспортом Виконавця і за рахунок Виконавця.
9. Копії документів та Довідки зазначені у п. 5 Додатку № 1 до Оголошення.
Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатку №1 до Закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 упаковка
ДК 021:2015 (33600000-6) «Фармацевтична продукція»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Influenza, inactivated, split virus or surface antigen
АТХ: J07BB02
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 16:06 |
Договір_КНП ЦПМСД №3 Дарн р-ну м. Києва.doc |
08 жовтня 2019 16:06 |
Додатки №1 і №2 до Закупівлі Ваксігрип.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Людмила-Фарм" #24741764 |
Переможець |
16 375,80
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ТОВ Людмила Фарм.pdf | укладений |
21 жовтня 2019 14:53
|