Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання ноутбука (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-10-08-001319-b 36afee26e9e44382b516b496f456e272
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Земенкова

+380567496134
+380567496134
cspds-mh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Мамине щастя" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38966457
Місцезнаходження: 49061, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 121 Б
Контактна особа: Марина Земенкова
+380567496134,+380567496134
cspds-mh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 14:30
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,18%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Олександра Поля, 121-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом оплати Замовником поставлених товарів після надання Постачальником рахунку на оплату партії товару, у відповідність до ст.49 Бюджетного кодексу, протягом 10 банківських днів. До рахунку додається видаткова накладна. У розрахункових документах на оплату товару вказується номер та дата договору та видаткової накладної, згідно з якою здійснюється оплата за поставлений товар. Розрахунки за Договором проводяться в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Попередня оплата товару не проводиться - (непередбачено). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:39
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 11:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими) згідно Додаток № 1 до Оголошення
про проведення допорогової закупівлі.
- Так допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
- Розглядатимемо його ціну як остаточну.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 16 980,00
UAH з ПДВ
16 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 12:09
Сервіс_центри.pdf
15 жовтня 2019 12:09
propozitsiya_ 16980.pdf
15 жовтня 2019 12:09
висновок СЕС ACER.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 16 980,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 14:30

Документи

16 жовтня 2019 14:30
Електронний підпис
16 жовтня 2019 14:30
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
16 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 14:30
Електронний підпис
16 жовтня 2019 14:30
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 17:22
Договір ноутбук.pdf укладений
22 жовтня 2019 17:22