Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 252+600 – км 253+100 Хмельницька область
Очікувана вартість
17 914 957,00 UAH
UA-2019-10-08-001303-a 7306f166c3c042e2bc06562ca2392716
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 15:39
Очікувана вартість: 17 914 957,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179 149,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) км 252+600 – км 253+100 Хмельницька область
Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. №КБ-3) протягом 5 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування Замовником на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. №КБ-3) протягом 5 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування Замовником на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо ТД
Дата подання: 16 жовтня 2019 17:34
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 09:54
Згідно Розділу 5 ТД "Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону" "Інші документи" Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною, надає протягом двох робочих днів після аукціону тендерну пропозицію на суму останнього (переможного) раунду та завантажує в електронному вигляді через електрону систему закупівель:..... Чи вірно розуміє Учасник дану умову згідно якої він як Переможець аукціону має надати Замовнику ПОВТОРНО в повному обсязі тендерну пропозицію (З урахуванням нової ціни), а також відповідні розрахунки відповідно до технічної частини?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною має завантажити в електронному вигляді через електрону систему закупівель протягом двох робочих днів після аукціону тендерну пропозицію на суму останнього (переможного) раунду згідно технічної частини (технічна частина подається разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість робіт згідно предмету закупівлі.
Кошторис
Дата подання: 17 жовтня 2019 11:46
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:36
З метою уточнення технічного завдання просимо надати інформаційну модель кошторису.
Відповідь: В тендерній документації надана «Відомість об’ємів основних будівельних, монтажних та спеціальних робіт», а також відомості на окремі роботи. Цього достатньо для розрахунку учасником торгів кошторисної вартості робіт на об’єкті. Надання інформаційної моделі інвесторського кошторису тендерною документацією не передбачено.
Кошторис
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:51
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 16:48
Шановний Замовнику! Відповідно до Законів України "Про стандартизацію", "Про будівельні норми" в Україні діє ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення будівництва", яким встановлюються основні правила з визначення нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Згідно з пунктом 1.2 цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій. Згідно з розділом 6.2 "Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів" у пункті 6.2.2 зазначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р. Відсутність в Тендерній Документації затвердженої проектної документації унеможливлює здійснення розрахунку ціни пропозиції учасника, а отже перешкоджає та порушує право взяти участь у процедурі, що є неприпустимим з точки зору Закону. Враховуючи вищевикладене, повторно просимо надати кошторисну документацію до затвердженого проекту у програмному файлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Як видно з наведеного надання інформаційної моделі інвесторського кошторису не передбачено.
У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено:
- для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з кількох варіантів.
Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:44
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 17:00
Ознайомившись із даною тендерною документацією ми дійшли висновку, що окреме її положення грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплене ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі Закон) та вимоги частини 4 ст.22 Закону, які встановлюють, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А саме - відповідно до Додатку №2 тендерної документації при наявності власних виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи стаціонарні та/або мобільні), Учасники надають: - скан-копії оригіналів або завірених належним чином паспорту асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (стаціонарного та/або мобільного) (якщо паспорт асфальтозмішувальної установки (АБЗ) складений на іншій мові, то учасник має надати переклад відповідно до умов тендерної документації, Розділ І. Загальні положення, пункт 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції); - скан-копії оригіналів або завірених належним чином атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (стаціонарного та/або мобільного), де зазначено фактичне місцерозташування; - скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з усіма додатками). У разі відсутності відповідних виробництв Учасник надає: - скан-копії оригіналів або завірених належним чином паспорту асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (стаціонарного та/або мобільного) (якщо паспорт асфальтозмішувальної установки (АБЗ) складений на іншій мові, то учасник має надати переклад відповідно до умов тендерної документації, Розділ І. Загальні положення, пункт 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції); - скан-копії оригіналів або завірених належним чином атестату асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (стаціонарного та/або мобільного) з того виробництва, яке орендується, знаходиться в лізингу та до договору постачання продукції, де зазначено фактичне місце розташування; - скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з усіма додатками); - скан-копії оригіналів або завірених належним чином договору постачання (лізингу або оренди асфальтобетонного заводу стаціонарного та/або мобільного) асфальтобетонних сумішей (стаціонарні та/або мобільні) з актом прийому-передачі. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей (ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1): Умови транспортування по автомобільним дорогам: - з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь), відстань транспортування не більше 150 км; - з перехідним типом дорожнього одягу, відстань транспортування не більше 110 км; - в межах населеного пункту, відстань транспортування не більше 75 км. Вимога щодо наявності в Учасника на момент проведення тендеру власної або орендованої, або залученої на підставі лізингу чи договору постачання продукції асфальтозмішувальної установки (АБЗ) на відстані не більше 150 км до об’єкта виконання робіт є такою, що порушує ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Наявність наведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки обмежує коло учасників. На даний час в тендері мають змогу прийняти участь тільки ті учасники, які мають виробничі бази на відстані не більше 150 км від місця виконання робіт. Учасники, які мають власні та залучені асфальтозмішувальні установки (АБЗ) в радіусі більше ніж 150 км та планують перебазувати їх до місця виконання робіт в межах зазначених в ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 з подальшою атестацією та отриманням дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами лише у разі перемоги в тендері, фактично не будуть відповідати кваліфікаційним критеріям. Таким чином є очевидним, що для абсолютної більшості потенційних учасників торгів і особливо компаній з матеріальною базою в інших регіонах України чи взагалі в інших країнах, що не мають АБЗ (або ділових партнерів з таким обладнанням) в радіусі 150 км від місця виконання робіт, перебазування та розміщення асфальтозмішувальних установок лише з метою відповідати зазначеній вимозі для прийняття участі у даних торгах є абсолютно економічно не вигідним, збитковим та суперечить головній меті будь-якої господарської діяльності – отриманні прибутку, а отже – неприйнятним. Дана аксіома вказує на дискримінаційний характер зазначеної вимоги для величезного кола таких підприємств. З урахуванням вищевказаного просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності вже під час участі у торгах асфальтозмішувальної установки саме в радіусі 150 км від місця виконання робіт. Замість цього пропонуємо передбачити вимогу надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від учасників із зобов’язанням забезпечити використання асфальтобетонної суміші (власної чи придбаної), яка має бути доставлена до місця виконання робіт з додержанням ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На сьогоднішній день гостро стоїть питання якості виконання будівельних робіт при проведенні ремонтів, будівництва та реконструкції доріг. Воно знаходиться під контролем керівництва держави та громадськості. Якість виконання робіт у значній мірі залежить від якості порожньо-будівельних матеріалів. Якість матеріалів, що виготовляються на підсобних виробництвах підрядника, залежить від того кустарне це виробництво, чи воно організоване на сучасних високотехнологічних заводах (АБЗ). Для цього у тендерній документації вимагається надання учасниками торгів скан-копії оригіналів або завірений належним чином паспорт асфальтозмішувальної установки (АБЗ).
Вимога про надання паспорта асфальтобетонної установки українською мовою або його переклад, якщо паспорт складений на іншій мові, відповідає вимогам Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Для належного виконання вимог законодавства і нормативних документів по охороні навколишнього середовища у тендерній документації вимагається надання скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин у повітря стаціонарними джерелами (з усіма додатками).
Щодо фактичного місце розташування асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Фактичне місце розташування АБЗ дає можливість правильно визначити відстань перевезення асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання.
Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші. Особливістю застосування сумішей є необхідність укладати і ущільнювати їх при певних температурах, що залежить від типу суміші та марки бітуму. Також певну температуру необхідно витримувати при приготуванні, обробці і транспортуванні асфальтобетонної суміші.
При довготривалому перевезені сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружніх деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. Крім того відомо, що при температурі зовнішнього середовища +10°С асфальтобетонна суміш остигає на 30°С за 1 годину перевезення, що значно знижує якість при укладанні.
Час на перевезення гарячого асфальту від місця його виробництва до місця укладання залежить від віддаленості асфальтозмішувальних установок (АБЗ), а в населених пунктах (якщо маршрут доставки проходить через них), крім того,від інтенсивності руху потоків автотранспорту, кількості дорожніх заторів на шляху руху самоскида.
Це призводить до охолодження поверхневого шару гарячого асфальту в місцях його контакту з повітрям і кузовом самоскида. При транспортуванні важкі фракції асфальту осідають на дно самоскида, особливо гостро проявляється цей дефект суміші при транспортуванні щебенево-мастикового асфальту, що характеризується надлишком бітуму.
Тобто, транспортування асфальту від асфальтозмішувальних установок до місця укладання призводить до утворення температурної і фракційної сегрегації (розшарування) гарячої асфальтобетонної суміші. Фракційна сегрегація в ряді випадків може бути визначена візуально – у вигляді смуг різної шорсткості. При укладанні щебенево-мастичного асфальту така сегрегація проявляється у вигляді «язиків» або смуг надлишку бітуму. Надлишки бітуму несуть на колесах рухомого автотранспорту, в результаті замість очікуваного високоякісного покриття утворюється нерівна дорога з низькою міцністю та строком експлуатації.
Низька теплопровідність асфальтобетонної суміші призводить до того, що охолоджені до 70 – 80°С шматки кірки, що утворилася при транспортуванні, потрапляючи з кузова самоскида в бункер асфальтоукладача і далі – під його плиту, не нагріваються до температури основної маси асфальту, тобто до 130 – 140°С. Ці порівняно холодні шматки утворюють «холодні плями», які мають температуру на 15 – 30°С меншу, ніж температура основної площі покриття.
Ущільнюється таке дорожнє покриття нерівномірно. «Холодні Плями» виявляються не до кінця ущільненими, схильними до підвищеного водо насичення та характеризуються зниженою міцністю та строком експлуатації.
При переході температури навколишнього повітря через 0°С такі ділянки руйнуються значно швидше, ніж основна частина покриття, оскільки волога, що знаходиться в шарі асфальту, переходить в твердий стан – лід. Перехід з рідкого стану в твердий супроводжується збільшенням займаного обсягу, і руйнує покриття зсередини. При інтенсивному русі автотранспорту, під впливом навантажень від його коліс, швидше руйнуються саме ці ділянки. Звідси вибоїни і локальні тріщини покриття, істотно знижують його загальну довговічність і проявляються найчастіше через 1 – 2 роки експлуатації.
У разі перебоїв з постачанням асфальтобетонної суміші до місця її укладання, які викликані помилками в організації вантажопотоку асфальту або через велику відстань доставки асфальтобетонної суміші, укладчик змушений зупинятися в очікування суміші. 6 – 8 тонн суміші в бункері укладчика зможуть забезпечити лише кілька хвилин роботи навіть при знижені швидкості його руху до мінімуму. У місці його зупинки і подальшого початку руху утворюється поперечний валик. Він виникає через перерозподіл сил, що діють на плиту при завантаженні спорожнілого бункера укладальника і через поштовх укладальника самоскидом. Ця ділянка, крім того, є місцем контакту охолодженого за час простою асфальту і свіжо-підвезеного. Ця ділянка з порушеною геометрією набуває, до того ж, і температурну сегрегацію.
Лише з дотриманням технологічних процесів можливо забезпечити якісне виконання робіт та тривалий строк експлуатації доріг.
Враховуючи вище перелічені фізико-хімічні зміни, що виникають при транспортуванні асфальтобетонних сумішей, тривале транспортування (більше 2-х годин) може привести до розшарування суміші).
Середня швидкість для розрахунку перевезення будівельних вантажів (асфальтобетону) власним транспортом підрядних організацій, на дорогах з удосконаленим покриттям становить 49 км/год, в населених пунктах 24 км/год.
Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області контролює якість виконаних робіт (в тому числі якість матеріалів).
Під приводом обмеження конкуренції учасник торгів пропонує не враховувати на якому обладнанні виготовляється асфальтобетон (кустарне виробництво чи високотехнологічний завод), яка відстань транспортування асфальтобетонної суміші (а отже температура укладання суміші і її якість), а також не зважати на викиди забруднюючих речовин у повітря.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 жовтня 2019 13:59
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 17:01
Доброго дня! Звертаємося до вас з проханням видалити вимогу щодо надання договору з надання послуг з проведення технологічного супроводу будівництва та контролю якості зварних з'єднань трубопроводів, конструкцій та устаткування, оскільки технічне завдання не передбачає виконання таких робіт.
Відповідь: Протокольним рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області були внесені відповідні зміни керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” частина 2, стаття 23: Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 14 902 601,78
UAH з ПДВ
12 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 15 367 066,80
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 15 000 000,00
UAH з ПДВ
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 17 670 001,70
UAH з ПДВ
17 670 001,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 15:30
Електронний підпис
12 листопада 2019 14:15
Електронний підпис
12 листопада 2019 14:15
Документи переможця (ст17).pdf
06 листопада 2019 16:39
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:38
розрахунки з-п і витрат.pdf
06 листопада 2019 16:38
Договірна ціна.pdf
06 листопада 2019 09:45
Електронний підпис
06 листопада 2019 09:43
розрахунки з-п і витрат.pdf
31 жовтня 2019 11:16
Електронний підпис
31 жовтня 2019 11:10
Транспортна схема.pdf
31 жовтня 2019 11:10
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 11:10
Паспорт АБЗ переклад.pdf
31 жовтня 2019 11:10
Ліцензія.pdf
31 жовтня 2019 11:10
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
31 жовтня 2019 11:10
Договірна ціна.pdf
31 жовтня 2019 11:10
Договір оренди АБЗ - 2021.pdf
31 жовтня 2019 11:10
Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 10:08
Електронний підпис
01 листопада 2019 10:02
Договірна ціна.pdf
01 листопада 2019 10:02
25.2 Аналогічний договір.pdf
01 листопада 2019 10:02
25.1 Відгук від замовника.pdf
01 листопада 2019 10:02
25. Досвід.pdf
01 листопада 2019 10:02
24. Ліцензія на Граніт 001.pdf
01 листопада 2019 10:02
6. Строк дії пропозиції.pdf
01 листопада 2019 10:02
5. Працівники.pdf
01 листопада 2019 10:02
4. Субпідрядник.pdf
01 листопада 2019 10:02
3. Санкції.pdf
01 листопада 2019 10:02
23. ВИТЯГ ПДВ Граніт 001.pdf
01 листопада 2019 10:02
2.9 Паспорт КДМ 2067.PDF
01 листопада 2019 10:02
2.8 Транспортна схема.pdf
01 листопада 2019 10:02
22. ВИТЯГ ЄДР Граніт 001.pdf
01 листопада 2019 10:02
21. Статут Граніт 001.pdf
01 листопада 2019 10:02
15. Залучена лабораторія.pdf
01 листопада 2019 10:02
14. Відомість обсягів робіт.pdf
01 листопада 2019 10:02
13. Проект договору.pdf
01 листопада 2019 10:02
12.1 Інформаційні довідки.pdf
01 листопада 2019 10:02
12. Якісні характеристики.pdf
01 листопада 2019 10:02
2.2 Атестат виробництва.pdf
01 листопада 2019 10:02
2.1 Дозвіл на викиди.pdf
01 листопада 2019 10:01
10. Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 10:01
9. Лист згода.pdf
01 листопада 2019 10:01
2. МТБ.pdf
01 листопада 2019 10:01
8. Заходи та захист довкілля.pdf
01 листопада 2019 10:01
7. Довідка про підприємство.pdf
01 листопада 2019 10:01
1. На уповноважену особу.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 13:20
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:17
19. Розрахунки М-12 км 252-253_0001.pdf
01 листопада 2019 12:21
15.3.1. Договір 80 від 03.05.2018.pdf
01 листопада 2019 12:21
15.2.1. Договір 140 від 13.07.2018.PDF
01 листопада 2019 12:21
10. Антикорупційна програма..PDF
01 листопада 2019 12:21
3. Ліцензія (оригінал).PDF

Публічні документи

01 листопада 2019 11:36
Електронний підпис
01 листопада 2019 11:35
40. Лист-роз_яснення РЕКН.pdf
31 жовтня 2019 17:41
Електронний підпис
31 жовтня 2019 17:39
39. Розрахунки.pdf
31 жовтня 2019 17:39
38. Дія ТП.pdf
31 жовтня 2019 17:39
37. Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 17:39
31. Захист довкілля.pdf
31 жовтня 2019 17:39
29. Ліцензія.pdf
31 жовтня 2019 17:39
26. Відгук_км 399.pdf
31 жовтня 2019 17:39
25. Довідки_Акти.rar
31 жовтня 2019 17:39
24. Договір _107_19-П.pdf
31 жовтня 2019 17:39
22. Лист-згода.pdf
31 жовтня 2019 17:38
19. Транспортна схема.pdf
31 жовтня 2019 17:38
18. Сертифікат ISO.pdf
31 жовтня 2019 17:38
17.2. Договора_техніка_2.rar
31 жовтня 2019 17:38
17.1. Договора_техніка_1.rar
31 жовтня 2019 17:38
10. Дозвіл на викиди.PDF
31 жовтня 2019 17:38
9. Атестат виробництва.jpg
31 жовтня 2019 17:38
4. Ст_17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ТОВ ГРАНІТ-001

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 12 499 999,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 11:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
12 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 11:56
ДУ № 2 до Договору № 181І19.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 10:47
Додаткова угода № 1 до договору № 181І19.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 10:46
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 11:41
Договір №181І19 від 22.11.2019.pdf укладений
22 листопада 2019 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною реквізитів Замовника та Підрядника Сторони домовились змінити розділ ХІV. Адреси, реквізити та підписи Сторін договору № 181/19 від “22 листопада 2019 року та викласти його в наступній редакції: “ХІV . Місцезнаходження та банківські реквізити сторін: ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул. Свободи, 77, р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 2587978 ВИКОНАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю “СТЛ+М” 31314, Хмельницька область, Хмельницький район, с.Давидківці, вул. Ленінградська,15 р/р UA143 2231 3000 0026 0060 0000 6845 ф-я АТ “Укрексімбанк” р/р UA098 2017 2035 5340 1070 0000 2804 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 39127865” 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 181/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Підрядник керуючись пунктом 5 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” та постановою КМУ від 29.01.2020 року № 36 « Деякі питання дорожнього господарства» (в редакції постанови КМУ від 23.11.2020 року №1150 ) прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 181/19 від 22 листопада 2019 року «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам`янка (через Вінницю) км 252+600 – км 253+100 Хмельницька область» виклавши п.3.1., в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 12 091 768,00 грн. (дванадцять мільйонів дев’яносто одна тисяча сімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ — 2015294,67 грн. за рахунок державного бюджету.”. 2. Сторони Договору погоджують викласти Додатки до даного Договору «Календарний план виконання та фінансування робіт» і «Договірна ціна» в новій редакції (додаються). 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 181/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 091 768,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 015 294,67 UAH)