Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець офісний на металевому хромованому гнутому каркасі, стілець офісний на металевих хромованих опорах
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2019-10-08-001270-a 26a2ee3a7b954f0d9326818d5c1f8791
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ільницька Леся Ярославівна

380322514687 bugalt6mp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996674
Вебсайт: http://medova.com.ua/
Місцезнаходження: 79038, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Медової Печери, 1
Контактна особа: Ільницька Леся Ярославівна
380322514687
bugalt6mp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 23:59
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Джерело фінансування кошти Національної служби здоров'я України та медична субвенція.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 штуки
Стілець офісний на металевому хромованому гнутому каркасі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
74 штуки
Стілець офісний на металевих хромованих опорах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти Національної служби здоров'я України та медична субвенція. Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 15 днів з дня отримання товару Замовником Пiсляоплата 13 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи
Дата подання: 08 жовтня 2019 17:41
Доброго дня, додайте тендерну документацію
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій