Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютер в комплекті
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-10-08-001194-a ● 563686058461439c916ac14a758144c2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний історико - культурний заповідник "Гетьманська столиця" |
Код ЄДРПОУ: | 22814631 |
Вебсайт: | http://www.baturin-capital.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 16512, Україна , Чернігівська обл., м.Батурин, вул.Гетьманська, 74 |
Контактна особа: |
Ситнєва Юлія Олександрівна 380463548657 baturin-capital@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2019 13:15 |
Очікувана вартість: | 23 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Комп’ютер в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16512, Україна, Чернігівська область, Батурин, Гетьманська 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 18:17 |
договiр по закупiвлi.doc |
08 жовтня 2019 17:57 |
Оголошення електронне.doc |
08 жовтня 2019 17:52 |
Додаток 3 до оголошення.doc |
08 жовтня 2019 17:50 |
Додаток 2 до оголошення.doc |
08 жовтня 2019 17:50 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:28
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 14:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги розглядатись не будуть. Нам потрібен товар вказаний в закупівлі.
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ, або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ).
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ, або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" |
15 240,00
UAH з ПДВ
|
13 494,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
15 684,00
UAH з ПДВ
|
13 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
17 560,00
UAH з ПДВ
|
17 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кошлак Лариса Андріївна |
20 000,00
UAH з ПДВ
|
20 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
13 494,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дод.угода.PDF | укладений |
31 жовтня 2019 10:11
|
дог комп.PDF | укладений |
28 жовтня 2019 15:56
|
дог комп.PDF | укладений |
28 жовтня 2019 15:56
|
дог комп.PDF | укладений |
28 жовтня 2019 15:55
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 жовтня 2019 — 31 жовтня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Лист повідомлення від постачальника про відсутність даного товару на складі та відмову від постачання його. |