Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютер в комплекті
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-10-08-001194-a 563686058461439c916ac14a758144c2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ситнєва Юлія Олександрівна

380463548657 baturin-capital@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний історико - культурний заповідник "Гетьманська столиця"
Код ЄДРПОУ: 22814631
Вебсайт: http://www.baturin-capital.gov.ua/
Місцезнаходження: 16512, Україна , Чернігівська обл., м.Батурин, вул.Гетьманська, 74
Контактна особа: Ситнєва Юлія Олександрівна
380463548657
baturin-capital@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 13:15
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комп’ютер в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16512, Україна, Чернігівська область, Батурин, Гетьманська 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 18:17
договiр по закупiвлi.doc
08 жовтня 2019 17:57
Оголошення електронне.doc
08 жовтня 2019 17:52
Додаток 3 до оголошення.doc
08 жовтня 2019 17:50
Додаток 2 до оголошення.doc
08 жовтня 2019 17:50
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:28
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 14:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги розглядатись не будуть. Нам потрібен товар вказаний в закупівлі.
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ, або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 15 240,00
UAH з ПДВ
13 494,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 15 684,00
UAH з ПДВ
13 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 17 560,00
UAH з ПДВ
17 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна 20 000,00
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 14:20
Сервіс_центри.pdf
10 жовтня 2019 14:20
сертификатWindows-10-Pro.jpg
10 жовтня 2019 14:20
Пропозиція 15240,00.pdf
10 жовтня 2019 14:20
Згода.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 09:31
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 жовтня 2019 09:31
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Кошлак Лариса Андріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 13 494,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 17:19

Документи

16 жовтня 2019 17:19
рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
13 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 17:19
рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.угода.PDF укладений
31 жовтня 2019 10:11
дог комп.PDF укладений
28 жовтня 2019 15:56
дог комп.PDF укладений
28 жовтня 2019 15:56
дог комп.PDF укладений
28 жовтня 2019 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Лист повідомлення від постачальника про відсутність даного товару на складі та відмову від постачання його.