Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій Canon i-Sensys (2 шт.)
Очікувана вартість
24 960,00 UAH
UA-2019-10-08-001164-b 78be72742422403182af8fba46e5c277
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осипова Христина Романівна

+380978046680 st.sambirpmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Старосамбірської районної ради "Старосамбірський центр первинної медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 42428764
Місцезнаходження: 82000, Україна , Львівська обл., Старий Самбір, вул. Лева Галицького, 86,каб. 22
Контактна особа: Осипова Христина Романівна
+380978046680
st.sambirpmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 12:28
Очікувана вартість: 24 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Багатофункціональний пристрій Canon i-Sensys
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82000, Україна, Львівська область, м.Старий Самбір, вул.Л.Галицького, 86, каб.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника протягом 3 (трьох) банківських днів після поставки товару Замовнику та надання відповідних рахунків та накладних Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 11:15
ДОПОРОГИ КОМПЮТЕРИ -2019 (2).doc
08 жовтня 2019 12:58
ДОПОРОГИ КОМПЮТЕРИ -2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:40
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 11:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 1 у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації.
2) Дякуємо за пропозицію, Замовником будуть внесені відповідні зміни до документації.
3) Так, допускаємо. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-08-001164-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3208111017
Дата подання: 30 жовтня 2019 16:53
Визнання переможця
Шановний Замовнику!! Звертаю Вашу увагу, що при кваліфікації переможця не було враховано наступне:
- на момент проведення аукціону Виничуком А.Ю. не було надано цінову пропозицію та "установчі" документи, що були завантажені після проведення аукціону та суперечить Вимогам Тендерної документації Замовника до Учасників;
- жодна з наданих довідок не має вихідного номеру та дати складання, що є знехтуванням вимог оформлення Тендерної документації, які були прописані Заомвником.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю врахувати перелічені пункти як порушення вимог до подання тендерної пропозиції та відхилити кандидатуру Виничука Артема Юрійовича.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 листопада 2019 16:37
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2019 16:36
Під час повторного розгляду тендерної пропозиції ВИНИЧУКА АРТЕМА ЮРІЙОВИЧА було встановлено, що дана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: жодна з наданих довідок не має вихідного номеру та дати складання.
Враховуючи п.6.1. Тендерної документації, необхідною умовою було надання:
«- довідки, складеної у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності), про погодження з умовами договору про закупівлю (умови договору викладені у додатку № 2)».
На підставі вищезазначеного тендерним комітетом було прийняте рішення прийняти оскарження результату кваліфікації учасника допорогових закупівель ФОП СТАРИНСЬКОГО ОЛЕГА ОЛЕКСАНДРОВИЧА наданої для участі в процедурі допорогової закупівлі , номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель
UA-2019-10-08-001164-b, предмет закупівлі ДК 021 : 2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання, відповідно до п. 4. ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та дискваліфікувати Учасника ВИНИЧУКА АРТЕМА ЮРІЙОВИЧА і розглянути пропозицію ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ.

Документи

08 листопада 2019 16:35
67 протокол розгляд.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 19 998,00
UAH з ПДВ
19 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 19 800,00
UAH з ПДВ
19 550,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 20 896,00
UAH з ПДВ
19 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 13:02
Установчі док.(підпис).pdf
16 жовтня 2019 10:49
MF421dw, MF426dw, MF428x, MF429x, MF522x.pdf
16 жовтня 2019 10:49
СЕС Canon.pdf
16 жовтня 2019 10:49
Установчі док.(підпис).pdf
16 жовтня 2019 10:49
Аналог.дог. відгук.pdf
16 жовтня 2019 10:49
Довідка без печатки.pdf
16 жовтня 2019 10:49
Відомості ФОП Виничук.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 17:48
Електронний підпис
16 жовтня 2019 17:45
Інформаційна довідка.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Фототаблиця.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Довідка право підпису.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Довідка ліквідація.pdf
16 жовтня 2019 17:45
ІПН.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Проект Договору.pdf
16 жовтня 2019 17:45
СЕС Canon 2019.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Технічна специфікація.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Паспорт.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Виписка.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Витяг.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Згода перс даних.pdf
16 жовтня 2019 17:45
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 14:46
Реєстр.PDF
16 жовтня 2019 14:46
Довідка_2.PDF
16 жовтня 2019 14:46
Ненад Статуту.pdf
16 жовтня 2019 14:46
Без_печатки.PDF
16 жовтня 2019 14:46
Довідка_1.PDF
16 жовтня 2019 14:46
Умови_договору.PDF
16 жовтня 2019 14:46
Техн_специфікація.PDF
16 жовтня 2019 14:46
Гарант 12 міс Нов товар.PDF
16 жовтня 2019 14:46
Лист довкілля.PDF
16 жовтня 2019 14:46
ISO Xerox 14001.pdf
16 жовтня 2019 14:46
СEC Xerox.pdf
16 жовтня 2019 14:46
1. ISO_9001 _Xerox_Шанхай_2020.pdf
16 жовтня 2019 14:46
Паспорт код1.pdf
16 жовтня 2019 14:46
Док Андросович1.pdf
16 жовтня 2019 14:46
Пропозиція1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Андросович Сергій Адамович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Рішення скасоване 19 001,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 16:37
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 19 001,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 16:39
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
Переможець 19 550,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 16:43

Документи

30 жовтня 2019 15:59
59.pdf

Документи

08 листопада 2019 16:38
67 протокол розгляд.pdf

Документи

08 листопада 2019 16:43
68 БФП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
19 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2019 16:43
68 БФП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 09:10
Договір БФП.pdf укладений
20 листопада 2019 18:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 550,00
UAH