Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з переоснащення автоматизованої системи контролю проходу на станції (інвентарний № Ш01041385)
Очікувана вартість
4 895 582,71 UAH
UA-2019-10-08-001148-a 14701b445e8642809dac10588e99a364
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дем'яненко Ігор Григорович

380577303341 e.tender@metro.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Харківський метрополітен"
Код ЄДРПОУ: 04805918
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Різдвяна, 29
Контактна особа: Дем'яненко Ігор Григорович
380577303341
e.tender@metro.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: У відповідності до технічної та експлуатаційної документації на обладнання та вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з переоснащення автоматизованої системи контролю проходу на станції (інвентарний № Ш01041385)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, вестибюлі станцій КП «Харківський метрополітен»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює попередню оплату у сумі 2 447 791,36 грн. (Два мільйони чотириста сорок сім тисяч сімсот дев’яносто одна грн. 36 коп.) протягом 3 (Трьох) банківських днів від дати підписання даного Договору. Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється з вирахуванням суми сплаченої передплати протягом 10 (Десяти) банківських днів від дати підписання обома Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства. Аванс 3 Банківські 50
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

08 жовтня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 15:11
Звіт до дог. 213-10.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОТ»
#24488518
Переможець 4 895 582,71
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 15:19

Документи

08 жовтня 2019 15:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 15:21