Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
487 714,23 UAH
UA-2019-10-08-001044-b 6c843c8858b248759887e59145d7d268
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №33 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031530
Місцезнаходження замовника: 87521, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. МАРІУПОЛЬСЬКА , 18-А
Контактна особа замовника: Ірина Красноярова
+380677260016
school33mariupol@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:15
Очікувана вартість: 487 714,23 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 877,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87521, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Маріупольська,18-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані послуги за Договором здійснюються Платником протягом 30 банківських днів з дати підписання Замовником Акту приймання виконаних послуг (форма КБ-2В) в національній валюті України на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактично виконані об'єми послуг за рахунок коштів міського бюджету, в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Платника, відкритого в органі казначейства на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дата подання: 14 жовтня 2019 14:46
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 17:01
Шановний Замовник. У Додатку № 1 Тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника п.13 вимагається надати: « Документальне підтвердження в довільній формі спроможності забезпечити цілодобове оперативне реагування на можливі виявлення несправностей системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень та прибуття фахівців Учасника для усунення виявлених несправностей протягом 12 годин з моменту отримання заявки від Замовника електронною поштою або телефоном.». Відповідно до діючих нормативних документів з пожежної безпеки, для забезпечення правильного функціювання системи необхідно проводити її регулярне перевіряння та технічне обслуговування. Для цього Вам, як Замовнику необхідно буде укласти договір на технічне обслуговування змонтованої системи пожежної сигналізації. Цілодобове оперативне реагування на можливі виявлення несправностей системи пожежної сигналізації – це функції організації, яка проводить роботи з підтримання експлуатаційної придатності систем (далі ТО). Наприклад, якщо система пожежної сигналізації видала хибний сигнал про «Пожежу» у зв’язку з запиленням димового сповіщувача – до чого тут організація, яка виконувала монтаж? Якщо організації, яка проводить роботи з ТО встановить, що несправность системи – це гарантійний випадок, то тільки у цих випадках організація що виконувала монтаж направляє своїх фахівців для виконання своїх гарантійних зобов’язань. Прошу Вас привести п.13 Додатку №1 Тендерної документації у відповідність до вимог ДСТУ, стандартів, технічної та нормативної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічне обслуговування виконуватиме організація, з якою буде підписано відповідний договір. У разі виявлення обслуговуючою організацією несправностей встановленого обладнання, монтажна організація бере на себе зобов’язання забезпечити прибуття фахівців для усунення виявлених несправностей протягом 12 годин з моменту отримання заявки від Замовника електронною поштою або телефоном, про що надає відповідну довідку. Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-08-001044-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 14 жовтня 2019 11:25
Скасування не правомірних вимог закупівлі
Доброго дня! Вимагаємо скасувати не правомірні вимоги умов тендеру, оскільки вони обмежують потенційну кількість учасників в даній закупівлі, а також можуть надати перевагу одному з учасників. Вимагаємо скасувати наступні пункти:
1. В додатку №1, п. 1 Таблиці. є вимога вказати "кваліфікований персонал у кількості не менш 4 осіб, які повинні мати посвідчення про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3ї групи електробезпеки). Вимагаємо кількість зменшити до двох, оскільки так вимагають ліцензійні вимоги. 4 праційника ніяким нормативним документом не передбачено.
2. Скасувати п. 11 Додатку №1 "Документальне підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації системи управління якістю (чинного сертифікат ISO 9001:2015) стосовно монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщання про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень та електромонтажних робіт.", оскільки передавання тривожних сповіщень та електромонтажних робіт не передбачено тендером.

3. Скасувати вимогу п. 15 додатку №1 "Копію документів, які підтверджують авторизацію у статусі представника та проходження навчання щодо монтажу, налагодження та експлуатації систем пожежної автоматики на базі устаткування виробництва ТДВ СКБ «Електронмаш»."

Наголошуємо на тому, якщо дані вимоги не будуть скасовані, ми будемо звертатися до Антимонопольного комітету та Господарського суду
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 17:04
Доброго дня!.
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Далі, стосовно змісту вимоги по пунктах:
1. Кількість наявних у Учасника фахівців з відповідними дозвільними документами для проведення робіт, підтвердження якої вимагає Тендерна документація, зумовлена не ліцензійними вимогами, а реальним обсягом робіт, які повинен буде виконати Учасник та стислими термінами їх виконання (з урахуванням необхідності додержуватися вимог законодавства з питань праці).
2. Предмет закупівлі класифіковано, як Електромонтажні роботи (ДК 021:2015: 45310000-3). Згідно опублікованої проектної документації, треба виконати електромонтажні та пусконалагоджувальні роботи з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень. Таким чином, Замовнику не зрозуміло, що мав на увазі Учасник, зауваживши, що «передавання тривожних сповіщень та електромонтажних робіт не передбачено тендером».
3. Роботи будуть виконуватися відповідно до раніше затвердженого проекту. Проектом передбачено побудову системи на обладнанні виробництва ТДВ СКБ «Електронмаш». На підтвердження спроможності виконати монтаж та налагодження обладнання із збереженням гарантійних зобов’язань згідно сервісної політики виробника устаткування, Учасник надає копію відповідних авторизаційних документів.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" 484 475,20
UAH з ПДВ
484 475,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-АЗОВ" 487 710,00
UAH з ПДВ
487 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 16:18
sign.p7s
01 листопада 2019 16:15
Dovidka_19305544670380752541.pdf.p7s.zip
01 листопада 2019 16:15
Dovidka_19305544670380752541.pdf
31 жовтня 2019 12:47
довідка ДФС.pdf
28 жовтня 2019 16:12
розрахунок прибутку.pdf
28 жовтня 2019 16:12
локальний кошторис.pdf
28 жовтня 2019 16:12
відомість ресурсів.pdf
24 жовтня 2019 16:01
sign.p7s
24 жовтня 2019 15:56
технічне завдання (1).pdf
24 жовтня 2019 15:56
статут зав.pdf
24 жовтня 2019 15:56
проект договору.pdf
24 жовтня 2019 15:56
паспорт Лосевська.pdf
24 жовтня 2019 15:56
локальний кошторис.pdf
24 жовтня 2019 15:56
лицензия пожарка.PDF
24 жовтня 2019 15:56
договірна ціна.pdf
24 жовтня 2019 15:56
відомість ресурсів.pdf
24 жовтня 2019 15:56
витяг ЄДРПОУ 2019_10_23.pdf
24 жовтня 2019 15:55
ан дог та акт завірені.pdf
24 жовтня 2019 15:55
акт обстеження_0001.pdf
24 жовтня 2019 15:55
ISO АВТ-ПРОМ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
Переможець 484 475,20
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 18:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 18:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
484 475,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 листопада 2019 16:57
Додаток 4 до Договору 437_11 11 2019.PDF укладений
11 листопада 2019 16:36
Дефектний акт до Договору 437_ 11 11 2019.PDF укладений
11 листопада 2019 16:36
Договір 437 від 11 11 2019_АПС.PDF укладений
11 листопада 2019 16:36
Додаток 1 до Договору 437_11 11 2019.PDF укладений
11 листопада 2019 16:36
Додаток 2 до Договору 437_11 11 2019.PDF укладений
11 листопада 2019 16:36
Додаток 3 до Договору 437_11 11 2019.PDF укладений
11 листопада 2019 16:36

Актуальні тендери

До пошуку