Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярські товари)
Очікувана вартість
9 995,00 UAH
UA-2019-10-08-001024-a 713f2d8cb40341429823a7a9782a22a8
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Строганова Анна Анатоліївна

+380617171708 stroganova-anna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Спеціалізоване територіальне медичне об`єднання "Фтизіатрія"
Код ЄДРПОУ: 23795249
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул.Перспективна, буд.2
Контактна особа: Строганова Анна Анатоліївна
+380617171708
stroganova-anna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 12:42
Очікувана вартість: 9 995,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 уп
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Папка картонна на зав'язках А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Папка-швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється в національній валюті України шляхом та у формі, що не заборонені законодавством. Увипадку здійснення розрахунку в безготівковій формі, розрахунок вважається здійсненим Замовником при умові відображення в призначенні платежу відповідного платіжного документу номеру і дати укладеного договору та номеру і дати видаткової накладної. У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за поставлений товар, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 08:45
ЗАГАЛ_НА_IНФОРМАЦIЯ зі змінами 10.10.2019.doc
08 жовтня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 14:41
проект_ДОГОВОРУ.docx
08 жовтня 2019 14:41
ФОРМА_ЦIНОВОI_ПРОПОЗИЦII.doc
08 жовтня 2019 14:41
ЗАГАЛ_НА_IНФОРМАЦIЯ_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Папір
Дата подання: 09 жовтня 2019 14:12
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 08:46
Папір формат А4, Svetocopy виробляєтся Светогорським паперовим комбінатом Ленінградська обл. РФ. Відповідно до ст.5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644 - VII, інших нормативно-правових актів щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Загальної інформації про закупівлю

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 жовтня 2019 09:53
Коментар щодо відміни: Прийнято рішення про відміну процедури закупівлі у зв'язку з тим, що під час оголошення Закупівлі Замовник неправильно визначив кількість одиниць товару та очікувану вартість товару (стаття 2 п.2 Наказу ДП «ПРОЗОРРО» вiд 19.03.2019 №10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами).
Документи:
16 жовтня 2019 09:52
Протокол