39710000-2 Електричні побутові прилади (Електрорадіатор ЕРА+4LT1300А11)
Очікувана вартість
7 800,00 UAH
UA-2019-10-08-000953-b f4fe6fee13954c408ebe65b03bbc22ed
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Ірина Олександрівна Серебряна

+380665014350 oberyg@ukr.net

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Дніпровський міський центр денного перебування ВІЛ-інфікованих дітей та молоді" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35395023
Місцезнаходження замовника: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Титова, 18б
Контактна особа замовника: Ірина Олександрівна Серебряна
+380665014350
oberyg@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 11:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 11:55
Очікувана вартість: 7 800,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Електрорадіатор ЕРА+4LT1300А11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Титова, 18-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування місцевий бюджет. Датою поставки Товару є дата фактичної передачі Товару від Продавця Покупцю згідно Накладної. Оплата за Товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар протягом 10 банківських днів згідно накладної. Оплата товару виконується згідно ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 10-ти банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 жовтня 2019 11:58
Технічні вимоги.docx
08 жовтня 2019 11:58
Оголошення електробатарея 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:47
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 10:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. В оголошені до закупівлі в п.13 зазначено: "Аналоги та еквіваленти не розглядаються".
До участі в закупівлі допускаються учасники будь-якої форми власності та оподаткування. Пропозиція ФОП-не платника ПДВ розглядається як остаточна.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку