Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антисептичний засіб для медичних кабінетів
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-10-08-000869-a f6e4e293bf014caf83b7ae7f07568549
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 11:09
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1827 штуки
Антисептичний засіб для медичних кабінетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 13:57
ТД антисептичний засіб для медичних кабінетів.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-08-000869-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 09 жовтня 2019 21:39
Порушення Законів України
Порушення Закону Про публічні закупівлі та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України « Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 11:58
Доброго дня! Тендерним комітетом уважно розглянуто вимогу UA-2019-10-08-000869-a.c1. За результатами розгляду повідомляємо.
1. Відповідно до міжнародної системи класифікації лікарських засобів* антисептичні засоби віднесено до лікарських засобів (код АТХ D08A **). Враховуючи це антисептики також включені до розділу 14 Національного переліку основних лікарських засобів***.
У п.31 Рекомендацій Антимонопольного комітету України від 30.03.2018 р. №4-рк**** зазначено: “згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій.”
Таким чином, під час формування предмету закупівлі були дотримані усі вимоги законодавства.
_____________
* https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE-%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BF%D0%25%E2%80%A6
** https://compendium.com.ua/atc/D08/
*** https://moz.gov.ua/uploads/0/290-nacionalnij_perelik_osnovnih_likarskih_zasobiv.pdf
**** http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=140985&schema=main

2. У відповіді на запит 766/2017* Міністерство економічного розвитку і торгівлі України зазначило:
“Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.”
Скаржник не обґрунтував та документально не підтвердив відсутність еквівалентів засобу, зазначеному у тендерній документації. З огляду на це твердження скаржника про дискримінаційний характер медико-технічних вимог є лише припущеннями.
_____________
* http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=47c6732b-d7f3-40ac-9fbb-11ce7bc8577b&lang=uk-UA
3. Стосовно твердження скаржника про надмірність та безпідставність вимоги до пантенолу та гліцеріну повідомляємо, що на сторінці 6 Настанови з організації на місцях виробництва антисептиків Всесвітня Організація Охорони Здоров'я у розділі “Сировина”* зазначає (мовою оригіналу):
“Глицерин добавляется в качестве увлажняющего кожу компонента кожи для повышения переносимости продукта.”
“Глицерин был выбран, поскольку он безопасен и относительно недорог.”
“В случае применения каких-либо добавок, необходимо предоставить полное обоснование вместе с документами, подтверждающими безопасность этих добавок, их совместимость с другими ингредиентами и указать на этикетке изделия всю необходимую информацию.”
У той же час загальновідомою є сумісність гліцерину та пантенолу**.
_____________
* https://www.who.int/gpsc/5may/tools/guide_local_production_ru.pdf?ua=1
** https://allkharkov.ua/news/med/glicerin-i-pantenol-svoistva-i-ispolzovanie-v-kosmetike-po-yhody.html

4. Стосовно посилання скаржника на порушення “наказу МОЗ №236” маємо зазначити, що наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 р. № 236 (мабуть саме на цей наказ посилається скаржник) затверджена “Інструкція щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”*. У пункті 1.2 цієї Інструкції зазначено, що вона є обов’язковою для всіх закладів охорони здоров’я, у складі яких є відділення хірургічного профілю усіх форм власності незалежно від їх відомчого підпорядкування. Згідно з тендерною документацією засіб закуповується для використання у дитячих дошкільних та навчальних/учбових закладах. Ці заклади не є закладами охорони здоров'я та тим більше не мають у своєму складі відділення хірургічного профілю.

_______________
* https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12

5. Щодо запитання скаржника - “Персонал буде собі обробляти ноги?” маємо зазначити таке.
У Санітарному регламенті для дошкільних навчальних закладів, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 р. № 234*, особлива увага приділена гігієні ніг дітей при відвідування басейнів та перед денним та нічним сном (п.1 р.VIІI та п.2 р.VIІI). Крім того, у матеріалі “Як вберегти дитину від хвороб у школі: поради для батьків” Міністерство охорони здоров’я України** підкреслює, що при недотримані правил гігієни найчастіше розвиваються, зокрема, грибкові враження шкіри ніг та нігтів.
Загально відомо, що грибок шкіри ніг, також відомий як «стопа атлета», є найбільш поширеною грибковою інфекцією у підлітків***.
Враховуючи вищенаведене засіб, що закуповується, буде використовуватися, зокрема, і для профілактики грибкових вражень шкіри ніг та нігтів у дітей різного віку.
_____________
* https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0563-16
** https://moz.gov.ua/article/health/jak-vberegti-ditinu-vid-hvorob-u-shkoli-poradi-dlja-batkiv
*** https://imdlab.com.ua/index.php?route=blog/article&article_id=214
Номер вимоги: UA-2019-10-08-000869-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 10 жовтня 2019 10:35
Вимога щодо внесення змін в документацію
Шановний Замовнику! Вами оголошено 08.10.2019р. закупівлю (UA-2019-10-08-000869-a) та опубліковано тендерну документацію на закупівлю: «Лікарські засоби різні» код 33690000-3 ДК 021:2015 (антисептичний засіб для медичних кабінетів)», де в Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «Учасник з найменшою ціною погоджується за свій рахунок надати до управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації зразок пропозиції протягом 3-х днів для погодження якості та відповідності пропозиції вимогам Замовника до оголошення його переможцем закупівлі».
Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.17 № 3302-06/3812-06 наголошує на тому, що згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.

Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» є серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників.
В той же час Тендерна документація містить вимогу, згідно якої «Учасник з найменшою ціною погоджується за свій рахунок надати до управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації зразок пропозиції протягом 3-х днів для погодження якості та відповідності пропозиції вимогам Замовника до оголошення його переможцем закупівлі».

Замовником в Тендерній документації не зазначено порядку надання та порядку повернення Змовником зразків пропозиції (товару), що може свідчити про відсутність фактичного наміру Замовника отримати такі зразки, а вимогу включено до Тендерної документації з метою обмеження кола учасників. Натомість, відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.

Відзначимо, що з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків продукції для апробації під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель (п. 30 ст.1, ст. 25 Закону), а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції (ст.ст. 27-30 Закону), - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі.Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника.

Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а відповідно зразок пропозиції (товару) не може вважатись її невід’ємною частиною, оскільки документи з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, інших документів, що вимагаються замовником у документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.

Тендерна документація Замовника не містить порядку визначення відповідності зразків пропозиції (товару) вимогам Тендерної документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій.
Також, замовник не має підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника в разі ненадання зразків продукції, оскільки відповідна підстава не передбачена ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.
Зазначення даних вимог свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Статей 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а тому норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Рішенням від 09.08.2018 № 8091 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що зразок не може вважатись частиною тендерної пропозиції учасника, тому його відсутність чи невідповідність не може стати підставою для відхилення Пропозиції учасника (https://public.docs.openprocurement.org/get/421ae76a749e4030a8862ec623a7af79?KeyID=52462340&Signature=oJ15kM1ODi013hVv1EnBFoU/PvfmuowkAqca5uzTK7BlhIqEIwi3EsM7AO5zvmlPpKJXWhzfDCJBEcO4qmlsDg%3D%3D )

Вимогами Технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «п.12 У складі пропозиції на засіб Учасник повинен надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з реєстру МОЗ), методичні вказівки (інструкцію) щодо використання, сертифікат (паспорт) якості, сертифікат ISO 14001».
Згідно із ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. До Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимог щодо надання сертифікату ISO 14001, з огляду на наступне. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 203. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Умовами Тендерної документації не передбачено, що оскільки ISO 14001:2015 є гармонізованими державними стандартами України до законодавства Європейського Союзу, то сертифікацію можливо провести і на базі акредитованих вітчизняних суб’єктів сертифікації, у зв’язку із чим вимога про надання сертифікатів міжнародної установи має дискримінаційний характер.
На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виключити з вимог Тендерної документації вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності системі екологічного керування, що виданий міжнародним органом сертифікації.
Інформуємо Замовника про те, що визначений предмет закупівлі код ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні не відповідає вимогам Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, оскільки в технічних вимогах зазначено Дезінфекційний засіб, то код предмету закупівлі повинен бути саме 24455000-8 — Дезинфекційні засоби.
Статтею 2 Закону України «Про лікарські засоби» визначено: «лікарський засіб - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу», а тому зазначений Замовником Дезінфекційний засіб не відноситься до лікарських засобів, оскільки Дезінфекційний засіб — речовина хімічного або біологічного походження чи суміш речовин, які застосовують для знищення збудників інфекційних хвороб на зовнішніх об'єктах (поверхні приміщень, вироби медичного призначення, предмети догляду хворих, санітарно-технічне обладнання тощо) та факторів передачі збудників інфекційних хвороб людини.

З метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
1) виключити із Додатку 2 Тендерної документації вимогу: «Учасник з найменшою ціною погоджується за свій рахунок надати до управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації зразок пропозиції протягом 3-х днів для погодження якості та відповідності пропозиції вимогам Замовника до оголошення його переможцем закупівлі», як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги;
2) виключити з п. 12 Технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації: «сертифікат ISO 14001»;
3) внести зміни в код предмету закупівлі з коду ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні на код ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби.

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.

У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 12:02
Доброго дня! Тендерним комітетом уважно розглянуто вимогу UA-2019-10-08-000869-a.b2. За результатами розгляду повідомляємо.
1. Стосовно надання зразків роз'яснюємо, що відповідно до ч.1 ст.36 Закону “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Згідно з ч.1 ст. 268 Господарського кодексу України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів. Крім того, у частині восьмій цієї ж статті зазначено, що якщо покупець (одержувач) відмовився від прийняття товарів, які не відповідають за якістю стандартам, технічним умовам, зразкам (еталонам) або умовам договору, постачальник (виробник) зобов'язаний розпорядитися товарами у десятиденний строк. Якщо постачальник (виробник) у зазначений строк не розпорядиться товарами, покупець (одержувач) має право реалізувати їх на місці або повернути виробникові.
Враховуючи вищенаведене вимога про надання зразків повністю відповідає чинному законодавству.

2. Щодо надання сертифікату ISO 14001 повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Сертифікат ISO 14001 – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм. Також він підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкіллю та безпосередньо в закладах освіти.
Своїми рішеннями АМКУ неодноразово визнав цю вимогу такою, що не порушує права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у процедурах закупівлі. Зокрема, це рішення № 3975-р/пк-пз від 26.04.2018, № 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 та № 9521-р/пк-пз від 14.09.2018.
Додатково роз'яснюємо, що тендерна документація не містить вимоги про надання сертифікатів саме міжнародної установи. Стосовно співвідношення міжнародного та національного стандарту ISO 14001 звертаємо увагу на те, що відповідно до ч.2 ст.21 Закону України «Про стандартизацію» міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них національним органом стандартизації. У тендерній документації лише зазначено, що у складі пропозиції на засіб Учасник повинен надати сертифікат ISO 14001 без конкретизації того якою установою він повинен бути виданий.

3. Відповідно до міжнародної системи класифікації лікарських засобів* антисептичні засоби віднесено до лікарських засобів (код АТХ D08A **). Враховуючи чи це антисептики також включені до розділу 14 Національного переліку основних лікарських засобів***.
Відповідно до п.31 Рекомендацій Антимонопольний комітету України від 30.03.2018 р. №4-рк**** зазначено: “згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій.”
Таким чином, під час формування предмету закупівлі були дотримані усі вимоги законодавства.
____________
* https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE-%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BF%D0%25%E2%80%A6
** https://compendium.com.ua/atc/D08/
*** https://moz.gov.ua/uploads/0/290-nacionalnij_perelik_osnovnih_likarskih_zasobiv.pdf
**** http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=140985&schema=main

Документи подані скаржником

09 жовтня 2019 21:39
Управління освіти .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 394 632,00
UAH з ПДВ
394 632,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" 398 286,00
UAH з ПДВ
398 286,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 17:48
Документи переможця.rar
31 жовтня 2019 11:09
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 11:53
Довідка - ст. 17 ЗУ (ч. 2).pdf
30 жовтня 2019 11:52
Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 09:15
Гарантия_6751.zip
22 жовтня 2019 09:15
Licence.zip
22 жовтня 2019 09:15
Dovirenist_Ryzhiy.zip
22 жовтня 2019 09:15
Dov i Lic.pdf
22 жовтня 2019 09:15
9. Решта документів.pdf
22 жовтня 2019 09:15
6. Додаток 3_Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Рішення скасоване 394 632,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 10:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Переможець 394 632,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
394 632,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 19:01
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 10:30
Договір № 158 (антисептичний засіб для медичних кабінетів).pdf укладений
12 листопада 2019 10:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 394 632,00
UAH