Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт з посиленням будівлі корпусу №1 КНП Маріупольської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м. Маріуполя» за адресою: пр. Миру, 80 в м. Маріуполі 1 черга, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
26 012 060,40 UAH
UA-2019-10-08-000827-b 04b8135329964432b9f3002b68ac58a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Світлана

+380629404715
+380629404714
departament.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Федоренко Світлана
+380629404715,+380629404714
departament.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 15:32
Очікувана вартість: 26 012 060,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 060,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт з посиленням будівлі корпусу №1 КНП Маріупольської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м. Маріуполя» за адресою: пр. Миру, 80 в м. Маріуполі 1 черга, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Умови оплати залежатимуть від нецінового крітерію "Умови розрахунків", який вибирає учасник закупівлі, згідно умов тендерної документації. Якщо учасник вибирає "попередню оплату 30%", то післяоплата складає 70%. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Умови оплати залежатимуть від нецінового крітерію "Умови розрахунків", який вибирають учасники закупівлі, згідно умов тендерної документації. Якщо учасник вибирає "оплату за фактом виконання робіт", то оплата за фактом виконання робіт складає 100%. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
Умови розрахунків: 15%
оплата за фактом виконання робіт: 15%
попередня оплата 30%: 0%
22 жовтня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 10:45
Технічне завдання, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ 2.docx
22 жовтня 2019 10:45
173-4. Протокол внесення змін в ТД, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга.PDF
22 жовтня 2019 10:45
Тендерна документація, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ 2.doc
22 жовтня 2019 10:45
Проект договору, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ 2.doc
16 жовтня 2019 10:53
Технічне завдання, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ.docx
16 жовтня 2019 10:53
Тендерна документація, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ.doc
16 жовтня 2019 10:53
173-3. Протокол внесення змін в ТД, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга.PDF
16 жовтня 2019 10:53
Проект договору, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ.doc
08 жовтня 2019 11:35
Технічне завдання, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга.docx
08 жовтня 2019 11:35
Проект договору, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга.doc
08 жовтня 2019 11:35
Тендерна документація, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга.doc
22 жовтня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 10:45
Технічне завдання, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ 2.docx
22 жовтня 2019 10:45
173-4. Протокол внесення змін в ТД, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга.PDF
22 жовтня 2019 10:45
Тендерна документація, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ 2.doc
22 жовтня 2019 10:45
Проект договору, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ 2.doc
16 жовтня 2019 10:53
Технічне завдання, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ.docx
16 жовтня 2019 10:53
Тендерна документація, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ.doc
16 жовтня 2019 10:53
173-3. Протокол внесення змін в ТД, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга.PDF
16 жовтня 2019 10:53
Проект договору, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга ЗМІНИ.doc
08 жовтня 2019 11:35
Технічне завдання, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга.docx
08 жовтня 2019 11:35
Проект договору, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга.doc
08 жовтня 2019 11:35
Тендерна документація, пр. Миру, 80 корпус 1 ЦПМСД 3 1 черга.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ДОРІС" 25 585 467,43
UAH з ПДВ
25 585 467,43
UAH з ПДВ
1.1764705882 21 747 647.32 Документи
ТОВ ПАМПАД 26 012 060,40
UAH з ПДВ
26 012 060,40
UAH з ПДВ
1 26 012 060.40 Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 11:02
Електронний підпис
31 жовтня 2019 10:58
21-22. Ліцензії дозволи.pdf
31 жовтня 2019 10:58
Підписаний_Лицензия.pdf
31 жовтня 2019 10:58
garant_8570.zip
31 жовтня 2019 10:58
19. Проект договору.PDF
31 жовтня 2019 10:58
18. Пропозиція.PDF
31 жовтня 2019 10:58
100.imd
31 жовтня 2019 10:58
16. Витяг ПДВ.PDF
31 жовтня 2019 10:58
15. Статут.PDF
31 жовтня 2019 10:58
6-13. Довідки ст.17.PDF
31 жовтня 2019 10:58
5. Повноваження.PDF
31 жовтня 2019 10:58
3.1. Договір підряду.PDF
31 жовтня 2019 10:58
3. Наявність досвіду.PDF

Публічні документи

31 жовтня 2019 12:45
Лицензия с эцп.pdf
31 жовтня 2019 12:45
Копія Статуту.pdf
31 жовтня 2019 12:45
Копія ліцензії.pdf
31 жовтня 2019 12:45
Копія дозвілу.pdf
31 жовтня 2019 12:45
Додаток 5 Пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 12:45
Договір 1060-2017 та КБ-3.pdf
31 жовтня 2019 12:45
Договір 4-2017 та КБ-3.pdf
31 жовтня 2019 12:45
Довідка Ст.17.pdf
31 жовтня 2019 12:45
Доверенность с ЭЦП.pdf
31 жовтня 2019 12:45
G1019-8460-GL_tender.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРІС"

ТОВ ПАМПАД

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОРІС"
#31317402
25 585 467,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:04
Дод угода №4 к №12.18-12.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 11:11
Дод угода №3 к №12.18-12.pdf зміни до договору
26 березня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 11:28
Дод угода №2 к №12.18-12.pdf зміни до договору
28 січня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:55
Дод угода №1 до дог №12.18-12 від 27.11.2019.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 14:46
№12.18-12, корпус№1, пр. Миру, 80.PDF укладений
27 листопада 2019 14:44
Дог. ціна к №12.18-12, корпус№1, пр. Миру, 80.PDF укладений
27 листопада 2019 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 12.18/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2
Номер договору про закупівлю: 12.18/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3
Номер договору про закупівлю: 12.18/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №4
Номер договору про закупівлю: 12.18/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 143 264,39
UAH (в тому числі ПДВ 4 190 544,07 UAH)