Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2019-10-08-000744-a b91156d777174370ad4d73fd2f1a1626
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Меньшикова Ольга Володимирівна

380442896676 torgi@msms.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство молоді та спорту України
Код ЄДРПОУ: 38649881
Вебсайт: http://sport.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Еспланадна, 42
Контактна особа: Меньшикова Ольга Володимирівна
380442896676
torgi@msms.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 15:17
Очікувана вартість: 184 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Комп’ютерне обладнання (багатофункціональні пристрої)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, вул. Еспланадна 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару здійснює оплату на підставі накладної протягом 30 робочих днів з дня надходження на розрахунковий рахунок Замовника цільових бюджетних коштів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:14
Тендерна документація_БФП_зі змінами.doc
11 жовтня 2019 16:14
Тендерна документація_БФП_зі змінами.pdf
11 жовтня 2019 16:14
Rishennya _зміна_ТД_БФП.doc
11 жовтня 2019 16:14
Внесені зміни в тендерну документацію.docx
08 жовтня 2019 12:53
Тендерна документація_БФП.doc
08 жовтня 2019 12:53
Тендерна документація_БФП_07102019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:41
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 14:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: на Ваше запитання надаємо наступну відповідь:
1) щодо торгової марки або моделі - відповідно вимог чинного законодавства, посилання в тендерній документації на торгову марку або модель відсутні, тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. Проте модель запропонованого принтера повинна бути повністю сумісна із вказаним в технічних характеристиках картриджем (додаток №1 до ТД таблиця №1) .
2) стосовно пропозиції зобов’язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то в тендерній документації в Додатку 1 до ТД чітко вказано "Запропонований товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічній специфікації (таблиця 1) вимогам та характеристикам. Учасник повинен підтвердити відповідність, запропонованого ним товару, вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення довідки про необхідні фактичні технічні характеристики (форма №1)". В Формі № 1 Додатку №1 Тендерної документації в ДОВІДЦІ ПРО НЕОБХІДНІ ФАКТИЧНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ обов’язковою умовою прописано вказати марку запропонованого товару.
3) щодо ФОП - неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП - неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій (див. додаток №4 до ТД) в примітках чітко прописано :**У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.
Також в тендерній документації в пункті V. Оцінка тендерної пропозиції зазначено "Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо Учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ."
Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-08-000744-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 09 жовтня 2019 10:32
Про дискримінаційні вимоги в технічному завданні
Просимо усунути дискримінаційні вимоги в технічному завданні. За сукупністю характеристик , в технічному завданні, відповідає техніка лише одного виробника, Canon, а отже це є дискримінацією інших виробників та суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати з технічного завдання дискримінаційні вимоги про : 1) Обов’язково повна сумісність з картриджами Canon 052, Canon 052H; 2) Габарити, мм 453x392x464; 3) Вага, кг 17

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2019 10:14
Шановний Учасник!
Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Опрацювавши Вашу вимогу, повідомляємо Вас про ініціацію внесення змін до Тендерної документації з порушеного Вами питання. Зміни до Тендерної документації та оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу буде здійснено у передбачені законодавством терміни.
щодо усунення дискримінаційних вимог

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 181 740,00
UAH
176 219,16
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 182 650,00
UAH
177 130,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 10:07
Електронний підпис
01 листопада 2019 10:07
Документи переможця.pdf
01 листопада 2019 09:41
Електронний підпис
01 листопада 2019 09:41
Документи переможця.pdf
23 жовтня 2019 11:00
Електронний підпис
23 жовтня 2019 11:00
Технічна частина.pdf
23 жовтня 2019 11:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 14:16
Електронний підпис
23 жовтня 2019 14:15
тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 14:15
Статут та опис.pdf
23 жовтня 2019 14:15
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 жовтня 2019 14:15
проект договору.pdf
23 жовтня 2019 14:15
оригінали.rar
23 жовтня 2019 14:15
Наказ+протоколи-1-2.pdf
23 жовтня 2019 14:15
Відповідність ст 17.pdf
23 жовтня 2019 14:15
Витяг ПДВ 15.10.2019р..pdf
23 жовтня 2019 14:15
Витяг ЄДРПОУ 03.10.2019р..pdf
23 жовтня 2019 14:15
Виписка ЄДРПОУ.pdf
23 жовтня 2019 14:15
аналог договір.pdf
23 жовтня 2019 14:15
Авторизаційнний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
Переможець 176 219,16
UAH
28 жовтня 2019 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
176 219,16
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 18:00
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 11:42
193 16 19.pdf укладений
08 листопада 2019 11:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 176 219,16
UAH (в тому числі ПДВ 29 369,86 UAH)