Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(код 30210000-4 за ДК 021:2015 )(Комп’ютер персональний у комплекті, багатофункційний пристрій)
Очікувана вартість
429 800,00 UAH
UA-2019-10-08-000659-b f5314f923d2843c2a56bbfa479f87d6d
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Лисицька

+380626468567
+380671527720
oksana2005lisa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01990795
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 14
Контактна особа: Оксана Лисицька
+380626468567,+380671527720
oksana2005lisa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 11:41
Очікувана вартість: 429 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 149,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Комп’ютер персональний у комплекті . Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 штука
Багатофункційний пристрій. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться по факту поставки Товару шляхом оплати Замовником вартості поставленої партії товару по безготівковому розрахунку на підставі видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення па фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:01
ТД_КТ_2.doc
17 жовтня 2019 15:01
Лист зі змінами_2_комп.техніка.doc
17 жовтня 2019 15:01
Додаток_1_НР2.docx
17 жовтня 2019 15:01
Додаток_2_НР2.docx
17 жовтня 2019 15:01
оголошення.docx
11 жовтня 2019 16:56
оголошення нова р_1.docx
11 жовтня 2019 16:56
Лист зі змінами комп.техніка.doc
11 жовтня 2019 16:56
Додаток_2_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
11 жовтня 2019 16:56
ТД_НОВА_РЕДАК_КОМП_ЖОВТЕНЬ.doc
08 жовтня 2019 11:06
Додаток_2 до ТД.docx
08 жовтня 2019 11:06
Додаток 3 до ТД.docx
08 жовтня 2019 11:06
ТД_КОМП_ЖОВТЕНЬ.doc
08 жовтня 2019 11:06
Додаток_1 до ТД.docx
08 жовтня 2019 11:06
оголошення.docx
17 жовтня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:01
ТД_КТ_2.doc
17 жовтня 2019 15:01
Лист зі змінами_2_комп.техніка.doc
17 жовтня 2019 15:01
Додаток_1_НР2.docx
17 жовтня 2019 15:01
Додаток_2_НР2.docx
17 жовтня 2019 15:01
оголошення.docx
11 жовтня 2019 16:56
оголошення нова р_1.docx
11 жовтня 2019 16:56
Лист зі змінами комп.техніка.doc
11 жовтня 2019 16:56
Додаток_2_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
11 жовтня 2019 16:56
ТД_НОВА_РЕДАК_КОМП_ЖОВТЕНЬ.doc
08 жовтня 2019 11:06
Додаток_2 до ТД.docx
08 жовтня 2019 11:06
Додаток 3 до ТД.docx
08 жовтня 2019 11:06
ТД_КОМП_ЖОВТЕНЬ.doc
08 жовтня 2019 11:06
Додаток_1 до ТД.docx
08 жовтня 2019 11:06
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:52
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 14:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауважемо, що очікувана вартість закупівлі вказана з урахуванням ПДВ (вказано в ТД) а також до участі в торгах допускаються всі потенційні Учасники .Крім того , Учасник може пропанувати еквіваленти заявленому предмету закупівлі , технічні параметри яких не гірше вказаних в тендерній документації .
ПЗ
Дата подання: 09 жовтня 2019 12:06
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 15:22
Шановний замовник. В ТД міститься наступна вимога: Попередньо встановлене Ліцензійне програмне забезпечення (операційна система) WINDOWS 10 PROFESSIONAL X64 Тип поставки - коробочна версія Вам дійсно потрібна BOX версія чи підійде і ОЕМ яку встановлює виробник обладнання? Різниця в тому, що BOX (коробочна) можливо потім встановити на інщий ПК попередньо видаливши з першого, а ОЕМ версія прив'язується конкретно до цього ПК і установити її на інший не можливо. Також ціна BOX версії значно вища за ОЕМ, по функціоналу вони однакові.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації, тому "так" - коробочна версія .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-08-000659-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 05 листопада 2019 15:23
Вимога про відміну кваліфікаційного рішення замовника
Шановний замовник!Згідно Додатку 2 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен
надати:
-авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України на монітор( учасником не надано авторизаційний лист);
-авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України на операційну систему (учасником надано авторизаційний лист на ТОВ «Софтіко» де зазначено що компанія являється Silver partner Microsoft, проте замовник вимагав лист від офіційного дистриб’ютора);
-офіційна гарантія на монітор від виробника не менше: 60 місяців (учасник надає лист-гарантію на відповідність технічним вимогам, де зазначає що гарантія на монітор становить 36 місяців).
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2)переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3)наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4)тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже,оскільки тендерна пропозиція учасника ФОП Андрющенко Юрія Олександровича не відповідає умовам тендерної документації, компанія ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» в особі директора Мозгового Олександра Петровича вимагає відмінити рішення про визнання переможцем данного участника та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 13:52
Шановний Учасник!
Уважно розглянули Ваше звернення-вимогу про відміну кваліфікаційного рішення замовника (надалі – Рішення).
І у першу чергу дякуємо Вам за таку зацікавленість у дотриманні діючого законодавства України, яке регулює публічні закупівлі.
Ми – як Замовник, не менше за усіх Учасників бажаємо цілковитого дотримання, перш за все принципів здійснення закупівель, викладених у ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме:
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та ін.
Запевняємо Вас, що прийняте Рішення приймалось тендерним комітетом Замовника виключно з дотриманням цих принципів.
Отже, за поданими ціновими пропозиціями електронна система майданчика визнала найбільш вигідною за розміром ціни (єдиний критерій оцінки) цінову пропозицію Учасника Фізичної особи – підприємця Андрющенко Юрій Олександрович , з ціною 366 010,00 грн. ( триста шістдесят шість тисяч десять гривень 00 копійок) без ПДВ, якого тендерний комітет і визнав переможцем за принципом максимальної економії. Для закладу, фінансування якого здійснюється за бюджетні кошти, це завжди є пріоритетним. Контролюючи органи постійно відслідковують закупівлі, які відбуваються за рахунок бюджетних коштів та аналізують на предмет раціонального та цільового їх витрачання.
Відносно дотримання принципу недискримінації учасників та об’єктивної, неупередженої оцінки ТП, то згідно абз. 2 ч. 4 ст. 16 Закону «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником…».
Беручи до уваги, що сам предмет закупівлі за цією процедурою є дуже технічно складним, не специфічним для працівників закладу охорони здоров’я, за штатним розкладом не має жодного спеціаліста, а тим більш відділу за напрямком роботи - «комп’ютерна техніка та її обслуговування», тендерна документація мала пункти, які можна розцінити, як дискримінаційні. Тому, на момент прийняття Рішення тендерним комітетом колегіальним рішенням було визнано, що надання учасником авторизаційного листа на ТОВ «Софтіко» є достатнім підтвердженням спроможності поставити предмет закупівлі належної якості та у відповідності до заявлених Замовником технічних характеристик.
За усім вищевикладеним, якщо Замовник керуючись Вашою вимогою, відмінить Рішення, то Учасник, на даний час визнаний переможцем, теж буде мати право оскаржувати такі дії та апелювати наявністю дискримінації при прийнятті Рішення на Вашу користь тільки на фактом надання Вами авторизаційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-08-000659-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 листопада 2019 20:02
Повторна вимога на рішення замовника: Вимога про відміну кваліфікаційного рішення
Вельмишановний замовник! Повторно звертаємо Вашу увагу, що пропозиція ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ суттєво не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації, оскільки Учасник не підтвердив відповідність всім технічним вимогам.
З огляду на зазначене повідомляємо, що Учасники, які сумлінно виконали вимоги замовника щодо технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі, опинилися в нерівних умовах, що порушує будь-які принципи здорової конкуренції. ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» в особі директора Мозгового Олександра Петровича, вимагає переглянути рішення або відмінити торги на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина)(код 30210000-4 за ДК 021:2015 )(Комп’ютер персональний у комплекті, багатофункційний пристрій) згідно ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель), у разі чергового ігнорування нашої вимоги вимушено звернемось до відповідних органів, що регулюють подібні дисонанси у сфері державних публічних закупівель
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

07 листопада 2019 13:52
відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 366 010,00
UAH з ПДВ
366 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 426 999,96
UAH з ПДВ
420 023,88
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 426 000,00
UAH з ПДВ
423 851,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 15:17
Довідка ст.17.pdf
04 листопада 2019 15:17
Довідка ДФС.pdf
04 листопада 2019 15:17
Довідка МВС.pdf
24 жовтня 2019 16:50
Електронний підпис
24 жовтня 2019 16:48
Лист-гарантія.pdf
24 жовтня 2019 16:48
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 16:48
Договір додаток3.pdf
24 жовтня 2019 16:48
сертифікати комп DC.zip
24 жовтня 2019 16:48
Аналог_договора.rar
24 жовтня 2019 16:48
Інструкції.rar

Публічні документи

22 жовтня 2019 13:54
Статут.pdf
22 жовтня 2019 13:54
Сервіс_КТС.pdf
22 жовтня 2019 13:54
Додаток 3 до ТД.pdf
22 жовтня 2019 13:54
Витяг_КТС_10_04_2019.pdf
22 жовтня 2019 13:54
17 стаття.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3032020536
Переможець 366 010,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 13:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АНДРЮЩЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3032020536
366 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 09:08
Д_475_комп.pdf укладений
21 листопада 2019 09:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 366 010,00
UAH