Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33700000-7 Засоби особистої гігієни (підгузки для дорослих)
Очікувана вартість
72 400,00 UAH
UA-2019-10-08-000573-a c6ba21b294514df587cd2429831ca9fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерещенко Наталя Олександрівна

380664809753 kpni@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кропивницький психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 03190320
Місцезнаходження: 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, Чернишевського,36
Контактна особа: Мерещенко Наталя Олександрівна
380664809753
kpni@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 08:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:17
Очікувана вартість: 72 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 362,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33700000-7: Засоби особистої гігієни


ДК 021:2015 33700000-7 Засоби особистої гігієни (підгузки для дорослих)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
181 упаковка
ДК 021:2015 33700000-7 Засоби особистої гігієни (підгузки для дорослих)
Джерело фінансування закупівлі - кошти загального фонду обласного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Чернишевського, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Порядок оплати – 100% оплата за фактично отриману продукцію згідно накладної. «Покупець» проводить оплату продукції протягом 20 днів після поставки продукції згідно із заявкою та накладною у разі отримання «Покупцем» бюджетних коштів. Усі витрати на поставку продукції несе «Постачальник». Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 12:04
ТД памперси вересень 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість партій
Дата подання: 09 жовтня 2019 12:46
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 12:56
Чи можлива поставка однією партію ? Якщо ні, то яка кількість партій запланована ?
Відповідь: Доброго дня! Плануємо одну поставку в місяць, протягом дії договору. Дякуємо за запитання.
Уточнення
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:04
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 14:44
Добрый день, то-есть, если у ID Extra Plus L поглащаемость 2758 мл, то подача аналога с меньшей поглащаемости приведет к дисквалификации?
Відповідь: Добрий день! Поглинання повинно бути не менше 2600 мл. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-08-000573-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Капрі-Трейд, Код ЄДРПОУ:32268429
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:35
.
.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 09:40
Розглянувши звернення – ТОВ «Капрі - Трейд» тендерний комітет Кропивницького психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням повідомляє наступне. Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 29.10.19 року пропозиція ТОВ «Капрі - Трейд» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема: - Згідно п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД передбачено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформації та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначені в Додатку № 4. Тендерна пропозиція, що не відповідає вимогам, викладеним у Додатку № 4, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації».
В складі пропозиції учасника відсутній вищевказаний Додаток № 4, що є порушенням вимог Замовника та є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
ТОВ «Капрі - Трейд» надано документ «Карта технічних даних», але вказаний документ не відповідає Додатку 4 ТД.
Пунктом 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ТД передбачено, що «У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобовязаний складати вказані документи, - такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника (завіреним печаткою), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Так як, учасник – ТОВ «Капрі - Трейд» вважає, що він відповідно до норм чинного законодавства не повинен був надавати таку інформацію, то в такому разі, у відповідності до вищевказаного пункту ТД він повинен був надати листи – пояснення з посиланням на законодавчі підстави не подання такої інформації. Пропозиція учасника – ТОВ «Капрі - Трейд» не містить, а ні документів, а ні листів-пояснень, ні по-першому, а ні по-другому пункту відхилення, що є невідповідністю ТД Замовника. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Кропивницького психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням вважає доводи викладені в заяві поданої учасником ТОВ «Капрі - Трейд» не обґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню. Разом з тим, повідомляємо, що в разі не погодження з результатами розгляду даної скарги Ви маєте право, у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Розглянувши звернення – ТОВ «Капрі - Трейд» тендерний комітет Кропивницького психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням повідомляє наступне. Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 29.10.19 року пропозиція ТОВ «Капрі - Трейд» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема: - Згідно п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД передбачено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформації та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначені в Додатку № 4. Тендерна пропозиція, що не відповідає вимогам, викладеним у Додатку № 4, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації».
В складі пропозиції учасника відсутній вищевказаний Додаток № 4, що є порушенням вимог Замовника та є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
ТОВ «Капрі - Трейд» надано документ «Карта технічних даних», але вказаний документ не відповідає Додатку 4 ТД.
Пунктом 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ТД передбачено, що «У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобовязаний складати вказані документи, - такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника (завіреним печаткою), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Так як, учасник – ТОВ «Капрі - Трейд» вважає, що він відповідно до норм чинного законодавства не повинен був надавати таку інформацію, то в такому разі, у відповідності до вищевказаного пункту ТД він повинен був надати листи – пояснення з посиланням на законодавчі підстави не подання такої інформації. Пропозиція учасника – ТОВ «Капрі - Трейд» не містить, а ні документів, а ні листів-пояснень, ні по-першому, а ні по-другому пункту відхилення, що є невідповідністю ТД Замовника. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Кропивницького психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням вважає доводи викладені в заяві поданої учасником ТОВ «Капрі - Трейд» не обґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню. Разом з тим, повідомляємо, що в разі не погодження з результатами розгляду даної скарги Ви маєте право, у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.

Документи подані скаржником

30 жовтня 2019 11:34
Скарга
30 жовтня 2019 11:34
Скарга 2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Капрі-Трейд 55 458,40
UAH з ПДВ
55 458,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б"777"" 67 784,50
UAH з ПДВ
67 784,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 72 338,46
UAH з ПДВ
72 338,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 10:04
Електронний підпис
16 жовтня 2019 17:39
Специфікація.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Проект договору 2.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Проект договору 1.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Прект договору 3.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Наказ 2.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Наказ.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Лист згода.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Лист гарантія.pdf
16 жовтня 2019 17:39
КТД 2.pdf
16 жовтня 2019 17:39
КТД 1.pdf
16 жовтня 2019 17:39
досвід 2.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Досвід 1.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Декларація 2.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Декларація.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Витяг.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Висновок 2.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Висновок 1.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Виписка с Єдиного 2.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Виписка з Єдиного.pdf
16 жовтня 2019 17:39
статут12.jpg
16 жовтня 2019 17:39
стстут11.jpg
16 жовтня 2019 17:39
статут10.jpg
16 жовтня 2019 17:39
статут9.jpg
16 жовтня 2019 17:39
статут8.jpg
16 жовтня 2019 17:39
статут7.jpg
16 жовтня 2019 17:39
статут6.jpg
16 жовтня 2019 17:39
статут5.jpg
16 жовтня 2019 17:39
статут4.jpg
16 жовтня 2019 17:39
статут3.jpg
16 жовтня 2019 17:39
статут2.jpg
16 жовтня 2019 17:39
статут1.jpg
16 жовтня 2019 17:39
статут.jpg

Публічні документи

06 листопада 2019 17:26
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:42
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:37
довідка 1.pdf
04 листопада 2019 10:51
Довідка.zip
04 листопада 2019 10:41
Dovidka_19298444230210370449.pdf
23 жовтня 2019 13:38
Електронний підпис
23 жовтня 2019 13:34
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 13:34
Установчі Б-777.pdf
23 жовтня 2019 13:34
Товар що пропонуєтья .pdf
23 жовтня 2019 13:34
Проект договору.pdf
23 жовтня 2019 13:34
лист згода додаток 8.pdf
23 жовтня 2019 13:34
документи якості.pdf
23 жовтня 2019 13:34
Додаток 6 погодження.pdf
23 жовтня 2019 13:34
гар лист поставка (1).pdf
23 жовтня 2019 13:34
Відгук Стрижавка.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 14:13
ТЧ.pdf
23 жовтня 2019 14:13
КЧ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Капрі-Трейд

ТОВ "Б"777""

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Капрі-Трейд
#32268429
Відхилено 55 458,40
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 13:40
ТОВ "Б"777""
#35662229
Переможець 67 784,50
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 08:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 09:57
ДУ № 4 договір 172.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 13:30
ДУ підгузки 20 % 2019.pdf зміни до договору
17 січня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:44
ДУ № 2 договір 172.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:41
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:06
ДУ № 1 договір 172.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:04
03190320_1854204350_SU191218093924.ZS2 зміни до договору
24 грудня 2019 10:02
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 14:11
Договір № 172 підгузники для дорослих.pdf укладений
11 листопада 2019 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна керівника
Номер договору про закупівлю: Договір № 172
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі п.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні звкупівлі"
Номер договору про закупівлю: Договір № 172
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору, що не перевищує 20% від суми зазначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: Договір № 172
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору (20%)
Номер договору про закупівлю: Договір № 172
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 67 784,50
UAH (в тому числі ПДВ 4 434,50 UAH)