Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 33700000-7 Засоби особистої гігієни (підгузки для дорослих)
Очікувана вартість
72 400,00 UAH
UA-2019-10-08-000573-a ● c6ba21b294514df587cd2429831ca9fe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кропивницький психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням |
Код ЄДРПОУ: | 03190320 |
Місцезнаходження: | 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, Чернишевського,36 |
Контактна особа: |
Мерещенко Наталя Олександрівна 380664809753 kpni@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 12:17 |
Очікувана вартість: | 72 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 362,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33700000-7: Засоби особистої гігієни
ДК 021:2015 33700000-7 Засоби особистої гігієни (підгузки для дорослих)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
181 упаковка
ДК 021:2015 33700000-7 Засоби особистої гігієни (підгузки для дорослих)
Джерело фінансування закупівлі - кошти загального фонду обласного бюджету
Джерело фінансування закупівлі - кошти загального фонду обласного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Чернишевського, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Порядок оплати – 100% оплата за фактично отриману продукцію згідно накладної. «Покупець» проводить оплату продукції протягом 20 днів після поставки продукції згідно із заявкою та накладною у разі отримання «Покупцем» бюджетних коштів. Усі витрати на поставку продукції несе «Постачальник». | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 12:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2019 12:04 |
ТД памперси вересень 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість партій
Дата подання: 09 жовтня 2019 12:46
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 12:56
Чи можлива поставка однією партію ? Якщо ні, то яка кількість партій запланована ?
Відповідь: Доброго дня! Плануємо одну поставку в місяць, протягом дії договору. Дякуємо за запитання.
Уточнення
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:04
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 14:44
Добрый день, то-есть, если у ID Extra Plus L поглащаемость 2758 мл, то подача аналога с меньшей поглащаемости приведет к дисквалификации?
Відповідь: Добрий день! Поглинання повинно бути не менше 2600 мл. Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-08-000573-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Капрі-Трейд, Код ЄДРПОУ:32268429
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:35
.
.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 09:40
Розглянувши звернення – ТОВ «Капрі - Трейд» тендерний комітет Кропивницького психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням повідомляє наступне. Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 29.10.19 року пропозиція ТОВ «Капрі - Трейд» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема: - Згідно п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД передбачено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформації та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначені в Додатку № 4. Тендерна пропозиція, що не відповідає вимогам, викладеним у Додатку № 4, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації».
В складі пропозиції учасника відсутній вищевказаний Додаток № 4, що є порушенням вимог Замовника та є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
ТОВ «Капрі - Трейд» надано документ «Карта технічних даних», але вказаний документ не відповідає Додатку 4 ТД.
Пунктом 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ТД передбачено, що «У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобовязаний складати вказані документи, - такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника (завіреним печаткою), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Так як, учасник – ТОВ «Капрі - Трейд» вважає, що він відповідно до норм чинного законодавства не повинен був надавати таку інформацію, то в такому разі, у відповідності до вищевказаного пункту ТД він повинен був надати листи – пояснення з посиланням на законодавчі підстави не подання такої інформації. Пропозиція учасника – ТОВ «Капрі - Трейд» не містить, а ні документів, а ні листів-пояснень, ні по-першому, а ні по-другому пункту відхилення, що є невідповідністю ТД Замовника. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Кропивницького психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням вважає доводи викладені в заяві поданої учасником ТОВ «Капрі - Трейд» не обґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню. Разом з тим, повідомляємо, що в разі не погодження з результатами розгляду даної скарги Ви маєте право, у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
В складі пропозиції учасника відсутній вищевказаний Додаток № 4, що є порушенням вимог Замовника та є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
ТОВ «Капрі - Трейд» надано документ «Карта технічних даних», але вказаний документ не відповідає Додатку 4 ТД.
Пунктом 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ТД передбачено, що «У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобовязаний складати вказані документи, - такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника (завіреним печаткою), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Так як, учасник – ТОВ «Капрі - Трейд» вважає, що він відповідно до норм чинного законодавства не повинен був надавати таку інформацію, то в такому разі, у відповідності до вищевказаного пункту ТД він повинен був надати листи – пояснення з посиланням на законодавчі підстави не подання такої інформації. Пропозиція учасника – ТОВ «Капрі - Трейд» не містить, а ні документів, а ні листів-пояснень, ні по-першому, а ні по-другому пункту відхилення, що є невідповідністю ТД Замовника. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Кропивницького психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням вважає доводи викладені в заяві поданої учасником ТОВ «Капрі - Трейд» не обґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню. Разом з тим, повідомляємо, що в разі не погодження з результатами розгляду даної скарги Ви маєте право, у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
Розглянувши звернення – ТОВ «Капрі - Трейд» тендерний комітет Кропивницького психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням повідомляє наступне. Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 29.10.19 року пропозиція ТОВ «Капрі - Трейд» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема: - Згідно п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД передбачено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформації та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначені в Додатку № 4. Тендерна пропозиція, що не відповідає вимогам, викладеним у Додатку № 4, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації».
В складі пропозиції учасника відсутній вищевказаний Додаток № 4, що є порушенням вимог Замовника та є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
ТОВ «Капрі - Трейд» надано документ «Карта технічних даних», але вказаний документ не відповідає Додатку 4 ТД.
Пунктом 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ТД передбачено, що «У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобовязаний складати вказані документи, - такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника (завіреним печаткою), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Так як, учасник – ТОВ «Капрі - Трейд» вважає, що він відповідно до норм чинного законодавства не повинен був надавати таку інформацію, то в такому разі, у відповідності до вищевказаного пункту ТД він повинен був надати листи – пояснення з посиланням на законодавчі підстави не подання такої інформації. Пропозиція учасника – ТОВ «Капрі - Трейд» не містить, а ні документів, а ні листів-пояснень, ні по-першому, а ні по-другому пункту відхилення, що є невідповідністю ТД Замовника. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Кропивницького психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням вважає доводи викладені в заяві поданої учасником ТОВ «Капрі - Трейд» не обґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню. Разом з тим, повідомляємо, що в разі не погодження з результатами розгляду даної скарги Ви маєте право, у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
В складі пропозиції учасника відсутній вищевказаний Додаток № 4, що є порушенням вимог Замовника та є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
ТОВ «Капрі - Трейд» надано документ «Карта технічних даних», але вказаний документ не відповідає Додатку 4 ТД.
Пунктом 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ТД передбачено, що «У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобовязаний складати вказані документи, - такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника (завіреним печаткою), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Так як, учасник – ТОВ «Капрі - Трейд» вважає, що він відповідно до норм чинного законодавства не повинен був надавати таку інформацію, то в такому разі, у відповідності до вищевказаного пункту ТД він повинен був надати листи – пояснення з посиланням на законодавчі підстави не подання такої інформації. Пропозиція учасника – ТОВ «Капрі - Трейд» не містить, а ні документів, а ні листів-пояснень, ні по-першому, а ні по-другому пункту відхилення, що є невідповідністю ТД Замовника. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Кропивницького психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням вважає доводи викладені в заяві поданої учасником ТОВ «Капрі - Трейд» не обґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню. Разом з тим, повідомляємо, що в разі не погодження з результатами розгляду даної скарги Ви маєте право, у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Капрі-Трейд |
55 458,40
UAH з ПДВ
|
55 458,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Б"777"" |
67 784,50
UAH з ПДВ
|
67 784,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БаДМ" |
72 338,46
UAH з ПДВ
|
72 338,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Капрі-Трейд #32268429 |
Відхилено |
55 458,40
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 13:40
|
ТОВ "Б"777"" #35662229 |
Переможець |
67 784,50
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2020 09:57
|
ДУ № 4 договір 172.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 13:30
|
ДУ підгузки 20 % 2019.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:44
|
ДУ № 2 договір 172.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:06
|
ДУ № 1 договір 172.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:04
|
03190320_1854204350_SU191218093924.ZS2 | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 14:11
|
Договір № 172 підгузники для дорослих.pdf | укладений |
11 листопада 2019 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна керівника |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі п.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні звкупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору, що не перевищує 20% від суми зазначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору (20%) |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |