Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вагонокомплект для ремонту пасажирських вагонів в складі: рама візка КВЗ-ЦНП-2 штуки, Балка надресорна візка КВЗ-ЦНП-2 штуки
Очікувана вартість
2 585 664,00 UAH
UA-2019-10-08-000483-c f736281edd594d87850e0f7585029ec9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 14:57
Очікувана вартість: 2 585 664,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг -- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Вагонокомплект для ремонту пасажирських вагонів в складі: рама візка КВЗ-ЦНП-2 штуки, Балка надресорна візка КВЗ-ЦНП-2 штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 14:24
ТД_744-19_Вагонокомплект для ремонту пасажирських вагонів.doc
08 жовтня 2019 14:24
Оголошення.doc
08 жовтня 2019 14:24
договір остаточна редакція 308.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД 2 580 000,00
UAH з ПДВ
2 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙТ БІЗНЕС СОЛУШЕНС" 2 585 664,00
UAH з ПДВ
2 585 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 13:54
ЦП 483-с.rar
24 жовтня 2019 13:54
Технічна частина ч.4.rar
24 жовтня 2019 13:54
Технічна частина ч.3.rar
24 жовтня 2019 13:54
Технічна частина ч.2.rar
24 жовтня 2019 13:54
Технічна частина ч.1.rar
24 жовтня 2019 13:54
Повноваження.rar
24 жовтня 2019 13:54
Додаток 2.rar
24 жовтня 2019 13:54
Гарантия_6879.zip
24 жовтня 2019 13:54
Licence.zip
24 жовтня 2019 13:54
Dovirenist_Ryzhiy.zip

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:32
Електронний підпис
24 жовтня 2019 17:32
лист 483.pdf
24 жовтня 2019 17:32
цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 17:32
Технічні умови рама.pdf
24 жовтня 2019 17:32
Сертифікат СУЯ.pdf
24 жовтня 2019 17:32
Протокол зборів.pdf
24 жовтня 2019 17:32
Паспорт на раму.pdf
24 жовтня 2019 17:32
Паспорт на балку.pdf
24 жовтня 2019 17:32
наказ.pdf
24 жовтня 2019 17:32
Кресленик на раму.pdf
24 жовтня 2019 17:32
Кресленик на балку.pdf
24 жовтня 2019 17:32
захист довкілля.pdf
24 жовтня 2019 17:32
Договір ТУ у власність.pdf
24 жовтня 2019 17:32
витяг.pdf
24 жовтня 2019 17:32
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЙТ БІЗНЕС СОЛУШЕНС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 08:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД
#39301599
2 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:13
Звіт.doc укладений
03 січня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 17:49
483-с.pdf укладений
14 листопада 2019 17:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 580 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 430 000,00 UAH)