Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів (Комп’ютерне обладнання), Багатофункціональний пристрій та комп’ютерні мишки для Піско-Радьківської ЗОШ I-IIІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»), Принтер для Підвисочанської ЗОШ І-ІІІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»)
Очікувана вартість
74 200,00 UAH
UA-2019-10-08-000462-c 58d3764bb5ab49ecb439a055b23d3a38
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василець Віта Володимирівна

0575961987 rvoborova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146423
Місцезнаходження: 63801, Україна , Харкiвська обл., БОРОВА, вул. Центральна,буд.1
Контактна особа: Василець Віта Володимирівна
0575961987
rvoborova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 14:33
Очікувана вартість: 74 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 742,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів (Комп’ютерне обладнання),
Багатофункціональний пристрій та комп’ютерні мишки для Піско-Радьківської ЗОШ I-IIІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»),
Принтер для Підвисочанської ЗОШ І-ІІІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів (Комп’ютерне обладнання) (Джерело фінансування закупівлі: за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харкiвська область, БОРОВА, вул.Миру, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
12 шт.
Багатофункціональний пристрій та комп’ютерні мишки для Піско-Радьківської ЗОШ I-IIІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»)(Джерело фінансування закупівлі: 50%-обласний бюджет, 45% -бюджет сільської ради, 5% -громадський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харкiвська область, ПІСКИ-РАДЬКІВСЬКІ, вул. Центральна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт.
Принтер для Підвисочанської ЗОШ І-ІІІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»)(Джерело фінансування закупівлі: 50%-обласний бюджет, 45% -бюджет сільської ради, 5% -громадський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харкiвська область, ПІДВИСОКЕ, вул. Григорія Запорожченка, б.21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 14:11
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:35
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 13:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно тендерної документації марка товару не вказана. Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент», тобто розглядається обладнання всіх виробників, але з технічними параметрами не гіршими, ніж в документації на закупівлю.
2) Вiтчизнянi тa iнoзeмнi учaсники всiх фopм влaснoстi тa opгaнiзaцiйнo-пpaвoвих фopм бepуть учaсть у пpoцeдуpaх зaкупiвeль нa piвних умoвaх. Учасник розраховує ціну тендерної пропозиції з урахуванням усіх своїх витрат, в тому числі сплату податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені. Якщо учасник не є платником ПДВ згідно Податкового кодексу України, то остаточна ціна тендерної пропозиції не включає ПДВ. В формі тендерної пропозиції (Додаток 6) Cумa з ПДВ зaзнaчaється лишe тими учaсникaми, якi є плaтникaми ПДВ. Не платники ПДВ, зазначають, що ПДВ не передбачено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 65 746,00
UAH з ПДВ
61 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 68 100,00
UAH з ПДВ
62 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 18:59
Сканировать_20191023_175547.jpeg
23 жовтня 2019 13:35
PANTUM СЕС ДЕКЛАРАЦІЇ.rar
23 жовтня 2019 12:21
ДЕКЛАРАЦІЇ HP553N.pdf
23 жовтня 2019 12:21
EPSON 3050 ДЕКЛАРАЦІЯ СЕС.pdf
18 жовтня 2019 16:29
Цінова пропозиція_61999.pdf
17 жовтня 2019 01:01
Цінова пропозиція_65 746.pdf
17 жовтня 2019 01:01
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 13:46
Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2019 12:17
Сервіс_центри.pdf
16 жовтня 2019 12:17
Договір.pdf
16 жовтня 2019 12:17
propozitsiya_ 68100.pdf
16 жовтня 2019 12:17
Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2019 12:17
Банк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Переможець 61 999,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 14:34

Документи

24 жовтня 2019 14:33
Електронний підпис
24 жовтня 2019 14:32
Протокол 167.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
61 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 14:33
Електронний підпис
24 жовтня 2019 14:32
Протокол 167.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 13:55
Д.уг 2 до дог. 177.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 13:54
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 09:08
Дод.уг 1 до дог 177.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 09:07
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 14:24
Договір 177.pdf укладений
31 жовтня 2019 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 61 999,00
UAH