Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів (Комп’ютерне обладнання),
Багатофункціональний пристрій та комп’ютерні мишки для Піско-Радьківської ЗОШ I-IIІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»),
Принтер для Підвисочанської ЗОШ І-ІІІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»)
Очікувана вартість
74 200,00 UAH
UA-2019-10-08-000462-c ● 58d3764bb5ab49ecb439a055b23d3a38
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146423 |
Місцезнаходження: | 63801, Україна , Харкiвська обл., БОРОВА, вул. Центральна,буд.1 |
Контактна особа: |
Василець Віта Володимирівна 0575961987 rvoborova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 74 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 742,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів (Комп’ютерне обладнання),
Багатофункціональний пристрій та комп’ютерні мишки для Піско-Радьківської ЗОШ I-IIІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»),
Принтер для Підвисочанської ЗОШ І-ІІІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»)
Розгорнути
Згорнути
Багатофункціональний пристрій та комп’ютерні мишки для Піско-Радьківської ЗОШ I-IIІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»),
Принтер для Підвисочанської ЗОШ І-ІІІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів (Комп’ютерне обладнання) (Джерело фінансування закупівлі: за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харкiвська область, БОРОВА, вул.Миру, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
12 шт.
Багатофункціональний пристрій та комп’ютерні мишки для Піско-Радьківської ЗОШ I-IIІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»)(Джерело фінансування закупівлі: 50%-обласний бюджет, 45% -бюджет сільської ради, 5% -громадський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харкiвська область, ПІСКИ-РАДЬКІВСЬКІ, вул. Центральна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт.
Принтер для Підвисочанської ЗОШ І-ІІІ ст. Борівської районної ради Харківської області (реалізація міні-проектів «Разом в майбутнє»)(Джерело фінансування закупівлі: 50%-обласний бюджет, 45% -бюджет сільської ради, 5% -громадський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харкiвська область, ПІДВИСОКЕ, вул. Григорія Запорожченка, б.21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2019 14:11 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:35
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 13:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Згідно тендерної документації марка товару не вказана. Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент», тобто розглядається обладнання всіх виробників, але з технічними параметрами не гіршими, ніж в документації на закупівлю.
2) Вiтчизнянi тa iнoзeмнi учaсники всiх фopм влaснoстi тa opгaнiзaцiйнo-пpaвoвих фopм бepуть учaсть у пpoцeдуpaх зaкупiвeль нa piвних умoвaх. Учасник розраховує ціну тендерної пропозиції з урахуванням усіх своїх витрат, в тому числі сплату податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені. Якщо учасник не є платником ПДВ згідно Податкового кодексу України, то остаточна ціна тендерної пропозиції не включає ПДВ. В формі тендерної пропозиції (Додаток 6) Cумa з ПДВ зaзнaчaється лишe тими учaсникaми, якi є плaтникaми ПДВ. Не платники ПДВ, зазначають, що ПДВ не передбачено.
2) Вiтчизнянi тa iнoзeмнi учaсники всiх фopм влaснoстi тa opгaнiзaцiйнo-пpaвoвих фopм бepуть учaсть у пpoцeдуpaх зaкупiвeль нa piвних умoвaх. Учасник розраховує ціну тендерної пропозиції з урахуванням усіх своїх витрат, в тому числі сплату податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені. Якщо учасник не є платником ПДВ згідно Податкового кодексу України, то остаточна ціна тендерної пропозиції не включає ПДВ. В формі тендерної пропозиції (Додаток 6) Cумa з ПДВ зaзнaчaється лишe тими учaсникaми, якi є плaтникaми ПДВ. Не платники ПДВ, зазначають, що ПДВ не передбачено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #2951003264 |
Переможець |
61 999,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 13:55
|
Д.уг 2 до дог. 177.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 09:08
|
Дод.уг 1 до дог 177.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2019 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 14:24
|
Договір 177.pdf | укладений |
31 жовтня 2019 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |