Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-10-08-000330-c 91ccff36bdb5419bb2f7fe4f3324eaf3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панасенко Ірина Володимирівна

+380445970936 iawyer@nsj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна школа суддів України
Код ЄДРПОУ: 37451388
Вебсайт: http://www.nsj.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Липська 16-Г
Контактна особа: Панасенко Ірина Володимирівна
+380445970936
iawyer@nsj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 11:38
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жилянська, 120-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір А4 Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 12:47
проект договору папір.docx
08 жовтня 2019 12:19
ТД Папір А4.docx
08 жовтня 2019 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 12:47
проект договору папір.docx
08 жовтня 2019 12:19
Договір Поставки.docx
08 жовтня 2019 12:19
ТД Папір А4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:44
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 12:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо: - що в разі наявності в документації замовника посилань на конкретні торговельні марки чи фірму, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". - постачальник має право запропонувати аналогічний товар, який буде відповідати технічним та якісним характеристикам Замовника.
Усі учасники закупівлі, відповідно до тендерної документації замовника, повинні надати опис предмету закупівлі у складі пропозиції згідно з вимогами Замовника торгів, де вказується найменування товару, вказується виробник , вказуються характеристики товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника,
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна», з урахуванням усіх податків та зборів. Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 204 288,00
UAH з ПДВ
204 288,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 210 336,00
UAH з ПДВ
210 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:26
Електронний підпис
31 жовтня 2019 16:26
Документи переможця.rar
22 жовтня 2019 14:48
Електронний підпис

Публічні документи

22 жовтня 2019 17:03
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 17:03
Технічна специфікація.pdf
22 жовтня 2019 17:03
Сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 204 288,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 11:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
204 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 10:04
Підписаний договір укладений
12 листопада 2019 10:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 204 288,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 048,00 UAH)