Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-10-08-000330-c ● 91ccff36bdb5419bb2f7fe4f3324eaf3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна школа суддів України |
Код ЄДРПОУ: | 37451388 |
Вебсайт: | http://www.nsj.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Липська 16-Г |
Контактна особа: |
Панасенко Ірина Володимирівна +380445970936 iawyer@nsj.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 11:38 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жилянська, 120-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Папір А4 | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 12:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2019 12:47 |
проект договору папір.docx | |
08 жовтня 2019 12:19 |
ТД Папір А4.docx |
08 жовтня 2019 12:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 жовтня 2019 12:47 |
проект договору папір.docx
|
|||
08 жовтня 2019 12:19 |
ТД Папір А4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:44
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 12:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо: - що в разі наявності в документації замовника посилань на конкретні торговельні марки чи фірму, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". - постачальник має право запропонувати аналогічний товар, який буде відповідати технічним та якісним характеристикам Замовника.
Усі учасники закупівлі, відповідно до тендерної документації замовника, повинні надати опис предмету закупівлі у складі пропозиції згідно з вимогами Замовника торгів, де вказується найменування товару, вказується виробник , вказуються характеристики товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника,
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна», з урахуванням усіх податків та зборів. Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною.
Усі учасники закупівлі, відповідно до тендерної документації замовника, повинні надати опис предмету закупівлі у складі пропозиції згідно з вимогами Замовника торгів, де вказується найменування товару, вказується виробник , вказуються характеристики товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника,
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна», з урахуванням усіх податків та зборів. Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
204 288,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 11:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 10:04
|
Підписаний договір | укладений |
12 листопада 2019 10:02
|