Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: вул. Героїв Майдану, 12 у м. Хмельницькому
Очікувана вартість
13 587 774,00 UAH
UA-2019-10-08-000278-a ff81c29710374222840423088a5f655f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вахрамєєва Ольга Володимирівна

+380989730309 mkp_np@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство по утриманню нежитлових приміщень комунальної власності
Код ЄДРПОУ: 30579655
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вулиця Кам'янецька, 2
Контактна особа: Вахрамєєва Ольга Володимирівна
+380989730309
mkp_np@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 11:08
Очікувана вартість: 13 587 774,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 877,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: вул. Героїв Майдану, 12 у м. Хмельницькому (Джерело фінансування - кошти місцевого та державного бюджету))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році на строк не більше 50 календарних днів Аванс 50 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
ОБСЯГ ВИКОНАНИХ (РЕАЛІЗОВАНИХ) УЧАСНИКОМ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ: 20%
Понад 20 млн. гривень: 20%
Понад 15 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: 15%
Понад 10 млн. грн. до 15 млн. грн. включно: 10%
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: 5%
Понад 3 млн. грн. до 5 млн. грн. включно: 2%
До 3 млн. грн. включно: 0%
НАЯВНІСТЬ КВАЛІФІКОВАНИХ ПРАЦІВНИКІВ: 10%
Понад 30 працівників: 10%
Від 25 до 30 працівників включно: 5%
Від 15 до 25 працівників включно: 3%
До 15 працівників: 0%
10 жовтня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 15:29
Таблиця змін ремонт героїв майдану.doc
10 жовтня 2019 15:29
ТД_Ремонт героїв майдану від 10.10.19.doc
08 жовтня 2019 10:33
ТД_Ремонт героїв майдану.doc
10 жовтня 2019 15:29
1.4._Додаток_4_Субпiдрядники_Реконструкція_Героїв майдану від 10.10.doc
08 жовтня 2019 10:33
1.4._Додаток_4_Субпiдрядники_Реконструкція_Героїв майдану.doc
10 жовтня 2019 15:29
1.3._Додаток_3_Проект_договору_Реконструкція_Героїв майдану від 10.10.2019.doc
08 жовтня 2019 10:33
1.3._Додаток_3_Проект_договору_Реконструкція_Героїв сайдану..doc
10 жовтня 2019 15:29
1.2._Додаток_2_Технiчне_завдання_реконструкція_Героїв майдану від 10.10.2019 року.doc
08 жовтня 2019 10:33
1.2._Додаток_2_Технiчне_завдання_реконструкція_Героїв майдану.doc
10 жовтня 2019 15:29
1.1._Додаток_1_Пропозицiя_Реконструкція_героїв майдану від 10.10.2019 року.doc
08 жовтня 2019 10:33
1.1._Додаток_1_Пропозицiя_Реконструкція_героїв майдану.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" 13 505 727,12
UAH з ПДВ
13 505 727,12
UAH з ПДВ
1.4285714286 9 454 008.98 Документи
БВ ТзОВ "Рокор" 13 584 414,13
UAH з ПДВ
13 584 414,13
UAH з ПДВ
1.2857142857 10 565 655.43 Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис
29 жовтня 2019 10:07
довідки ДФС та МВС.PDF
23 жовтня 2019 12:35
Електронний підпис
23 жовтня 2019 12:34
субпідрядники.rar
23 жовтня 2019 12:34
кошторисна частина.rar
23 жовтня 2019 12:34
банківські документи.rar

Публічні документи

22 жовтня 2019 16:08
рокор.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"

БВ ТзОВ "Рокор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
Переможець 13 505 727,12
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 12:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" #37411921

№ рішення у справі

72/61-р/к

Дата рішення у справі

01.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
13 505 727,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:24
ДУ 4.zip зміни до договору
27 листопада 2020 13:42
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 14:21
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 12:48
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 14:11
ДУ 2.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 12:38
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 18:19
Договірна ціна 63 ст. 2.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 18:04
Договірна ціна 63 ст. 1.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 18:04
Договірна ціна 56 ст. 2.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 18:04
Договірна ціна 56 ст. 1.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 18:04
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 18:04
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 17:23
Календарний графік укладений
11 листопада 2019 17:04
Календарний план укладений
11 листопада 2019 17:04
Договір укладений
11 листопада 2019 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна положень договору без зміни його істотних умов
Номер договору про закупівлю: 11/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до положень договору без зміни його істотних умов
Номер договору про закупівлю: 11/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 11/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: 11/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML