Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інженерні та будівельні роботи ( поточний ремонт по заміні вікон в приміщеннях харчоблоку та корпусу профілакторію ) ( субвенція з державного бюджету
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-10-08-000261-c ● 3c9adf91fc56420ba5a8308a9105c454
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад " Дніпровська міська клінічна лікарня №11" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983944 |
Місцезнаходження: | 49068, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Ганни Барвінок,1 |
Контактна особа: |
Арутюнян Неля Суренівна +380567662606 kzgkb11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 11:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 11:45 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інженерні та будівельні роботи ( поточний ремонт по заміні вікон в приміщеннях харчоблоку та корпусу профілакторію ) ( субвенція з державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49068, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ганни Барвінок,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | аванс 30% від суми договору | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2019 11:40 |
Проект договору Додаток 6.docx | |
08 жовтня 2019 11:40 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дефектний акт
Дата подання: 10 жовтня 2019 09:42
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 10:06
Доброго дня! Надайте,будьласка, роз'яснення щодо п. 5 додаток 3 "Розміри та кількість всіх зазначених послуг обов’язково уточнити на місці перед подачею цінової пропозиції,тобто скласти Акт обстеження об`єкту реконструкції (ремонту), Акт заміру об`єкту та Дефектний акт в присутності відповідальної особи Замовника, скріпити вищезазначені документи підписами та печатками з обох сторін. В іншому випадку вважати, що учасник не володіє повною інформацією про стан цього об'єкта, умови виконання робіт, можливі ускладнюючі фактори, тощо." а саме "складання Дефектного акту у присутності відповідальної особи Замовника."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання повідомляемо, що Учаснику закупівлі необхідно скласти Акт заміру об'єкту та Дефектний акт в присутності відповідальної особи Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-08-000261-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41045252
Дата подання: 31 жовтня 2019 14:26
Необгрунтоване відхилення
Відповідь надана на протокол від 30.10.2019р. по пунктам. 1. ТОВ «Європласт ЛТД» надало всі заповнені сторінки паспорта директора Мормуль Т.М. та фин директора Калиніна О.А. будь ласка подивиться уважніше. 2. ТОВ «Європласт ЛТД» виконує роботи самостійно без субпідрядників. Писати чергову бюрократичну довідку про то чого немає? 3. ТОВ «Європласт ЛТД» надало лист погодження з усіма умовами наданого замовником договору. 4. Черговий папірець який не впливає на якість та ціну. 5. ТОВ «Європласт ЛТД» є представником заводу СТЕКЛОПЛАСТ ТОВ «ЄСПІ ФОРС» про що надав відповідні документи. СТЕКЛОПЛАСТ ТОВ «ЄСПІ ФОРС» це один з крупніших заводів Дніпропетровської області якій має необхідне обладнання, автомобілі та складські приміщення про, що також було надано документи. Крім того ТОВ «Європласт ЛТД» подовав вимогу стосовно дискримінаційності цих вимог. Але замовник відхилив цю вимогу. 6. Надано трудові Кожана Є.М., Земляного О.А. та ЧепаченкоЛ.Л. Стосовно 2 вантажників ТОВ «Європласт ЛТД» залучає до розвантаження металопластикових конструкції людей, та не має необхідності отримувати їх на постійної основі. 7. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Вважаємо що ТОВ «Європласт ЛТД» не допустив жодної суттєвої помилки та вимагаємо скасувати протокол від 30.10.2019р. П.с. торги проходили дуже цікаво. Ніхто з опонентів не боровся за ціну. Торгів май же і не було. Але ТОВ «Європласт ЛТД» одразу надало саму нижчу ціну, а це на 72000 грн менш чім наступний учасник. ТОВ «Європласт ЛТД» не надало лише гарантійний лист який воно само собі робить та довідку про субпідрядників, и ціна довідок на розсуд замовника 75000 грн. Ми вважаємо що за цім кроється лише упереджене ставлення та домовленість з одним з учасників, тому ми маємо намір звернутися до контролюючих органів, щоб вони дали оцінку тендерам які проводить ваша організація.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2019 09:53
Відповідь на оскарження додається в файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ |
698 500,00
UAH з ПДВ
|
698 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" |
699 000,00
UAH з ПДВ
|
699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Носенко І.О. |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" #41045252 |
Відхилено |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 13:37
|
ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ #41363172 |
Відхилено |
698 500,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 15:44
|
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" #39762659 |
Переможець |
699 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 11:23
|
Додаткова угода Вікна .PDF | зміни до договору |
11 грудня 2019 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 11:40
|
Доп угода 2 ВІНТЕРА .PDF | зміни до договору |
02 грудня 2019 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 15:24
|
Договір | укладений |
22 листопада 2019 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 22-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 22-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |