Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Драм-картридж
Очікувана вартість
7 680,00 UAH
UA-2019-10-08-000246-a 887e6b4edc7645269ada52d83008f6d4
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бочарова Тетяна Сергіївна

+380645244097 lediliski@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Код ЄДРПОУ: 02070714
Вебсайт: http://snu.edu.ua
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, будинок 59А
Контактна особа: Бочарова Тетяна Сергіївна
+380645244097
lediliski@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 10:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 23:55
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 14:38
Очікувана вартість: 7 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Драм-картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, пр. Центральний, 59-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно видаткової накладної за рахунок коштів державного бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 10:22
проект ДОГОВОРУ 27.doc
08 жовтня 2019 10:22
Документація 27.docx
08 жовтня 2019 10:22
Оголошення 27.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 08 жовтня 2019 13:16
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 09:43
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.6 Інструкції, Ви м аєте можливість вносити зміни та уточнення до поданої Вами пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій..
Тендерний комітет буде розглядати документи учасника відповідно до п.11 Інструкції на відповідність тендерній документації та технічним вимогам до предмета закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:55
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 12:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерна документація містить наступну інформацію: «У разі якщо ця тендерна документація має посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».»

2. Тендерна документація містить достатньо вимог до Учасників. Всі зацікавлені сторони матимуть змогу ознайомитись з усіма тендерними пропозиціями після закінчення аукціону на забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".

3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Єдиним критерієм оцінки є ЦІНА.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 6 726,00
UAH з ПДВ
4 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" 6 587,00
UAH з ПДВ
4 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 6 988,00
UAH з ПДВ
6 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 13:51
Електронний підпис
15 жовтня 2019 09:41
Гарантійний лист3.pdf
15 жовтня 2019 09:41
Гарантійний талон Canon.pdf
15 жовтня 2019 09:41
8. Статут.pdf
15 жовтня 2019 09:41
Гарантійний лист2.pdf
15 жовтня 2019 09:41
4. Витяг платника ПДВ.pdf
15 жовтня 2019 09:41
Гарантійний лист1.pdf
15 жовтня 2019 09:41
Сертифікація 2.pdf
15 жовтня 2019 09:41
Витяг.pdf
15 жовтня 2019 09:41
Сертифікація 3.pdf
15 жовтня 2019 09:41
Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2019 09:41
Виписка.pdf
15 жовтня 2019 09:41
Сертифікація 1.pdf
15 жовтня 2019 09:41
Наказ _1К.jpg
15 жовтня 2019 09:41
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 20:08
БАНК ИДЕА !.jpg
15 жовтня 2019 20:08
банк идеа 2.jpg
15 жовтня 2019 19:11
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС"

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 4 899,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 15:44

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
4 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 жовтня 2019 14:30
Коментар щодо відміни: Предметом закупівлі є драм-картридж, код за ДК 021:2015 - 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, який підпадає під дію наказу Державного агентства з питань електронного урядування України «Про затвердження Методики визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації» від 14.05.2019р. № 35. На теперішній час МОН України погоджує відповідні програми та видатки на фінансування їх заходів у порядку визначеному Положенням № 1352 та Агентством.
Документи:
24 жовтня 2019 14:30
Повідомлення про рішення