Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Житловий модуль (вагончик) (кошти підприємства)
Очікувана вартість
172 000,00 UAH
UA-2019-10-07-002156-b ● a2d7221b7de84381a960d4fab22aa92b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30990215 |
Місцезнаходження: | 61068, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Московський, буд. 96-А |
Контактна особа: |
Оксана Бєлова-Костяна +380577251992 oksana4426@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 172 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,58% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Житловий модуль (вагончик) (кошти підприємства)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Житловий модуль (вагончик) (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62301, Україна, Харківська область, Дергачівський р-н , Дергачівський полігон ТПВ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата Покупцем за Товар, який відповідає Специфікації (Додаток № 1 до Договору) здійснюється остаточно шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару, що підтверджується відповідною видатковою накладною підписаною уповноваженими представниками Сторін. Попередня оплата здійснюється у розмірі не більше 50% від вартості Товару. Джерело фінансування – кошти підприємства. | Аванс | 10 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Оплата Покупцем за Товар, який відповідає Специфікації (Додаток № 1 до Договору) здійснюється остаточно шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару, що підтверджується відповідною видатковою накладною підписаною уповноваженими представниками Сторін. Попередня оплата здійснюється у розмірі не більше 50% від вартості Товару. Джерело фінансування – кошти підприємства. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 15:19 |
Перелiк_Змiн_до_ТД_.docx | |
11 жовтня 2019 15:19 |
ТД_житловий модуль_нова редакція_11.10.2019.docx | |
07 жовтня 2019 17:54 |
Додаток 5 ТД.docx |
11 жовтня 2019 15:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2019 15:19 |
Перелiк_Змiн_до_ТД_.docx
|
|||
11 жовтня 2019 15:19 |
ТД_житловий модуль_нова редакція_11.10.2019.docx
|
|||
07 жовтня 2019 17:54 |
Додаток 5 ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по технічним даним
Дата подання: 08 жовтня 2019 15:54
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 11:04
В ТД вказано, що Житловий модуль(вагончик) - 1 шт.
Два побутових приміщення повинні мати по одному однокамерному вікну розмірами 1000ммх800мм з поворотно-відкидним механізмом; - що це мали на увазі?
Одне побутове приміщення (з перегородкою) повинне мати два двохкамерних вікна розмірами 1000ммх800мм з поворотно-відкидним механізмом. Кожне вікно оснастити зовнішніми захисними ролетами
Так скільки житлових модулів?
Можете додати до технічного завдання візуалізацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Тендерної документації передбачено придбання 1 шт. Житлового модуля (вагончика). Щодо технічного завдання - будуть розглянуті можливі коригування технічних параметрів предмету закупівлі та внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-07-002156-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Ремелектросервіс, Код ЄДРПОУ:30189383
Дата подання: 31 жовтня 2019 12:45
Оскарження протоколу відхилення тендерної пропозиції
Просимо надати відповідь у встановлені законом терміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2019 16:00
Тендерний комітет Замовника розгляну Вимогу ПП «Ремелектросервіс» (Код ЄДРПОУ:30189383), подану через систему електронних закупівель та, керуючись ст. ст. 3, 23, 28, 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII повідомляє про наступне: за результатами аукціону найбільш економічно вигідною системою електронних закупівель була визнана пропозиція ПП «Ремелектросервіс».
При детальному вивченні пропозиції Замовником було встановлено, що пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
• згідно п.1 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно «ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ» Додатку 4 тендерної документації. Учасником не виконані вимоги тендерної документації в цій частині.
• в Довідці «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» не зазначена адреса банку, що не відповідає п.7 Додатку 2 тендерної документації
• згідно Додатку 4 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірену належним чином копію паспорту виробника або сертифікату якості товару, який підтверджує якість та безпечність товару, де вказується дата виготовлення товару, умови та термін експлуатації. Учасником був наданий паспорт виробника, але в ньому відсутня інформація щодо дати виготовлення товару та умов експлуатації.
Таким чином, Замовником досить детально вказано підстави для законного відхилення пропозиції ПП «Ремелектросервіс» про що оприлюднено відповідне протокольне рішення від 30.10.2019 року .
Враховуючи вищенаведене, Замовником відповідно до норм ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII здійснено відхилення тендерної пропозиції.
Будь-яких обґрунтованих, документальних заперечень щодо відхилення пропозиції ПП «Ремелектросервіс» від учасника у Вимогі не надходило, тому будь-яких додаткових пояснення з питань відхилення тендерної пропозиції ПП «Ремелектросервіс» Замовник надати не має можливості.
При детальному вивченні пропозиції Замовником було встановлено, що пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
• згідно п.1 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно «ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ» Додатку 4 тендерної документації. Учасником не виконані вимоги тендерної документації в цій частині.
• в Довідці «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» не зазначена адреса банку, що не відповідає п.7 Додатку 2 тендерної документації
• згідно Додатку 4 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірену належним чином копію паспорту виробника або сертифікату якості товару, який підтверджує якість та безпечність товару, де вказується дата виготовлення товару, умови та термін експлуатації. Учасником був наданий паспорт виробника, але в ньому відсутня інформація щодо дати виготовлення товару та умов експлуатації.
Таким чином, Замовником досить детально вказано підстави для законного відхилення пропозиції ПП «Ремелектросервіс» про що оприлюднено відповідне протокольне рішення від 30.10.2019 року .
Враховуючи вищенаведене, Замовником відповідно до норм ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII здійснено відхилення тендерної пропозиції.
Будь-яких обґрунтованих, документальних заперечень щодо відхилення пропозиції ПП «Ремелектросервіс» від учасника у Вимогі не надходило, тому будь-яких додаткових пояснення з питань відхилення тендерної пропозиції ПП «Ремелектросервіс» Замовник надати не має можливості.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Ремелектросервіс |
149 940,00
UAH з ПДВ
|
123 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТАТУСЬ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА |
165 000,00
UAH з ПДВ
|
123 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛ-21" |
157 000,00
UAH з ПДВ
|
156 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ ДАРІЛКА" |
172 000,00
UAH з ПДВ
|
172 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Ремелектросервіс #30189383 |
Відхилено |
123 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 16:24
|
ФОП ТАТУСЬ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА #3602110608 |
Відхилено |
123 200,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 15:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛ-21" #38158944 |
Відхилено |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 15:54
|
ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ ДАРІЛКА" #40102314 |
Відхилено |
172 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 15:55
|
Інформація про відміну
Дата відміни
31 жовтня 2019 15:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі