Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легкові автомобілі типу «універсал»
Очікувана вартість
713 830,00 UAH
UA-2019-10-07-002030-b ● 6b54f01e0ad74fc1bb27ec0e895b108c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109168 |
Місцезнаходження: | 49060, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул. Короленка, 4 |
Контактна особа: |
Алла Богатинська +380563744506 alla_bogat@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 14:04 |
Очікувана вартість: | 713 830,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 138,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Легкові автомобілі типу «універсал»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49070, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Короленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34111100-9 — Легкові автомобілі типу «універсал»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 2 | Банківські | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 14:17 |
Додаток 5 проект Дог. зі змінами 17.10.19.doc | |
16 жовтня 2019 14:29 |
ДОДАТОК 4 зі змінами 16.10.19.doc | |
10 жовтня 2019 17:14 |
Додаток 4 зміни.doc | |
10 жовтня 2019 17:14 |
Додаток 5 проект Договору зі змінами.doc | |
07 жовтня 2019 17:04 |
ТД АВТО затвердж. департаментом.docx | |
07 жовтня 2019 17:04 |
Додаток 5 проект Договору.doc | |
07 жовтня 2019 17:04 |
Додаток 3.doc | |
07 жовтня 2019 17:04 |
Додаток 4.docx | |
07 жовтня 2019 17:04 |
Додаток 2.docx | |
07 жовтня 2019 17:04 |
Додаток 1.docx |
17 жовтня 2019 14:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 жовтня 2019 14:17 |
Додаток 5 проект Дог. зі змінами 17.10.19.doc
|
||||||
16 жовтня 2019 14:29 |
ДОДАТОК 4 зі змінами 16.10.19.doc
|
||||||
10 жовтня 2019 17:14 |
Додаток 4 зміни.doc
|
||||||
10 жовтня 2019 17:14 |
Додаток 5 проект Договору зі змінами.doc
|
||||||
07 жовтня 2019 17:04 |
ТД АВТО затвердж. департаментом.docx
|
||||||
07 жовтня 2019 17:04 |
Додаток 5 проект Договору.doc
|
||||||
07 жовтня 2019 17:04 |
Додаток 3.doc
|
||||||
07 жовтня 2019 17:04 |
Додаток 4.docx
|
||||||
07 жовтня 2019 17:04 |
Додаток 2.docx
|
||||||
07 жовтня 2019 17:04 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація учасників
Дата подання: 11 жовтня 2019 15:35
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 14:25
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав. Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 1 «Технічні вимоги», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме NISSAN X-TRAIL ACENTA . Всі технічні характеристики, що прописані у додатку 3 ТД є такими, що відповідають виключно автомобілю NISSAN X-TRAIL ACENTA та виключають можливість запропонувати еквівалент.
У Технічних вимогах, вказано лише конкретні одиниці виміру кожної з характеристик, без зазначення «не менше» або «не більше». Наприклад двигун (2,0л, 144 к.с.), довжина(4690мм), ширина (1820мм), висота (1710мм), колісна база (2705мм) та інше. Ми, як потенційний Учасник, позбавлені можливості запропонувати свої автомобілі у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля NISSAN X-TRAIL ACENTA .
Нами, як потенційним Учасником, був проведений моніторинг ринку автомобілів України. Виходячи з результату даного моніторингу можна зробити висновок, що окремі технічні вимоги до предмета закупівлі являються дискримінаційними та такими, що виключають можливість запропонувати будь-який інший автомобіль, окрім NISSAN X-TRAIL ACENTA .
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України зазначена у Рішенні АМКУ № 2735-р/пк-пз від 12.03.2019, винесеному під час розгляду скарги по процедурі закупівлі UA-2019-01-25-001170-c. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі. Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто Ваше питання та прийнято рішення внести зміни до додатку 4.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «СІНГЛ АВТО» |
678 600,00
UAH з ПДВ
|
664 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Авто-Імпульс Трейд" |
713 000,00
UAH з ПДВ
|
671 361,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Наск Авто" |
713 830,00
UAH з ПДВ
|
713 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «СІНГЛ АВТО» #37454127 |
Переможець |
664 300,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2020 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 10:15
|
Договор 2072 від 14.11.19 Сінгл Авто.pdf | укладений |
14 листопада 2019 10:15
|