код ДК 021:2015 - 30190000-7 (Канцелярські товари в асортименті)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-10-07-001910-b e86096d9ed774231aa0b29cfcb530986
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП "Херсонський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125695
Вебсайт замовника: http://www.seaport.kherson.ua
Місцезнаходження замовника: 73000, Україна, Херсонська обл., м. Херсон,, пр-кт. Ушакова, 4
Контактна особа замовника: Євген В’ячеславович Сумбаєв
+380552328779
evhenyi.v.sumbaev@seaport.kherson.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 12:29
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі викладено в документації на проведення аукціону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8325 штука
Канцелярські товари в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр-т Ушакова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі власні кошти Пiсляоплата 60 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 жовтня 2019 16:40
Електронний цифровий підпис
07 жовтня 2019 16:39
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 09 жовтня 2019 09:55
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 14:36
Доброго дня, чи будете Ви розглядати аналоги товару за умови, що технічні та якісні характеристики запропонованого товару будуть не гіршими від вимагаємих у тендерній документації?
Відповідь: Умовами закупівлі не передбачена закупівля аналогу. Пропонована продукція повиннна повністю відповідати Технічним вимогам (Додаток 3 Документації).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-07-001910-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Воропаєв П.А, Код ЄДРПОУ:3016810353
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:24
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Доброго дня, шановний замовнику! Ознайомившись з технічними вимогами до предмету закупівлі, що є додатком № 3 до вашої документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель приходимо до висновку, що ваші вимоги обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника, що унеможливлює участь усіх бажаючих.
Основуючись на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10951-р/пк-пз від 09.08.2019 р. якщо замовником вказуються вимоги, які зможу виконати лише ті суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника (без можливості запропонувати еквівалент), то це є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Ваші дії в частині задоволення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінацію учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на зазначене, просимо Вас внести відповідні зміни у Технічні вимоги до предмету закупівлі, що є Додатком № 3 до Технічної документації прописавши до вказаних торгових марок словосполучення «або еквівалент» попереджаючи скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Завчасно вдячні за порозуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 14:21
Відповідно до абзацу 7 пункту 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт» віднесено до суб’єктів господарювання, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання.
Як передбачено частиною 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень. З урахуванням вказаних приписів законодавства, закупівля код ДК 021:2015 - 30190000-7 (Канцелярські товари в асортименті) здійснюється без проведення процедур передбачених частиною 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, в даному випадку вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в тому числі і щодо обов’язку замовника зазначати словосполучення «або еквівалент») не застосовуються. Виходячи зі змісту «Інструкції про порядку використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»», затвердженим наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10, встановлення аналогів та/або еквівалентів предмета закупівлі є правом, а не обов’язком замовника. Підрозділ-ініціатор закупівлі не передбачив можливість розгляду еквівалентів предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 33 006,30
UAH з ПДВ
30 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 33 305,40
UAH з ПДВ
30 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 31 033,80
UAH з ПДВ
31 033,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Воропаєв П.А 41 454,48
UAH з ПДВ
41 454,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:18
Статутні документи.7z
15 жовтня 2019 17:18
48. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
44, 45. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
42, 43. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
38, 39, 40, 41. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
37. Висновок.PDF
15 жовтня 2019 17:18
36. Висновок Buromax.pdf
15 жовтня 2019 17:18
34. Висновок Buromax.pdf
15 жовтня 2019 17:18
31. Висновок Buromax.pdf
15 жовтня 2019 17:18
30, 32, 33, 35, 46, 47. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
26. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
25, 27, 28, 29. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
23, 24. Висновок Buromax.pdf
15 жовтня 2019 17:18
19, 20, 21, 22. Висновок Buromax.pdf
15 жовтня 2019 17:18
18. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
16, 17. Висновок Buromax.pdf
15 жовтня 2019 17:18
15. Висновок Buromax.pdf
15 жовтня 2019 17:18
14. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
13. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
12. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
10, 11. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
9. Висновок Buromax.pdf
15 жовтня 2019 17:18
3, 4, 7 ,8. Висновок.pdf
15 жовтня 2019 17:18
1, 2, 5, 6. Висновок Optima.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 16:39
sign.p7s
15 жовтня 2019 16:36
Скоби_біндери_ скріпки.pdf
15 жовтня 2019 16:36
сегрегатор.pdf
15 жовтня 2019 16:36
Пластик.pdf
15 жовтня 2019 16:36
висновок Buromax_3926_22962.pdf
15 жовтня 2019 16:36
Висновок Unimax.pdf
15 жовтня 2019 16:36
Вироби з пластику.PDF
15 жовтня 2019 16:36
Sanepid_visnovok.pdf
15 жовтня 2019 16:36
4040.pdf
15 жовтня 2019 16:36
3644- 80 гр.pdf
15 жовтня 2019 16:36
3444.pdf
15 жовтня 2019 16:36
2040.pdf
15 жовтня 2019 16:36
сан. заключение 2.JPG
15 жовтня 2019 16:36
сан. заключение 1.JPG
15 жовтня 2019 16:36
Додоток до Вис.jpg
15 жовтня 2019 16:36
Вис. ст.2.jpg
15 жовтня 2019 16:36
Вис. ст.1.jpg
15 жовтня 2019 16:36
тех вимоги0035.PDF
15 жовтня 2019 16:36
пропозиція0064.PDF
15 жовтня 2019 16:36
згода договір0004.PDF
15 жовтня 2019 16:36
дов довкілля0009.PDF
15 жовтня 2019 16:36
витяг сантарекс 10 09 2019.pdf
15 жовтня 2019 16:36
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
15 жовтня 2019 16:36
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:24
sign.p7s
15 жовтня 2019 17:15
3,4,7,8 Висновок Unimax (1).pdf
15 жовтня 2019 17:15
9. Олівці ВМ.pdf
15 жовтня 2019 17:14
10,11 маркери, ручки BМ.pdf
15 жовтня 2019 17:13
14 Фарба Trodat.pdf
15 жовтня 2019 17:12
15 линейки ВМ.pdf
15 жовтня 2019 17:12
16 клей ВМ.pdf
15 жовтня 2019 17:12
17. Клей ПВА- 2 ВМ.jpg
15 жовтня 2019 17:12
17. Клей ПВА-1 ВМ.jpg
15 жовтня 2019 17:08
34 BМ серветки.pdf
15 жовтня 2019 17:07
37,45 Norma пластик.pdf
15 жовтня 2019 17:07
38,39,40,41 Конверт УБВ СЕС.PDF
15 жовтня 2019 17:07
44 пластик ЕК.pdf
15 жовтня 2019 17:06
48 Sitizen.pdf
15 жовтня 2019 17:06
Parker Вис. ст.1.jpg
15 жовтня 2019 17:06
Parker Вис. ст.2.jpg
15 жовтня 2019 17:06
Parker Додоток до Вис.jpg
15 жовтня 2019 17:06
Папки карт,1 (1).jpg
15 жовтня 2019 17:06
Папки карт,2.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 30 398,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 14:42

Документи

22 жовтня 2019 14:42
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
30 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2019 14:42
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 листопада 2019 15:52
167Р Техноюг.pdf укладений
11 листопада 2019 15:51

Актуальні тендери

До пошуку