Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів +380563730123,+380563730108,+380563730101 grechko@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
20 вересня 2018 року за результатами процедури відкритих торгів між Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації та ТОВ «Авіко» було укладено Договір на виконання робіт з будівництва малого групового будинку за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Раївка, вул. Таланова, 14-а. Однак, у ході виконання робіт за Договором виникли додаткові будівельно – монтажні роботи не передбачені проектом з будівництва малого групового будинку.
З метою виконання вимог статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент звернувся до автора проекту з будівництва малого групового будинку - ФОП Ченяєв Дмитро Анатолійович, який згідно з чинним законодавством здійснює авторський нагляд за будівництвом зазначеного об’єкту, щодо підтвердження наявності умов застосування Департаментом переговорної процедури закупівлі робіт по об’єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво малого групового будинку за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Раївка, вул. Таланова, 14-а (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» для об’єктивного документального підтвердження її застосування.
Висновком ФОП Ченяєв Дмитро Анатолійович від 03.10.2019 р. №3/10-1 підтверджено наявність умов застосування Департаментом переговорної процедури закупівлі робіт по об’єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво малого групового будинку за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Раївка, вул. Таланова, 14-а (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» та зазначено, що у Департамента капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації мають місце передумови для прийняття рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.6 «необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору» та підтверджує наявність умов для застосування Департаментом переговорної процедури закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво малого групового будинку за адресою: Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Раївка, вул. Таланова, 14-а (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)», як виняток у ТОВ «Авіко» та неможливості застосування іншої, конкурентної процедури закупівлі.
На даний час загальний обсяг виконання робіт по об’єкту становить 85 відсотків готовності. Генеральним підрядником забезпечено виконання майже повного комплексу загальнобудівельних робіт.
Відкоригований проект було надано на розгляд та підтвердження до ТОВ «ДН-Консалтинг», за результатами чого 19 вересня 2019 року було отримано позитивний експертний звіт № 05-192-19.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги експертний звіт від 19.09.2019 р. № 05-192-19 ТОВ «ДН - Консалтинг» та висновок ФОП Ченяєв Дмитро Анатолійович від 03.10.2019 р. №3/10-1 вбачається можливим здійснити закупівлю зазначених робіт, як виняток у ТОВ «Авіко» шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, на підставі пункту 6 частини 2 статті 35 Закону, а саме: «необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- експертний звіт від 19.09.2019 р. № 05-192-19 ТОВ «ДН - Консалтинг»;
- висновок ФОП Ченяєв Дмитро Анатолійович від 03.10.2019 р. №3/10-1.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 17:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 жовтня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет; субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет;субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
07 жовтня 2019 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-07-000059 ● 2a43ec7ff6c24f428a0c976d4acd56a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 18:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2019-10-07-001909-b 07.10.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-08-28-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 28.08.2020 № 175 Дніпро Про призначення перевірки закупівель Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 21.07.2020 №003100-18/2578-2020 НАКАЗУЮ: 1. Призначити з 31 серпня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-09-06-002225-b, UA-2019-10-07-001909-b, здійснених Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 04011650). 2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель створити групу державних аудиторів у складі: головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби ХОДИРЄВА Лідія Миколаївна - керівник; головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби ХИТРЕНКО Людмила Володимирівна. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
2020-08-28 14:54:48
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІКО" #36207114 |
Переможець |
4 206 717,50
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 09:53
|
ДУ№2.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2019 13:33
|
Додатки до договору.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2019 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 12:26
|
Договір 334-10-19.pdf | укладений |
21 жовтня 2019 12:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опубліковано додатки до договору у зв'язку з технічною помилкою при публікації договору. |
Номер договору про закупівлю: | 334/10-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додатки до договору №334/10-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 334/10-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ№2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |