Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 162235 Забари – Успенівка – Колісне, км 22+725 – км 28+456
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-10-07-001870-b 66422b855a03473fbb6d1c16c1cdd2a6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«19.07.2019р. відбулося перше оголошення процедури закупівлі (посилання на тендер - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-19-002564-b, проте 12 серпня 2019р. відбулася автоматична відміна процедури, оскільки було подано лише одну тендерну пропозицію від ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ - ПІДПРИЄМЕЦЯ БОНДАРЕНКА МИКОЛИ АНАТОЛІЙОВИЧА 15 серпня 2019р. відбулося повторне оголошення процедури закупівлі (посилання на тендер - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-15-002131-a). Але знову ж таки – 02 вересня 2019р. процедура автоматично відмінилася оскільки було подано лише одну тендерну пропозицію від ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ - ПІДПРИЄМЕЦЯ БОНДАРЕНКА МИКОЛИ АНАТОЛІЙОВИЧА.» Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: - Закон України «Про публічні закупівлі» - ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-07-19-002564-b Дата формування звіту: 12 серпня 2019 ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-08-15-002131-a Дата формування звіту: 02 вересня 2019

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 18 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 162235 Забари – Успенівка – Колісне, км 22+725 – км 28+456 (Джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71311220-9 — Послуги з проектування автомобільних доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Більш детально вказано в проекті договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

07 жовтня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 16:30
Пов. намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Бондаренко Микола Анатолійович
#2971919113
Переможець 195 000,00
UAH
07 жовтня 2019 16:52

Документи

07 жовтня 2019 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Бондаренко Микола Анатолійович
#2971919113
195 000,00
UAH
Документи

Документи

07 жовтня 2019 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 14:24
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 13:52
14ПКД_19_ПП 25.10.19.pdf укладений
25 жовтня 2019 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.п. 3, п. 9.3, розд. 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» у зв’язку з відсутністю фінансування п. 4.1. розд. 4. «Виконання та якість послуг» та п. 9.1. розд. 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти в наступній редакції: 4.1. Виконання та якість послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2020 року. 9.1. Цей договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020р., а в частині грошових зобов’язань – до їх повного виконання. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 115 000,00грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 14 ПКД/19/ПП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування на 2019 рік зменшити на 85 000 грн 00 коп. та встановити в розмірі 110 000 грн 00 коп. 2. Відповідно до п. 9.3. розділу 9. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЗМІН ЙОГО УМОВ», п. 9.1 розділу 9.«СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЗМІН ЙОГО УМОВ» та п. 4.1. розділу 4. «ВИКОНАННЯ ТА ЯКІСТЬ ПОСЛУГ» викласти в наступній редакції: 4.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 31 грудня 2020р. 9.1 .Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2020р., а в частині грошових зобов’язань – до їх повного виконання. Термін дії цього Договору може бути змінений за згодою Сторін шляхом укладання додаткової угоди. 3. «Календарний план» та «План фінансування» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 14 ПКД/19/ПП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 000,00
UAH