гідрооксихлорид алюмінію
aluminium chlorohydrate
Очікувана вартість
13 602 000,00 UAH
UA-2019-10-07-001838-b 06a12bd667314dceaa72c03c64748908
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Вебсайт замовника: http://dnipro-kirovograd.com.ua
Місцезнаходження замовника: 25009, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Контактна особа замовника: Новіков Михайло Єгорович
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Додаткові контактні особи: Чорноіваненко Сніжана Віталіївна
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Official name: RUPC "Dnipro-Kirovograd"
National ID: 03346822
Contact point: Novikov Mihajlo Egorovich
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Additional contacts: Snizhana Chornoivanenko
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 11:09
Очікувана вартість: 13 602 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,02 %
Publication date: 07 жовтня 2019 16:25
Enquiries until: 03 листопада 2019 11:00
Complaints submission until: до 09 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 листопада 2019 11:00

Information

Estimated total value: 13 602 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 275 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,02 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 т
гідрооксихлорид алюмінію (Джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27507, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, сел. Ревівка, вул. Заводська, 5а
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

aluminium chlorohydrate (The source of financing is the enterprise's funds)
CPV: 24310000-0
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Продукція постачається Покупцеві окремими партіями.Оплата за поставлену Продукцію здійснюються шляхом перерахування коштів платіжним дорученням на поточний рахунок Постачальника після підписання Сторонами акту прийому-передачі Продукції /видаткової накладної з відстроченням платежу до 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інформації
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:00
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 13:30
На вимогу Замовника (П. 1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації) надати: Довідку, яка містить відомості про виконання (або того, що перебуває у виконанні) учасником аналогічного договору з постачання гідрооксихлориду алюмінію за 2017-2019 роки з наданням нотаріально посвідченої копії договору та оригіналу позитивного відгуку від замовника про його виконання та з результатами посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10. Просимо надати роз’яснення, чи правильно розуміти, що всі вищезазначені документи мають бути від одного Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Всі вищезазначені документи мають бути від одного Замовника.
мова
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:41
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:07
При підготовці по технічній частині є документи, які були отримані установами на російській мові не з вини учасника тендеру та тоді, коли ще існувала в Україні паралельно видача документів різного характеру також російською мовою. Прошу розділ 1, п.7 ТД доповнити Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою та/або російською мовами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до положень п. 7, р. 1 Документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
У разі наявності у Вас документів викладених іншою мовою, рекомендуємо здійснити їх офіційний переклад на українську мову.
Аналогічний договір
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:44
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:09
Вимога надання аналогічного договору за 2017-2019р. Це мається один за будь-який період чи по одному договору за кожен рік: 2017, 2018, 2019 який ще не закінчився?
Відповідь: Доброго дня!
Дана вимога передбачає надання учасником одного виконаного договору за період починаючи з 2017 по 2019 рік.
Переможець
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:46
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:15
В документації чітко не вказано куди саме має нади Переможець документи. Прошу уточнити це електронний майданчик чи нарочно на адресу замовника?
Відповідь: Доброго дня!
Згідно положень ч. 1, ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема передбачено,що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Таким чином, документи, що подаються учасником процедури закупівлі відповідно до ч. 3, ст. 17 Закону, подаються також у порядку, що передбачений ч. 1, ст. 25 Закону шляхом їх завантаження на веб-портал Уповноваженого органу.
Звертаємо Вашу увагу, що учасник може додатково надати Замовнику такі документи у паперовому вигляді до попередньо завантажених на веб-портал Уповноваженого органу.
ст.17 Закону
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:48
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:18
Чи можливо надання інформації по ст.17 Закону до Додатку 1 п. 2 про відсутність підстав в Учасника однією довідкою, а не окремо покожному пункту. Чи не призведе це до відхилення?
Відповідь: Доброго дня!
Розділом 2 додатку 1 до Документації до закупівлі передбачено спосіб підтвердження учасника на відповідність вимогам ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" по кожному окремому пункту.
Враховуючи вищевикладене, учасник у складі своє тендерної пропозиції повинен надати інформацію про відсутність/наявність підстав, що передбачені ст. 17 Закону, по кожному пункту окремо.
Переможець
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:52
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:52
Про доповнити надання документів для переможця, а саме: довідка з МВС та ДФС крім оригіналів або нотаріальних також: Електронна Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), отримана в електронному сервісі «Електронний кабінет платника» Державної фіскальної служби України та Електронна Довідка, довідка або нотаріально завірена копія довідки, або документа (-ів), виданого уповноваженим на те органом про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником-переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона в розшуку не значиться та не перебуває.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Частиною 3, ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, зокрема, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, документальне підтвердження відсутності вищезазначених підстав прямо передбачено положеннями законодавства.
завіряння копій документів
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:57
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:39
є вимога щодо завіряння лише одим виразом: "Згідно з оригінало". Враховуючи, що існують штампи "Копія", "Копія вірна" "З оригіналом згідно" які продаються для завіряння документів, прошу розширити вимогу цими виразами.
Відповідь: Доброго дня!
Вимогами документації не передбачено завіряння копій документів виключно штампами. У разі відсутності у Вашого підприємства такого штампу, рекомендуємо Вам вираз "Згідно з оригіналом" написати від руки.
тех.частина
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:59
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:40
в додатку №2 зазначено доставка на протязі 2019 р, а в розділі І-з 01.01.2020 по 31.12.2020р. Яка дата є правильною? Прошу внести зміни.
Відповідь: Доброго дня!
Дане зауваження взято до уваги. Відповідні зміни опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу.
Документи
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:03
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:42
Є вимога надання документів, підтверджуючих право організації на реалізацію товарів та асортимент продукції Додаток №2 . Прошу конкретно вказати, які саме хоче бачити Замовник по цьому питанню документи?
Відповідь: Доброго дня!
Документами, що підтверджують право організації на реалізацію товарів та асортимент продукції можуть виступати, зокрема, довідка заводу-виробника (у разі прийняття участі у процедурі закупівлі заводом-виробником), дилерський договір на право учасника продажу товару тощо.
Нотаріальна копія
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:11
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:44
Судячи з викладено не зрозуміло, чому Замовника не задовольняє ОРИГІНАЛ документу на підтвердження досвіду по анал.договорам??? Навіщо саме нот.копія також. Це звичайно може бути забаганкою з боку тендерного комітету, щоб Учасники побігали по нотаріальним конторам та витратили час та кошти на завіряння, але виходячи з усього вище--- нотаріус це буде робити ЛИШЕ З ОРИГІНАЛУ документу. Тому не логічно по відношенню до Учасників вимагати лише нот. копію. Прошу доповнити всеж таки надання ОРИГІНАЛУ ДОКУМЕНТУ та/або нот.копії. Надіюсь на адекватну відповідь тендерного комітету та професійність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально - технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимога тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Водночас, доводимо до Вашого відома, що умови засвідчення вірності копій документів регулюється главою 7 розділу ІІ Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 22.02.2012р. № 296/5. Відповідно до п. 3.1 цього Порядку нотаріуси засвідчують вірність копій документів, виданих юридичними особами, за умови, що ці документи не суперечать закону, мають юридичне значення і засвідчення вірності їх копій не заборонено законом. Засвідчення вірності копій документів і витягів з них здійснюється нотаріусом за усним зверненням заінтересованої особи.
Крім того, положеннями вищезазначеного Закону не передбачено заборону вимагати нотаріально посвідчені копії документів від учасників процедури закупівлі. Таким чином, вимога про надання нотаріально посвідченої копії документу є коректною та правомірною.
Лаболаторні дослідження по анал.договору
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:24
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:45
Враховуючи, що для підтвердження аналогічного договору є надання ВІДГУКУ, який свідчить про позитивну співпрацю, та перш за все про поставку товару (коагулянту для очистки води) якість його відповідає вимогам ДСанПІН. Також всі учасники надають висновок СЕС, який свідчить про теж саме. Враховуючи, що замовник по договору задоволений співпрацею з учасником та надає для нього такий відгук вже є підтвердженням того, що посезонні лаболаторні досдідження він може й не проходити, так як це не вимагається умовами договору. Тому прошу прибрати дану вимогу, тому як вона не стосується до даного замовника ніяким чином
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо вимоги надання результатів посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10 повідомляємо, що Державними санітарними нормами та правилами ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» визначено, що виробництво питної води здійснюється за нормативно-технічним документом та відповідно до технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, що пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу та отримали позитивний висновок (п.3.10).
Статтею 30 Закону України «Про питну воду і питне водопостачання» визначено, що технологічний регламент повинен включати опис технологічного процесу виробництва, перелік речовин, що застосовуються в процесі виробництва із зазначенням відомостей про норми їх вмісту в питній воді та мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Технологічний регламент - є основним технічним документом підприємств, які надають послуги з централізованого питного водопостачання (та водовідведення). Він вміщує повний детальний опис технологічного процесу виробництва питної води та показники якості. Зокрема, характеристики системи водопостачання в цілому та її окремих частин, очисних споруд, насосних станцій, розподільної мережі та її окремих частин, робочу програму, порядок та періодичність виробничого контролю та інші важливі показники.
Затверджений та узгоджений з усіма необхідними установами технологічний регламент повинен точно виконуватися експлуатуючими службами. Він є підставою для виконання всіх видів робіт з експлуатації, поточного та капітального ремонту, технологічного, фізико-хімічного і бактеріологічного контролю за роботою всього водоочисного комплексу та його окремих елементів.
Дотримання усіх вимог технологічного регламенту є обов’язковим для всього обслуговуючого персоналу, оскільки це забезпечує належну якість наданих послуг, оптимальність усіх стадій технологічного процесу, запобігання пошкодження споруд та обладнання, безпечність експлуатації.
Відповідно до підп. 1 глави 4 постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22.03.2017р. №307 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення» суб’єкти господарювання, які здійснюють централізоване водопостачання, мають забезпечити наявність технологічного регламенту з експлуатації споруд, водопровідних мереж, споруд водопідготовки, транспортування, постачання питної води, затвердженого керівником суб’єкта господарювання.
Технологічний регламент ОКВП «Дніпро-Кіровоград» передбачає використання коагулянту посезонно. Оскільки, навіть за умови забору води з одного й того ж джерела якість води буде відрізнятися, що пов'язано з сезонними змінами (температурний режим води та повітря, кількість опадів, пестицидне навантаження змивів з полів розташованих на берегах річки, рівень води тощо), а також наявності скидів вище за течією.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не враховує вищезазначені умови.
В процесі виготовлення питної води ОКВП «Дніпро – Кіровоград» керується Правилами технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, затв. Наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 05.07.1995р. № 30. Відповідно до п. 6.5.8, 6.5.9 даних Правил режими реагентної обробки води у різні періоди року та види реагентів встановлюють на підставі даних фізико-хімічних, санітарно-бактеріологічних та технологічних аналізів і досвіду обробки води та затверджуються керівництвом виробника. При цьому визначають початок і кінець періоду застосування реагенту, а також послідовність, інтервали часу між введенням окремих реагентів, місце і спосіб їх введення у воду. Дози реагентів визначають на підставі даних технологічних аналізів вихідної води. У процесі експлуатації очисних споруд ці дози уточнюють за результатами перевірки ефективності їх дії на воду, що обробляється, з урахуванням змін якості води у джерелі постачання.
Пунктом 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування» встановлено, що марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд. Водночас необхідно враховувати допустимі їх залишкові концентрації в очищеній воді, які встановлені ДсанПІН 2.2.4-171.
Отже, ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування» встановлено, що марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд.
Виходячи з вимог нормативних документів вбачається, що до введення в технологічний процес нових видів коагулянтів, потрібно визначити вплив коагулянту на якість очищення, оптимальне місце введення коагулянту, розрахунковий час між введенням коагулянту, визначити попередні дози коагулянту з урахуванням допустимих його залишкових концентрації в очищеній воді для різних періодів року.
Метою надання промислових випробувань в різні періоди року є встановлення впливу коагулянту на якість очищення вихідної води при застосуванні коагулянту в різні періоди року, для внесення змін та/або доповнень до технологічного регламенту роботи очисних споруд для забезпечення доведення води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» так як від цього залежить санітарно-епідеміологічне благополуччя населення.
Відсутність посезонних досліджень не може ставити під сумнів санітарно-епідеміологічне благополуччя населення.
Умовами тендерної документації не передбачена вимога щодо підтвердження безперебійного та постійного протягом року постачання предмета одному Замовнику. Наявність посезонних випробувань не виключає можливість надання аналогічного договору, що перебуває у виконанні. Отже, доводи ґрунтуються на невірному тлумаченні змісту й вимог тендерної документації.
тд в PDF
Дата подання: 28 жовтня 2019 15:19
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 13:47
Доброго дня. Прошу завантажити тендерну документацію в форматі WORD для підготовки учасників до участі. І зовсім не зрозуміло, чому Замовник вибірково підходить до завантажененя документації по іншим торгам відразу у форматі WORD.
Відповідь: Доброго дня.
Тендерна документація оприлюднена у форматі .pdf який є прийнятним для вивчення та підготовки необхідних документів.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-07-001838-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 23 жовтня 2019 09:43
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРО-КІРОВОГРАД»
25009, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А

ВИМОГА
щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з публікацією англійською мовою від 07.10.2019 р., ідентифікатор № UA-2019-10-07-001838-b (далі – Закупівля), ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: Код ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (гідрооксихлорид алюмінію).
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного.
В Додатку 1 до ТД, в п. 1 “Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів” зазначено, що учасники повинні подати в складі тендерної пропозиції разом з довідкою про виконання аналогічного договору (або того, що перебуває у виконанні) “...нотаріально посвідченої копії договору та оригіналу позитивного відгуку від замовника про його виконання та з результатами посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10”.

Вважаємо, що вищезазначені вимоги ТД в частині вимог щодо надання саме нотаріально завіреної копії аналогічного договору та щодо надання оригіналів результатів посезонних лабораторних досліджень використання коагулянту дискримінаційними та такими, що встановлені Замовником виключно в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій нотаріально посвідчені копії договору та документи лабораторних досліджень коагулянту протягом всіх сезонів року.
Щодо надання нотаріально посвідчених копій аналогічного договору.
Відповідно до пункту 3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції від 22.02.12 р. № 296/5, не приймаються до вчинення нотаріальних дій, в тому числі для засвідчення копій, порвані документи та документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ.
Як свідчить ділова практика більшість суб'єктів господарювання укладають господарські договори на двох і більше окремих аркушах, які не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, та кожний окремий аркуш таких договорів не скріплений підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи.
За таких обставин більшість потенційних учасників, в тому числі наше підприємство, не мають змоги виконати умов ТД Замовника щодо надання нотаріаьно посвідченої копії аналогічного договору, оскільки аналогічні договори укладаються на шим підприємством на аркушах, не з’єднаних у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, та не скріплюють кожний аркуш договору підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи.
Тобто вищезазначена умова ТД є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію.

Щодо надання результатів посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10.
Наше підприємство вважає, що вимоги щодо надання результатів посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води також є дискримінаційними. По-перше, не з усіма замовниками потенційний учасник має відносини протягом всього року. По-друге, Замовник штучно звужує коло потенційних учасників, оскільки умови ТД вимагають від потенційного учасника постійного та безперервного протягом року постачання предмета закупівлі одному замовнику, що є майже неможливим. І, по-третє, умови ТД суперечать адна одній: Тендерною документацією передбачається можливість подання потенційним учасником копіїї аналогічного договору, що перебуває у виконанні, тобто такого, що може діяти місць або два, і в той же час умова щодо надання результатів лабораторних досліджень за рік, виключає таку можливість.
За таких обставин умови ТД щодо надання результатів посезонних лабораторних досліджень є дикримінаційними. Тим більше, що лабораторні дослідження коагулянту на відповідність предмета закупівлі вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 здійснюються лабораторіями Державної СЕС та відображаються у відповідному санітарно-гігієнічному висновку, подання якого передбачено умовами Додатку 2 до ТД.
Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо усунути порушення проведення закупівлі № UA-2019-10-07-001838-b шляхом виключення з Додатку 1 до ТД дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію, умов щодо надання саме нотаріально завіреної копії аналогічного договору та щодо надання оригіналів результатів посезонних лабораторних досліджень використання коагулянту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 13:27
Протокол і відповідь на вимогу учасника.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-07-001838-b.a2
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:38391550
Дата подання: 06 листопада 2019 13:41
СКАРГА на порушення замовником процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
СКАРГА на порушення замовником процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з публікацією англійською мовою від 07.10.2019 р., ідентифікатор № UA-2019-10-07-001838-b (далі – Закупівля), ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: Код ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (гідрооксихлорид алюмінію). Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного. В Додатку 1 до ТД, в п. 1 “Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону”, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів” зазначено, що учасники повинні подати в складі тендерної пропозиції разом з довідкою про виконання аналогічного договору (або того, що перебуває у виконанні) “...нотаріально посвідченої копії договору та оригіналу позитивного відгуку від замовника про його виконання та з результатами посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10”. Вважаємо, що вищезазначені вимоги ТД в частині вимог щодо надання саме нотаріально завіреної копії аналогічного договору та щодо надання оригіналів результатів посезонних лабораторних досліджень використання коагулянту дискримінаційними та такими, що встановлені Замовником виключно в інтересах того (тих) господарюючого (господарюючих) суб’єктів, які до оголошення даної процедури мали відносини із Замовником та заздалегідь мають можливість надати в складі тендерних пропозицій нотаріально посвідчені копії договору та документи лабораторних досліджень коагулянту протягом всіх сезонів року. Щодо надання нотаріально посвідчених копій аналогічного договору. Відповідно до Розділу І “Загальні положення” пункту 3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції від 22.02.12 р. № 296/5, не приймаються до вчинення нотаріальних дій, в тому числі для засвідчення копій, порвані документи та документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ. Як свідчить ділова практика більшість суб'єктів господарювання укладають господарські договори на двох і більше окремих аркушах, які не з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, та кожний окремий аркуш таких договорів не скріплений підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи. За таких обставин більшість потенційних учасників, в тому числі наше підприємство, не мають змоги виконати умов ТД Замовника щодо надання нотаріаьно посвідченої копії аналогічного договору, оскільки аналогічні договори укладаються на шим підприємством на аркушах, не з’єднаних у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, та не скріплюють кожний аркуш договору підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи. Крім того, як вбачається з умов ТД, Замовником також вимагається (додатково до нотаріально посвідченої копії договору) надання оригіналу позитивного відгуку від замовника про виконання аналогічного договору. Якщо буде оригінал відгуку, то надання ще й нотаріально посвідченої копії договору з цим же замовником взагалі втрачає сенс, а крім того покладає на учасників додаткові витрати з оплати послуг нотаріусу. Також, відповідно до вимог ч. 7 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тому вважаємо, що вищезазначена умова ТД щодо надання саме нотаріально посвідченої копіїї аналогічного договору є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію колом лише тих учасників, які мають аналогічні договори, оформлені відповідно до вимог Розділу І “Загальні положення” пункту 3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції від 22.02.12 р. № 296/5. Щодо надання результатів посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води до вимог ДСанПіН 2.2.4-171-10. Наше підприємство вважає, що вимоги щодо надання результатів посезонного лабораторного дослідження використання коагулянту для очистки води також є дискримінаційними. По-перше, не з усіма замовниками потенційний учасник має відносини протягом всього року. По-друге, Замовник штучно звужує коло потенційних учасників, оскільки умови ТД вимагають від потенційного учасника постійного та безперервного протягом року постачання предмета закупівлі одному замовнику, що є майже неможливим. І, по-третє, умови ТД суперечать адна одній: Тендерною документацією передбачається можливість подання потенційним учасником копіїї аналогічного договору, що перебуває у виконанні, тобто такого, що може діяти місяць або два, і в той же час умова щодо надання результатів лабораторних досліджень за рік, виключає таку можливість. За таких обставин умови ТД щодо надання результатів посезонних лабораторних досліджень є дикримінаційними. Тим більше, що лабораторні дослідження коагулянту на відповідність предмета закупівлі вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 здійснюються лабораторіями Державної СЕС та відображаються у відповідному санітарно-гігієнічному висновку, подання якого передбачено умовами Додатку 2 до ТД. Також хочемо зазначити, що вимога тендерної документації щодо надання результатів посезонних лабораторних досліджень, як і вимога надання результатів лабораторних досліджень саме у замовника, який здійснює закупівлю, є на думку органу оскарження відповідно до висновків рішення від 10.10.2019 р. № 14590-р/пк-пз дискпимінаційними. Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язати Замовника усунути порушення проведення закупівлі № UA-2019-10-07-001838-b шляхом виключення з п. 1 “Спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону” Додатку 1 до ТД, дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію, умов, а саме : - зі слів “...з наданням нотаріально посвідченої копії договору...” виключити слова “...нотаріально посвідченої...”; - зі слів “...з результатами посезонного лабораторного дослідження...” виключити слово “...посезонного...”. Додатки: Докази сплати збору за подання скарги до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2019 22:01
рішення від 08.11.2019 № 16274 + литс Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 22:01
Номер скарги: UA-2019-10-07-001838-b.b3
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 08 листопада 2019 19:55
Оскарження умов тендерної документації
Оскарження умов тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2019 20:33
рішення від 13.11.2019 № 16518+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 20:33

Документи подані скаржником

06 листопада 2019 13:41
Скарга

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 19:54
Скарга

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку