Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24930000- Фотохімікати, рентгенплівка стоматологічна (Бюджетні кошти)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-10-07-001511-b ● f81ea72efbfc47bd9d54559d1c6d2c25
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІВОБЕРЕЖНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43135274 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Столєтова, буд. 13 |
Контактна особа: |
Тетяна Демішева +380956324355 lspdnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2019 14:24 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати
Рентгенплівка стоматологічна, фіксаж, проявник
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штука
1. Фіксаж G354
каністра 1л на 5л робочого розчину
виробництва Agfa NV, або еквівалент
2. Проявник G150 каністра 1л на 6л робочого розчину
виробництва Agfa NV, або еквівалент
3. Стоматологічна плівка D-speed 30,5х40,5мм № 100 виробництва Carestream Health, Inc.
каністра 1л на 5л робочого розчину
виробництва Agfa NV, або еквівалент
2. Проявник G150 каністра 1л на 6л робочого розчину
виробництва Agfa NV, або еквівалент
3. Стоматологічна плівка D-speed 30,5х40,5мм № 100 виробництва Carestream Health, Inc.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Столєтова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 09:32 |
технічні вимоги до товару.docx |
07 жовтня 2019 15:29 |
КВАЛИФИКАЦІЯ 2019.docx |
07 жовтня 2019 15:29 |
Договор КЕКВ 2220.docx |
09 жовтня 2019 09:32 |
технічні вимоги до товару.docx
|
||
07 жовтня 2019 15:29 |
КВАЛИФИКАЦІЯ 2019.docx
|
||
07 жовтня 2019 15:29 |
Договор КЕКВ 2220.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-07-001511-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 08 жовтня 2019 15:22
Вимога
«Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу та пацієнтів наша установа закуповує саме те найменування товару, яке визначено в інформації для проведення закупівлі. В зв'язку з цим еквівалент не пропонувати!»
За таке обґрунтування заборони еквівалентів на вас вже можна подавати в суд кожному іншому виробнику, адже з цього висловлювання стає зрозуміло ,що ви підриваєте авторитет всіх інших компаній –виробників. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкурентних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. Чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).
Відповідно до положень Закону Замовник у разі посилання на конкретну торгівельну марку, патент повинен вказати вираз «або еквівалент». В тендерній документації на закупівлю вказано посилання на торгівельну марку виробництва Carestream Health, Inc ,яка має такі ж самі характеристики як і інші виробники аналогічної продукції. Тож для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу необхідно дотримуватись інструкцій та рекомендацій виробників.
Запитуємо Вас, який наказ дає вам право забороняти розгляд еквівалентів, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!!
Тож вимагаємо все-таки дотримуватись дії Закону Про публічні закупівлі. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Відповідні дії Замовника щодо оприлюднення інформації про закупівлю є такими, що порушують законодавство та умови проведення публічних закупівель. Тож внесіть зміни в документацію, додайте вираз «або еквівалент», в іншому разі ми направимо листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови.
Розгорнути
Згорнути
За таке обґрунтування заборони еквівалентів на вас вже можна подавати в суд кожному іншому виробнику, адже з цього висловлювання стає зрозуміло ,що ви підриваєте авторитет всіх інших компаній –виробників. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкурентних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. Чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).
Відповідно до положень Закону Замовник у разі посилання на конкретну торгівельну марку, патент повинен вказати вираз «або еквівалент». В тендерній документації на закупівлю вказано посилання на торгівельну марку виробництва Carestream Health, Inc ,яка має такі ж самі характеристики як і інші виробники аналогічної продукції. Тож для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу необхідно дотримуватись інструкцій та рекомендацій виробників.
Запитуємо Вас, який наказ дає вам право забороняти розгляд еквівалентів, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!!
Тож вимагаємо все-таки дотримуватись дії Закону Про публічні закупівлі. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Відповідні дії Замовника щодо оприлюднення інформації про закупівлю є такими, що порушують законодавство та умови проведення публічних закупівель. Тож внесіть зміни в документацію, додайте вираз «або еквівалент», в іншому разі ми направимо листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 жовтня 2019 09:34
Медико-технічні вимоги скориговані
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА |
16 835,00
UAH
|
16 835,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" |
19 943,73
UAH
|
19 943,73
UAH
|
Документи |
ФОП ПОТІЙ О.М. |
29 997,00
UAH
|
29 997,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА #2108308984 |
Переможець |
16 835,00
UAH
|
17 жовтня 2019 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2019 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 16:25
|
Дог. Ганіна Н.О. Фотохімікати.pdf | укладений |
21 жовтня 2019 16:09
|