Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сервери
Очікувана вартість
1 280 000,00 UAH
UA-2019-10-07-000975-c 16218c9f4a334d49933f32a1017f91df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Катерина Миколаївна

+380462665620 inbox@cn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 26295412
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Контактна особа: Гриценко Катерина Миколаївна
+380462665620
inbox@cn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 11:22
Очікувана вартість: 1 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17400, Україна, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Незалежності, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
1 шт
сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16400, Україна, Чернігівська область, м. Борзна, вул. Незалежності, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
1 шт
сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Незалежності, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
1 шт
сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород -Сіверський, вул. Гімназична,10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
1 шт
сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Центральна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
1 шт
сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16100, Україна, Чернігівська область, смт Сосниця, вул. Чернігівська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
1 шт
сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, м. Сновськ, вул. 30 р. Перемоги, 37-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених рахунків та накладних. Розрахунки по даному Договору проводяться через органи Державної казначейської служби України в безготівковій формі за фактично отриманий товар. У разі поставки товару партіями (поетапно) розрахунки за кожну партію проводяться в тому ж порядку. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 14:26
ТД сервер 2.docx
07 жовтня 2019 14:26
Додаток 1.docx
07 жовтня 2019 14:26
Додаток 2.docx
07 жовтня 2019 14:26
Додаток 3.docx
07 жовтня 2019 14:26
Додаток 4.docx
07 жовтня 2019 14:26
Додаток 5.docx
07 жовтня 2019 14:26
Додаток 6.docx
07 жовтня 2019 14:26
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 12:14
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 14:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику щодо питання 1 зазначаємо наступне: Замовник керується нормами п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, а саме умови «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"».
Щодо питання 2 зазначаємо наступне: подаючи тендерну пропозицію учасник, зокрема, повинен надати в її складі підтвердження відповідності параметрів товару згідно форми, зазначеної у Таб. 2 Додатку 2 тендерної документації (п. 6 розділ 3 тендерної документації). Замовник має право звернутися за підтвердженням наданої інформації до учасника. У зв’язку з цим, вважаємо дану вимогу недоцільною.
Щодо питання 3 зазначаємо наступне: в п. 5 розділу І тендерної документації зазначено «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». В пункті 1 додатку 1 тендерної документації, зазначено що Ціна включає в себе всі витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) та транспортні витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням товару. Крім того, в примітках даного додатку зазначено «У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.»
Також, в п. 1 розділу V тендерної документації зазначено «Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 140 229,86
UAH з ПДВ
1 140 229,86
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гольдіч Євгеній Михайлович 1 279 992,00
UAH з ПДВ
1 279 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФОП Гольдіч Євгеній Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 1 140 229,86
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
1 140 229,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 16:21
ду.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:17
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 12:59
Договір укладений
05 листопада 2019 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, шляхом заміни процесора Intel® Xeon® Silver 4208, частотою 2,1 ГГц, 11 МБ кеш-пам’ять на процесор Intel® Xeon® Silver 4214, частотою 2,2 ГГц, 16,5 МБ кеш-пам’ять та Джерело безперебійного живлення до сервера: Dell Smart-UPS 1500VA LCD 230V на Джерело безперебійного живлення до сервера: APC Smart-UPS 1500 (SMT1500I)
Номер договору про закупівлю: 553-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 140 229,86
UAH (в тому числі ПДВ 190 038,31 UAH)