Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти Калинівського району)
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2019-10-07-000905-a ba92769308704534b8354b92a6103281
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казьмірук Оксана Миколаївна

+380433324444 raivo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Калинівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141354
Вебсайт: http://kledu.vn.ua
Місцезнаходження: 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. Незалежності,8
Контактна особа: Казьмірук Оксана Миколаївна
+380433324444
raivo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:28
Очікувана вартість: 1 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Постуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти Калинівського району)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, Навчальні заклади Калинівського району, Навчальні заклади Калинівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Постуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти Калинівського району) Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000004 ● af5c7d686aaa4bb9adf97c965eb20ef1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.07.2020 №38
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.07.2020 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2019-10-07-0000905-а 07.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В ході проведеного моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ було виявлено помилку, а саме не накладення ЕЦП на форму річного плану. В свою чергу відділ освіти та спорту помилку виправив. Звіт було оприлюднено. Подальшій роботі обов’язково будемо дотримуватись норм чинного законодавства.

2020-07-28 10:35:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІО СІТІ" 1 150 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВІНАСТЕРІСК" 1 092 000,00
UAH з ПДВ
996 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 10:19
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:19
По ст. 17.pdf
06 листопада 2019 10:19
ДФС.pdf
06 листопада 2019 10:19
Довідка МВС.pdf
28 жовтня 2019 17:22
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:21
Пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 16:51
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:51
МВС.pdf
25 жовтня 2019 16:51
Довiдка Банк.pdf
25 жовтня 2019 16:51
6. Паспорт, ІПН.pdf
25 жовтня 2019 16:51
4. Статут копія.pdf
25 жовтня 2019 16:51
3. Протокол.pdf
25 жовтня 2019 16:51
3. Протокол оригінал.pdf
25 жовтня 2019 16:51
3. Протокол копія.pdf
25 жовтня 2019 16:51
3. Передача частки.pdf
25 жовтня 2019 16:51
3. Наказ копія.pdf
25 жовтня 2019 16:51
3. Наказ директор.pdf
25 жовтня 2019 16:51
27. Відгук.pdf
25 жовтня 2019 16:51
26. Аналог. дог. Козятин.pdf
25 жовтня 2019 16:51
24. Договір мат. база.pdf
25 жовтня 2019 16:51
21. Ліцензія 9975.pdf
25 жовтня 2019 16:51
21. Ліцензія 9913.pdf
25 жовтня 2019 16:51
20. Копія звіту.pdf
25 жовтня 2019 16:51
17. Повідомлення НКРЗІ.pdf
25 жовтня 2019 16:51
16. Витяг.pdf
25 жовтня 2019 16:51
14. Довідка форма опод..pdf
25 жовтня 2019 16:51
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:06
Електронний підпис
25 жовтня 2019 17:05
Проект договору.rar
25 жовтня 2019 17:05
Додаток 3.rar
25 жовтня 2019 17:05
Документи учасника.rar
25 жовтня 2019 17:05
Стаття 17.jpg
25 жовтня 2019 17:05
Стаття 16.rar
25 жовтня 2019 17:04
Тендерна пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІО СІТІ"

ПП "ВІНАСТЕРІСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІО СІТІ"
#41575946
Переможець 990 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІО СІТІ"
#41575946
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 16:40
315.pdf укладений
20 листопада 2019 16:38
315.pdf укладений
20 листопада 2019 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 990 000,00
UAH