Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання. Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально економічного розвитку окремих територій
Очікувана вартість
47 440,00 UAH
UA-2019-10-07-000890-a ● bef974eb6396455eb6ac82fa72672efb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04062179 |
Місцезнаходження: | 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Хорюк Руслана Валеріївна +380990233609 stor-misk-r@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 47 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 237,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мультимедійне обладнання. Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально економічного розвитку окремих територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка мультимедійного обладання | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2019 17:09 |
ТД мультимедійне обладнання.doc | |
07 жовтня 2019 17:09 |
Протокол № 213.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 11:26
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 08:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП.
- В Технічному завданні (Додаток № 4 Тендерної документації), відсутнє посилання на торгові марки чи моделі товарів, тільки вимоги та технічні характеристики, згідно ст. 22 Закону.
- Прохання щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель не вважаємо доцільним, що не суперечить принципу відкритості та прозорості закупівель.
- Згідно п. 5 Розділу 1 Тендерної документації: «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Відповідно до частини першої статті 28 Закону : «оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію Ціна (ціна з ПДВ) грн.) Ціну з ПДВ вказують платники ПДВ.
- В Технічному завданні (Додаток № 4 Тендерної документації), відсутнє посилання на торгові марки чи моделі товарів, тільки вимоги та технічні характеристики, згідно ст. 22 Закону.
- Прохання щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель не вважаємо доцільним, що не суперечить принципу відкритості та прозорості закупівель.
- Згідно п. 5 Розділу 1 Тендерної документації: «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Відповідно до частини першої статті 28 Закону : «оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію Ціна (ціна з ПДВ) грн.) Ціну з ПДВ вказують платники ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
42 820,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 16:01
|
Додаткова угода 1 1228 до 1216 (1).pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 16:01
|
Протокол №240 (1).pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 16:01
|
2_Протокол №240.pdf | укладений |
19 листопада 2019 16:01
|
1_Додаткова угода 1 1228 до 1216.pdf | укладений |
19 листопада 2019 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 10:06
|
Договір 1216.pdf | укладений |
13 листопада 2019 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Без зміни кількості товару після внесених змін Протокол № 240 від 19.11.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 1216 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1228 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |