Мультимедійне обладнання. Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально економічного розвитку окремих територій
Очікувана вартість
47 440,00 UAH
UA-2019-10-07-000890-a bef974eb6396455eb6ac82fa72672efb
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062179
Місцезнаходження замовника: 59000, Україна, Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6
Контактна особа замовника: Хорюк Руслана Валеріївна
+380990233609
stor-misk-r@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 14:33
Очікувана вартість: 47 440,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 237,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мультимедійне обладнання. Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально економічного розвитку окремих територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка мультимедійного обладання Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 жовтня 2019 17:12
Електронний цифровий підпис
07 жовтня 2019 17:09
ТД мультимедійне обладнання.doc
07 жовтня 2019 17:09
Протокол № 213.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 11:26
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 08:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП.
- В Технічному завданні (Додаток № 4 Тендерної документації), відсутнє посилання на торгові марки чи моделі товарів, тільки вимоги та технічні характеристики, згідно ст. 22 Закону.
- Прохання щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель не вважаємо доцільним, що не суперечить принципу відкритості та прозорості закупівель.
- Згідно п. 5 Розділу 1 Тендерної документації: «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Відповідно до частини першої статті 28 Закону : «оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію Ціна (ціна з ПДВ) грн.) Ціну з ПДВ вказують платники ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 46 800,00
UAH з ПДВ
42 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 42 828,00
UAH з ПДВ
42 828,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 15:14
sign.p7s
28 жовтня 2019 15:13
Довідка податкова.pdf
17 жовтня 2019 17:56
sign.p7s
17 жовтня 2019 17:56
5. Установчі документи.pdf
17 жовтня 2019 17:56
4. Проект договору.pdf
17 жовтня 2019 17:56
3. Тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 17:56
1. Технічний опис.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 13:06
sign.p7s
22 жовтня 2019 12:58
5. СТАТУТ.pdf
22 жовтня 2019 12:58
8. НАКАЗ.pdf
22 жовтня 2019 12:58
16. Проект договору.pdf
22 жовтня 2019 12:58
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 42 820,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
42 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 листопада 2019 10:06
Договір 1216.pdf укладений
13 листопада 2019 10:05

Актуальні тендери

До пошуку