Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Архівні стелажі
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-10-07-000865-c d86a0d83671444408ce300ecbbf8d42f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитренко Руслан Миколайович

+380472360183 ruslandrm123@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38764676
Вебсайт: http://chmr.gov.ua/ua/
Місцезнаходження: 18001, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси
Контактна особа: Дмитренко Руслан Миколайович
+380472360183
ruslandrm123@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 13:53
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 13:53
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


джерело фінансування - кошти бюджету органу місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 од
Архівні стелажі (стелажі розсувні архівні металеві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Благовісна, 170
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 39131100-0 — Архівні стелажі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки з Постачальником проводяться за фактично поставлену Продукцію шляхом оплати Замовником вартості Продукції на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 13:51
ТД архівні стелажі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 08 жовтня 2019 12:19
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 12:56
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Технічні характеристики
Дата подання: 09 жовтня 2019 15:41
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 17:37
Доброго дня! Як правило, встановлення мобільних стелажів для експлуатації передбачається на спеціальні напрямні -рейки, проте в технічних характеристиках інформація про рейки відсутня. Підкажіть, чи потрібно в тендерній пропозиції передбачити вартість рейок? Якщо необхідні рейки, тоді в якому порядку заплановано розміщення стелажів, чи є схема розташування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановлення мобільних стелажів для експлуатації передбачається на спеціальних напрямних рейках. В технічних характеристиках інформація про рейки відсутня, так як вони можуть бути різними за розмірами. Головне - щоб функціонально забезпечували переміщення стелажів. При цьому потрібно передбачити вартість рейок в тендерній пропозиції. В приміщенні де заплановано розміщення стелажів вже є подібні стелажі. Проте, досить достатньо місця для монтажу предмету закупівлі. Уточніть, будь ласка, запитання "в якому порядку заплановано розміщення стелажів"
Технічні характеристики
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:17
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 14:00
Доброго дня! Уточнення по запитанню "в якому порядку заплановано розміщення стелажів". За інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі планується придбання 10 одиниць пересувних стелажів, які переміщуються по рейковим напрямним, але відсутня схема їх розміщення в приміщенні. Підкажіть, пересувні стелажі будуть розміщуватися в один ряд або планується встановлення в декілька рядів? Це необхідно розуміти, щоб правильно спланувати розмір рейок з необхідною величиною відкриття проходу між пересувними стелажами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пересувні стелажі будуть розміщуватися в один ряд
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Літпол-Україна" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 17:13
Електронний підпис
23 жовтня 2019 17:10
Технічний опис.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Схема розміщення.pdf
23 жовтня 2019 17:10
сертифікат ISO 9001.pdf
23 жовтня 2019 17:10
св-во реєстрації.pdf
23 жовтня 2019 17:10
СВ НДС ЛИТПОЛ.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Реестр документів.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Проект договору.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Порівняльна таблиця.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Лист-згода1.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Лист-згода 2.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Додаток до статуту.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Довідка ст17.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Довідка про вартість.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Довідка ЗУ Санкції.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Гарантійний лист.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Відгук Консульство РП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Літпол-Україна"

Інформація про відміну

Дата відміни
24 жовтня 2019 13:53
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій