Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КОМП'ЮТЕРНЕ ПРИЛАДДЯ
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2019-10-07-000863-c ● 34830fd4371b4d39a74491169fdbd8cf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
Код ЄДРПОУ: | 42815794 |
Вебсайт: | https://mistomariupol.com.ua |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
Контактна особа: |
Маркарян Євгенія Володимирівна +380674507147 evgenyamaza@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 25 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 128,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Картридж до БФП HP LJ 26X Black (Pro M402n/M426dw) (CF226X)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Куїнджи, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
20 шт
Флеш-накопичувач Kingston DataTraveler SE9 32GB (DTSE9H/32GB)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Куїнджи, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
20 шт
Хаб USB Lapara 7 портів USB 2.0 з блоком живлення (LA-UH7315)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Куїнджи, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
20 шт
Миша комп’ютерна бездротова Trust MaxTrack Wireless Black/Silver (TR17176)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Куїнджи, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 шт
Зовнішній жорсткий диск Seagate Maxtor Black 2.5' USB 3.0 1Tb TSHXM101TCBM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Куїнджи, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 шт
Мережевий фільтр Gembird SPG5-G-10MG 10 м 5 розеток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Куїнджи, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Картридж до БФП Canon 737 Tender Line (TL-CRG737)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Куїнджи, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Картридж до БФП Canon i-Sensys MF3010 (чорний) ресурс (1 600 копій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Куїнджи, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Підписання видаткових накладних | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 13:48 |
Тендерна документація |
07 жовтня 2019 13:48 |
Проект договору |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 07 жовтня 2019 15:28
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 16:21
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Доброго дня.
1. Якщо під час закупівлі, учасником порушено умови діючого законодавства у сфері публічних закупівель, та такі порушення неможливо виправити, так, ми будемо вимушені дискваліфікувати учасника який присутпив такі порушення.
2. Продукція яка наведена з найменуванням товарів, марки є найбільш бажаною, але запропонований еквівалент буде розглянуто та подано до узгодження. У разі якщо учасник пропонує еквівалент товару - треба надати довідку у вигляді порівняльної таблиці еквіваленту товару з вказанням технічних характеристик аналогу у порівнянні з товаром запланованим до закупівлі.
1. Якщо під час закупівлі, учасником порушено умови діючого законодавства у сфері публічних закупівель, та такі порушення неможливо виправити, так, ми будемо вимушені дискваліфікувати учасника який присутпив такі порушення.
2. Продукція яка наведена з найменуванням товарів, марки є найбільш бажаною, але запропонований еквівалент буде розглянуто та подано до узгодження. У разі якщо учасник пропонує еквівалент товару - треба надати довідку у вигляді порівняльної таблиці еквіваленту товару з вказанням технічних характеристик аналогу у порівнянні з товаром запланованим до закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 12:20
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 16:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
З питання 1) - Так, продукція яка наведена з найменуванням товарів, марки є найбільш бажаною, але запропонований еквівалент буде розглянуто та подано до узгодження..
З питання 2) - При поданні своєї тендерної пропозиції, якщо учасник пропонує еквівалент товару - треба надати довідку у вигляді порівняльної таблиці еквіваленту товару з вказанням технічних характеристик аналогу у порівнянні з товаром запланованим до закупівлі. Ця вимога відображена у тендерній документації
З питання 3) - Усі суб'єкти господарювання можуть брати участь у закупівлі на рівних умовах в незалежності від організаційно-правової форми та системи оподаткування. Остаточну ціну своєї пропозиції, на яку буде укладено Договір, учасники вказують у формі наведеної у додатку до технічного завдання - "Тендерна пропозиція".
З питання 1) - Так, продукція яка наведена з найменуванням товарів, марки є найбільш бажаною, але запропонований еквівалент буде розглянуто та подано до узгодження..
З питання 2) - При поданні своєї тендерної пропозиції, якщо учасник пропонує еквівалент товару - треба надати довідку у вигляді порівняльної таблиці еквіваленту товару з вказанням технічних характеристик аналогу у порівнянні з товаром запланованим до закупівлі. Ця вимога відображена у тендерній документації
З питання 3) - Усі суб'єкти господарювання можуть брати участь у закупівлі на рівних умовах в незалежності від організаційно-правової форми та системи оподаткування. Остаточну ціну своєї пропозиції, на яку буде укладено Договір, учасники вказують у формі наведеної у додатку до технічного завдання - "Тендерна пропозиція".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
19 077,01
UAH з ПДВ
|
19 077,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
24 586,00
UAH з ПДВ
|
24 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
24 738,00
UAH з ПДВ
|
24 457,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
25 000,00
UAH з ПДВ
|
25 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #1974306055 |
Переможець |
19 077,01
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 00:09
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
15 листопада 2019 00:05
|
Договір купівлі-продажу | укладений |
14 листопада 2019 23:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |