Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуги з виконання функції служби замовника та технічний нагляд за капітальним ремонтом тротуару по вул. Ярослава Мудрого в смт Макарів. Макарівського району, Київської області; джерело фінансування закупівлі - селищний бюджет.
Очікувана вартість
13 851,25 UAH
UA-2019-10-07-000845-b d89d9042d93f47038f2aa77ca62f56f9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовкула Сергій Іванович

+380457860864 makrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Макарівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04362183
Місцезнаходження: 08001, Україна , Київська обл., селище міського типу Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30
Контактна особа: Вовкула Сергій Іванович
+380457860864
makrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуги з виконання функції служби замовника та технічний нагляд за капітальним ремонтом тротуару по вул. Ярослава Мудрого в смт Макарів. Макарівського району, Київської області;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08001, Україна, Київська область, смт Макарів, Макарівський район, вул. Димитрія Ростовського, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату виконаних послуг після підписання акту здавання-приймання наданих послуг; джерело фінансування закупівлі - селищний бюджет. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

07 жовтня 2019 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Автобанбудпроект"
#40808020
Переможець 13 851,25
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 12:47

Документи

07 жовтня 2019 12:47
Електронний підпис
07 жовтня 2019 12:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 12:50
Договір укладений
07 жовтня 2019 12:49