Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер
Очікувана вартість
8 200,00 UAH
UA-2019-10-07-000816-a 3728849231c043e8adabc306781c50d5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Баранець Ярослав Володимирович

380967188350 gfu_ter@tr.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02316032
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Баранець Ярослав Володимирович
380967188350
gfu_ter@tr.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 16:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 16:45
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 13:16
Очікувана вартість: 8 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Товар повинен бути оригінальним та новим. Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Усі учасники закупівлі, які подають цінові пропозиції, повинні вказувати в них конкретну торгову марку та модель запропонованого Замовнику товару, щоб усі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати товар та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Принтер Konica Minolta bizhub 185 (A0XY026)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46021, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Грушевського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019  —  25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 11:28
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 14:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні. Товар повинен бути такий, який вказаний у характеристиці закупівлі та відповідати технічним вимогам. Усі учасники закупівлі, які подають цінові пропозиції, повинні вказувати в них конкретну торгову марку та модель запропонованого Замовнику товару, щоб усі заківлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, також можуть брати участь в закупівлі. До пропозиції ФО-П неплатника ПДВ (ціни товару) не додаватимемо суму ПДВ 20 %, не будемо порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ, а тільки по результатах аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 7 410,00
UAH з ПДВ
6 456,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 7 998,00
UAH з ПДВ
6 458,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 7 986,00
UAH з ПДВ
7 822,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 154,00
UAH з ПДВ
7 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:52
12.1.Кінцева пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 17:35
Електронний підпис
08 жовтня 2019 17:33
15.Проект Договору.pdf
08 жовтня 2019 17:33
12.Пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 17:33
8.Довідка про санкції.pdf
08 жовтня 2019 17:33
4.Статут.pdf
08 жовтня 2019 17:33
3.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
08 жовтня 2019 17:33
3.1. Витяг з ЄДРПОУ .pdf
08 жовтня 2019 17:33
1.Авторизація 2019.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 14:39
Протокол.pdf
09 жовтня 2019 14:39
Наказ_дир.pdf
09 жовтня 2019 14:39
ДОВІДКА_ПРО_УЧАСНИКА.PDF
09 жовтня 2019 14:39
Витяг з ЕДР.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 01:08
Цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 01:08
Установчі документи.pdf
09 жовтня 2019 01:08
Висновок Konica Minolta СЕС.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис
09 жовтня 2019 16:17
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Відхилено 6 456,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"
#43139923
Відхилено 6 458,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:36
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Переможець 7 822,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:40

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
7 822,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 13:52
Договір - ПАВЕРТРЕЙД (Принтер).pdf укладений
18 жовтня 2019 15:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 822,00
UAH