Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтер
Очікувана вартість
8 200,00 UAH
UA-2019-10-07-000816-a ● 3728849231c043e8adabc306781c50d5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент фінансів Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02316032 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Баранець Ярослав Володимирович 380967188350 gfu_ter@tr.ukrtel.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2019 16:44 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2019 16:45 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 8 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Товар повинен бути оригінальним та новим. Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Усі учасники закупівлі, які подають цінові пропозиції, повинні вказувати в них конкретну торгову марку та модель запропонованого Замовнику товару, щоб усі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати товар та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Принтер Konica Minolta bizhub 185 (A0XY026)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46021, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Грушевського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 жовтня 2019
—
25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 16:48 |
Проект договору - Принтер.doc |
07 жовтня 2019 16:47 |
Характеристика закупівлі - Принтер.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 11:28
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 14:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні. Товар повинен бути такий, який вказаний у характеристиці закупівлі та відповідати технічним вимогам. Усі учасники закупівлі, які подають цінові пропозиції, повинні вказувати в них конкретну торгову марку та модель запропонованого Замовнику товару, щоб усі заківлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, також можуть брати участь в закупівлі. До пропозиції ФО-П неплатника ПДВ (ціни товару) не додаватимемо суму ПДВ 20 %, не будемо порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ, а тільки по результатах аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" |
7 410,00
UAH з ПДВ
|
6 456,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" |
7 998,00
UAH з ПДВ
|
6 458,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
7 986,00
UAH з ПДВ
|
7 822,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
8 154,00
UAH з ПДВ
|
7 902,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" #40744685 |
Відхилено |
6 456,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 10:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" #43139923 |
Відхилено |
6 458,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 10:36
|
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" #43120417 |
Переможець |
7 822,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 13:52
|
Договір - ПАВЕРТРЕЙД (Принтер).pdf | укладений |
18 жовтня 2019 15:51
|