Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вікна
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2019-10-07-000808-a 0214cad765014d6190f8109a868fe34b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкребтій Андрій Петрович

380632812477 tknuft_smela@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянський коледж харчових технологій Національного університету харчових технологій
Код ЄДРПОУ: 00389216
Вебсайт: http://www.stxt.com.ua
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, вул. родини Бобринських, 123
Контактна особа: Шкребтій Андрій Петрович
380632812477
tknuft_smela@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 13:53
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Встановлення металопластикових вікон у кількості 94 шт, що включає демонтаж та монтаж металопластикових вікон та заміри, доставку.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94 штуки
Металопластикові вікна (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Соборна, 125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться після отримання товару та здійснення монтажу, у безготівковій формі протягом 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікати якості, протоколи випробувань та висновки СЕС
Дата подання: 11 жовтня 2019 15:53
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 16:46
Доброго дня. Тендерною документацією вимагається надати в складі своєї тендерної пропозиції сертифікати якості, протоколи випробувань та висновки СЕС. Повідомляємо Вам, що з 01.01.2018 року Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" втратив свою чинність. Тобто з цієї дати державна система сертифікації офіційно припинила своє існування. У зв’язку з цим, повідомляємо Вам, що станом на сьогоднішню дату, металопластикові вікна, двері та їх комплектуючі обов’язковій сертифікації не підлягають. Тому вимога надати сертифікати якості, протоколи випробувань та висновки СЕС є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників Просимо Вас, переглянути тендерну документацію та внести відповідні зміни до неї . Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
З приводу розгляду Вашого звернення тендерним комітетом повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3) ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону № 922-VIII документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
З аналізу вказаних положень закону слідує обов’язок учасника надати в складі тендерної пропозиції документи на підтвердження відповідності пропонованого товару вимогам замовника згідно переліку, визначених останнім.
Вимоги тендерної документації спрямовані виключно на закупівлю замовником товарів, які відповідають вимогам чинних законів та підзаконних нормативно-правових актів щодо якості, належних експлуатаційних характеристик, безпечності для людей та довкілля. Замовник позбавлений можливості перевірити якість та відповідність товару вимогам чинного законодавства інакше, ніж встановленням вимоги надати документи на підтвердження вказаних обставин.
Чинним законодавством передбачено правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності, підтверджуючі документи в даній сфері.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником не вимагається надання в складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності в порядку, передбаченому Декретом КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93 та Переліком продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, що затверджений Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28.
На виконання вимог Додатку № 1 до тендерної документації учасник має змогу:
- здійснити оцінку відповідності пропонованого товару на добровільних засадах або ж оцінку відповідності вимогам технічних регламентів шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах, шляхом звернення до призначених органів, визнаних незалежних організацій або акредитованих випробувальних лабораторій у порядку, передбаченому Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII;
- задекларувати відповідність товару вимогам чинних технічних регламентів, склавши та надавши замовнику торгів декларацію про відповідність в порядку, що передбачений Законом № 124-VIII та Постановою КМУ «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд» від 20.12.2006 № 1764;
- надати замовнику торгів оформлене відповідно до вимог тендерної документації письмове пояснення з зазначенням підстави ненадання документа (наприклад, сертифікату чи протоколу сертифікаційних випробувань) з посиланням на відповідні законодавчі акти, що передбачено п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції («Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»).
При цьому відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону № 922-VIII документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
В частині вимог про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи замовник керувався вимогами Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII та включив дану вимогу до тендерної документації, що не суперечить нормам Закону № 922-VIII. Вимога надання висновку не пов’язана із сертифікацією продукції та втратою чинності Декретом № 46-93.
Отже, умови Додатку № 1 до тендерної документації не встановлюють дискримінаційних вимог до учасників, оскільки не позбавляють потенційного учасника закупівлі можливості подати оформлену відповідно до вимог замовника торгів тендерну пропозицію, не призводять до безпідставного відхилення тендерних пропозицій, не вимагають подання у складі тендерної пропозиції не передбачених чинним законодавством документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" 480 600,00
UAH з ПДВ
480 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАРІТОВА ІННА ВАЛЕРІЇВНА 485 000,00
UAH з ПДВ
485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 09:42
public_doc.pdf
31 жовтня 2019 09:42
public_doc.p7s
31 жовтня 2019 09:42
Dovidka_19273408700470212492.pdf.p7s
31 жовтня 2019 09:42
Dovidka_19273408700470212492.pdf
31 жовтня 2019 09:42
Довідка п.3 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
31 жовтня 2019 09:42
Довідка п.2 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
22 жовтня 2019 14:59
Електронний підпис
22 жовтня 2019 14:59
Реєстр документів.pdf
22 жовтня 2019 14:58
7. Довідка МТБ.pdf
22 жовтня 2019 14:58
6. Довіреність Габелок.pdf
22 жовтня 2019 14:58
53. Копія свідоцтва ПДВ.pdf
22 жовтня 2019 14:58
52. Копія Статуту.pdf
22 жовтня 2019 14:58
43. Копія Дозволу.pdf
22 жовтня 2019 14:58
42. Копія Ліцензії.pdf
22 жовтня 2019 14:58
41. ТУ на склопакети.pdf
22 жовтня 2019 14:58
4. Виписка зі Статуту.pdf
22 жовтня 2019 14:58
25. Інфо.дов.про вироби.pdf
22 жовтня 2019 14:58
24. Додаток 1.pdf
22 жовтня 2019 14:58
2. Виписка з Протоколу.pdf
22 жовтня 2019 14:58
16. Довідка досвід.pdf
22 жовтня 2019 14:58
15. Додаток 5. Лист-згода.pdf
22 жовтня 2019 14:58
13. Довідка працівники.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 16:05
Електронний підпис
22 жовтня 2019 16:03
Аналогічний договір.pdf
22 жовтня 2019 16:03
Технічна документація.pdf
22 жовтня 2019 16:03
Дов_дки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАРІТОВА ІННА ВАЛЕРІЇВНА

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ"
#34016825
480 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 14:33
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 14:31
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 09:47
Договір № 24_19 СК від 08.11.2019 р..pdf укладений
08 листопада 2019 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з необхідністю викладення переліку Товару, зазначеного у Специфікації у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Договір № 24/19 СК
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 480 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 100,00 UAH)