Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
хлор рідкий
Liquid chlorine
Liquid chlorine
Очікувана вартість
18 102 000,00 UAH
UA-2019-10-07-000793-a ● 5152858dd25d40c7a627cfe1fe93232e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ОКВП "Дніпро - Кіровоград" |
Код ЄДРПОУ: | 03346822 |
Вебсайт: | http://dnipro-kirovograd.com.ua |
Місцезнаходження: | 25009, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А |
Контактна особа: |
Новіков Михайло Єгорович +380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Чорноіваненко Сніжана Віталіївна +380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | RUPC "Dnipro-Kirovograd" |
National ID: | 03346822 |
Contact point: |
Novikov Mihajlo Egorovich +380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua |
Additional contacts: |
Chornoivanenko Snizhana +380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 18 102 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 362 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 362040 UAH |
Publication date: | 07 жовтня 2019 16:39 |
Enquiries until: | 04 листопада 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 10 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 листопада 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 18 102 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 362 040 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 т
хлор рідкий (Джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25000, Україна, Кіровоградська область, Згідно умов тендерної документації, Згідно умов тендерної документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Liquid chlorine (The source of funding is the company's funds)
CPV: 24310000-0
Період постачання:
з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Продукція постачається Покупцеві окремими партіями.Оплата за поставлену Продукцію здійснюються шляхом перерахування коштів платіжним дорученням на поточний рахунок Постачальника після підписання Сторонами акту прийому-передачі Продукції /видаткової накладної з відстроченням платежу до 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 16:32 |
Зміни до ТД окремим документом.doc | |
22 жовтня 2019 16:32 |
ТД хлор рідкий 2020 нова редакція.pdf | |
07 жовтня 2019 16:39 |
ТД хлор рідкий 2020.pdf | |
07 жовтня 2019 16:39 |
Проект договору.doc |
22 жовтня 2019 16:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 жовтня 2019 16:32 |
Зміни до ТД окремим документом.doc
|
|||
22 жовтня 2019 16:32 |
ТД хлор рідкий 2020 нова редакція.pdf
|
|||
07 жовтня 2019 16:39 |
ТД хлор рідкий 2020.pdf
|
|||
07 жовтня 2019 16:39 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до тендерної документації Замовника
Дата подання: 21 жовтня 2019 08:27
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 16:35
1. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) та Додатком 1 до ТД, учасник повинен надати нотаріально посвідчену копію аналогічного договору з постачання хлору рідкого за 2017-2019р. Відповідно до п.4.2. Розділу І ТД, предметом закупівлі є хлор рідкий (сфера застосування – підготовка (очищення) води для централізованого питного водопостачання). Беручи до уваги вищевикладене, просимо роз`яснити чи аналогічний договір має бути наданий на поставку рідкого хлору на підприємства централізованого водопостачання та водовідведення?
2. Для забезпечення надійного виконання договору учасником за результатами проведення торгів та безперебійної поставки хімічного реагенту на підприємство та з огляду на підтвердження кваліфікаційних критеріїв встановлених Замовником відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо за доцільне надання повністю виконаного аналогічного договору з відповідними бухгалтерськими підтверджуючими документами про повне виконання договору (видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару).
3. Беручи до уваги, що хлор рідкий є небезпечним вантажем (ІІ клас небезпеки) та відповідно до Додатку 2 ТД має поставлятись спеціалізованим автотранспортом, для забезпечення безпеки доставки такого вантажу, дотримання вимог природоохоронного законодавства та законодавства з охорони праці та запобігання виникненню екологічної аварій та надзвичайних ситуацій при виконанні договору за результатами процедури закупівлі, Учасник процедури закупівлі повинен мати діючий дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що пов`язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (контейнери з хлором).
Просимо внести відповідні зміни до ТД та включити вимогу про надання даного документу учасником у складі тендерної пропозиції/
4. Беручи до уваги, що Замовником неодноразово проводились процедури закупівлі хлору рідкого, які були неуспішними в тому числі через ненадання переможцями торгів документів та відмови переможця від підписання договору та для забезпечення виконання учасниками своїх тендерних пропозицій, просимо розглянути можливість передбачення в тендерній документації забезпечення тендерної пропозиції в вигляді електронної банківської гарантії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно вашого запиту ОКВП «Дніпро-Кіровоград» повідомляє наступну інформацію:
1. Стосовно надання підтвердження вимоги виконання аналогічного договору пояснюємо, що в даному випадку аналогічним договором буде вважатись договір постачання рідкого хлору в незалежності на яке підприємство даний рідкий хлор поставлявся.
2. Стосовно надання учасником підтвердження виконання аналогічного договору пояснюємо, що відповідно до положень тендерної документації належним вважається підтвердження виконання договору з постачання рідкого хлору шляхом надання оригіналу позитивного листа відгуку від замовника по такому договору про його повне виконання. Будь – яких інших документів, що підтверджують виконання даної вимоги тендерною документацією не передбачено.
3. Щодо надання учасниками копії чинного дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин) повідомляємо, що на виконання вимог природоохоронного законодавства, законодавства з охорони праці та запобігання виникненню екологічної аварій та надзвичайних ситуацій тендерною документацією передбачено надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції наступних документів:
- Копії транспортної ліцензії на перевезення небезпечного вантажу.
- Копії свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів.
- Копії ДОПНВ-свідоцтва про підготовку водія, що перевозить небезпечні вантажі.
- Копії інструкції на випадок аварії або надзвичайної ситуації при перевезенні рідкого хлору.
Таким чином, положення додатку 2 щодо поставки рідкого хлору спеціалізованим автотранспортом з урахуванням вимог природоохоронного законодавства, законодавства з охорони праці та запобігання виникненню екологічної аварій та надзвичайних ситуацій належним чином підтверджується вищезазначеними документами.
4. Щодо включення до тендерної документації вимоги надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії повідомляємо, що дані зміни були внесені до документації та опубліковані на веб – порталі Уповноваженого органу.
Стосовно вашого запиту ОКВП «Дніпро-Кіровоград» повідомляє наступну інформацію:
1. Стосовно надання підтвердження вимоги виконання аналогічного договору пояснюємо, що в даному випадку аналогічним договором буде вважатись договір постачання рідкого хлору в незалежності на яке підприємство даний рідкий хлор поставлявся.
2. Стосовно надання учасником підтвердження виконання аналогічного договору пояснюємо, що відповідно до положень тендерної документації належним вважається підтвердження виконання договору з постачання рідкого хлору шляхом надання оригіналу позитивного листа відгуку від замовника по такому договору про його повне виконання. Будь – яких інших документів, що підтверджують виконання даної вимоги тендерною документацією не передбачено.
3. Щодо надання учасниками копії чинного дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин) повідомляємо, що на виконання вимог природоохоронного законодавства, законодавства з охорони праці та запобігання виникненню екологічної аварій та надзвичайних ситуацій тендерною документацією передбачено надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції наступних документів:
- Копії транспортної ліцензії на перевезення небезпечного вантажу.
- Копії свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів.
- Копії ДОПНВ-свідоцтва про підготовку водія, що перевозить небезпечні вантажі.
- Копії інструкції на випадок аварії або надзвичайної ситуації при перевезенні рідкого хлору.
Таким чином, положення додатку 2 щодо поставки рідкого хлору спеціалізованим автотранспортом з урахуванням вимог природоохоронного законодавства, законодавства з охорони праці та запобігання виникненню екологічної аварій та надзвичайних ситуацій належним чином підтверджується вищезазначеними документами.
4. Щодо включення до тендерної документації вимоги надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії повідомляємо, що дані зміни були внесені до документації та опубліковані на веб – порталі Уповноваженого органу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-07-000793-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 20 листопада 2019 14:51
Дата подання: 20 листопада 2019 14:51
Оскарження результатів закупівлі
Оскарження результатів розгляду пропозиції до антимонопольного комітету
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2019 14:47
Рішення від 22.11.2019 № 17163 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2019 14:47
Про перенесення розгляду Скарги UA-2019-10-07-000793-a.a1.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 00:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.12.2019 № 18283.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 18:14
Рішення від 10.12.2019 №18283.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 20:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: У зв"язку із прийняттям постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері порушення законодавства з питань публічних закупівель рішення від 10.12.2019 р. № 18283-р/пк-пз, ОКВП "Дніпро-Кіровоград" виконує його припис в частині скасування рішення про відхилення ТОВ "Дезсистема" і здійснює подальший допуск даного учасника до аукціону.
Дата виконання рішення замовником: 19 грудня 2019 15:13
Номер скарги: UA-2019-10-07-000793-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ, Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 22 листопада 2019 15:55
Дата подання: 22 листопада 2019 15:55
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2019 10:10
рішення від 26.11.2019 № 17326 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 10:09
Інформація про перенесення розгляду скари від 22.11.2019 № UA-2019-10-07-000793-a.c2.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 22:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2019 № 18465.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2019 17:28
рішення від 12.12.2019 № 18465 .pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 23:25
Номер скарги: UA-2019-10-07-000793-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ, Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 23 грудня 2019 14:40
Дата подання: 23 грудня 2019 14:40
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2019 19:25
Рішення від 27.12.2019 № 19352+ лист замовнику .pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 19:25
повідомлення про перенесення розгляду скарги UA-2019-10-07-000793-a.c3.pdf
Дата публікації: 16 січня 2020 22:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2020 № 971.pdf
Дата публікації: 20 січня 2020 21:03
Рішення від 17.01.2020 № 971.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 21:20
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 грудня 2019
Найменування: | ОКВП "Дніпро - Кіровоград" |
Код ЄДРПОУ: | 03346822 |
Місцезнаходження: | 25009, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Дезсистема | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Дезсистема | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дезсистема #41196801 |
Переможець |
18 090 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 11:49
|
Звіт про виконання договору | укладений |
03 січня 2021 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 13:35
|
Протокол продовження хлор 20_.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 13:30
|
ДУ 3 хлор продовження 20_.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 15:25
|
протокол зміни ціни ду2 30 11 2020.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 14:58
|
ДУ 2 хлор зміна ціни.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 15:44
|
ДУ 1 хлор рідкий зменшення ціни.pdf | зміни до договору |
07 липня 2020 15:40
|
протокол зменшення ціни ду1 07 07 2020.pdf | зміни до договору |
07 липня 2020 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 14:15
|
Договір ТОВ Дезсистема | укладений |
11 лютого 2020 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни, що вносяться до договору № 24-002р/21 від 11.02.2020 р., саме: 1. Сторони дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду №1 про зміну (зменшення) ціни за одиницю товару (без зміни кількості (обсягу) та якості товару). 2. Сторони підтверджують, що на момент укладання цієї Додаткової угоди Договір виконано в наступній частині : № Найменування продукції Од. вим. Кількість Ціна, грн. з ПДВ Сума, грн. з ПДВ 1 Хлор рідкий т. 111,853 36 180,00 4 046 841,54 3. Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «Ціна Продукції складає 23 750 грн. (двадцять три тисячі сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) за тону, ПДВ (20%) – 4 750 грн. (чотири тисячі сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), разом 28 500 грн. (двадцять вісім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) 4. Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 2.2. Договору в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає 12 590 859,20 грн. (дванадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять грн. 20 коп.), ПДВ (20%) – 2 518 171,84 грн. (два мільйони п’ятсот вісімнад-цять тисяч сто сімдесят одна грн. 84 коп.), разом 15 109 031,04 грн. (п’ятнадцять мільйонів сто дев’ять тисяч тридцять одна грн. 04 коп.)» 5. Всі інші умови Договору № 24-002р/21 від 11.02.2020 р. залишаються чинними і Сторони підтве-рджують щодо них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 24-002р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони підтверджують, що на момент укладання цієї Додаткової угоди Договір виконано в наступній частині : № п/п Найменування продукції Од. вим. Кількість Ціна, грн. з ПДВ Сума, грн. з ПДВ 1. Хлор рідкий т. 111,853 36 180,00 4 046 841,54 2. Хлор рідкий т. 122,36 28 500,00 3 487 260,00 2. Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 1.3. Договору в наступній редакції: «Загальна кіль-кість Продукції , що підлягає поставці за цим Договором, складає 482,734 т. (чотириста вісімдесят дві тони сімсот тридцять чотири кілограми). Обсяг закупівлі може бути зменшений, зокрема з урахуван-ням фактичного обсягу видатків Покупця.» 3. Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «Ціна Продукції складає 25 400 грн. (двадцять п’ять тисяч чотириста грн. 00 коп.) за тону, ПДВ (20%) – 5 095 грн. (п’ять тисяч дев’яносто п’ять грн. 00 коп.), разом 30 480 грн. (тридцять тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.)» 4. Всі інші умови Договору № 24-002р/21 від 11.02.2020 р. залишаються чинними і Сторони підт-верджують щодо них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 24-002р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що вносяться до договору № 24-002р/21 від 11.02.2020 р., саме: 1. Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору постачання № 24-002р/21 від 11.02.2020 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, але в будь якому випадку не довше, ніж до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попере-дньому році, в розмірі 3 021 000,00 грн. з ПДВ. 2. У рамках дійсної Додаткової угоди Постачальник зобов’язується у строк з 01.01.2021 року по 31.03.2021 року передати у власність Покупця Хімічну продукцію, ціна за одиницю якої визначена Дода-тковою угодою №2 до Договору постачання № 24-002р/21 від 11.02.2020 р. 3. Всі інші умови Договору постачання № 24-002р/21 від 11.02.2020 р. залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 24-002р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |