Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво еколого-освітнього візит-центру національного природного парку "Бузький Гард" в селі Богданівка Доманівського району Миколаївської області
Очікувана вартість
25 923 110,00 UAH
UA-2019-10-07-000739-c f749b599cd30433ea8cb54e755bad306
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валавський В.І. НПП "Бузький Гард" НПП "Бузький Гард"

+380516161552 nppbg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний природний парк "Бузький Гард"
Код ЄДРПОУ: 36200559
Місцезнаходження: Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Миколаївська область, Первомайський район, с. Мигія, вул. Первомайська, 85
Контактна особа: Валавський В.І. НПП "Бузький Гард" НПП "Бузький Гард"
+380516161552
nppbg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 15:43
Очікувана вартість: 25 923 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 615,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 129615 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво еколого-освітнього візит-центру національного природного парку "Бузький Гард" в селі Богданівка Доманівського району Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може надати Підряднику попередню оплату (аванс) на виконання робіт по Об'єкту, відповідно до чинних нормативно-правових актів Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки за виконанні роботи по Об'єкту на підставі "Акту виконаних будівельних робіт" за формою КБ-2 та "Довідок про вартість виконанних будівельних робіт та витрат" за формою КБ-3 Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 12:59
Парк«Бузький Гард» РП АР-Додаток-5.pdf
07 жовтня 2019 12:59
8_Бузьк_КЗ.pdf
07 жовтня 2019 12:59
Додаток_6-2.jpg
07 жовтня 2019 12:59
Додаток_6-1.jpg
07 жовтня 2019 12:59
Додаток-2-Технічні вимоги.doc
07 жовтня 2019 12:59
Тендерна документація.docx
07 жовтня 2019 12:59
Додаток_3_договір.docx
07 жовтня 2019 12:59
Додаток_1.docx
07 жовтня 2019 12:59
Додаток -7 лист згода.docx
07 жовтня 2019 12:59
Додаток -4кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо роз'яснень та внесення змін
Дата подання: 11 жовтня 2019 12:51
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:45
Доброго дня, шановний Замовнику! Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено подання тендерної пропозиції учасника електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів, серед яких: інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі тендерна (цінову) пропозицію за формою, яка наведена у Додатку №1 до тендерної документації При цьому п. 6 розділу ІІІ тендерної документації містить інформацію, що у разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». Також містяться умови, що у складі пропозиції має міститися підтвердження відповідності робіт та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі), а пропозиція, що не відповідає вимогам зазначеним у п. 6 Розділу ІІІ та Додатку №2 до тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Також зазначено, що договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві. У разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві. Вивчивши технічне завдання, викладене у Додатку №2 до тендерної документації, та оприлюднені томи проектної документації, виникли наступні питання, які просимо Вас роз’яснити. 1. Зважаючи на те, що об’єкт будівництва - «Будівництво еколого-освітнього візит- центру національного природного парку «Бузький Гард», чи існують такі, що відрізняються від звичайних умови виконання робіт, а саме особливі умови виконання робіт «будівництво санаторно-курортних, туристичних, спортивних та інших комплексів на схилах гір з різко пересіченим рельєфом, складними інженерно-геологічними, обмеженими умовами зі збереженням природного ландшафту» для застосування коефiцiєнта до норм затрат працi, основної заробiтної плати робiтникiв, витрат на експлуатацiю машин, у тому числi заробiтної плати робiтникiв, якi обслуговують машини, для врахування впливу умов виконання робiт, передбачених проектом? 2. Чи можливе для розрахунку та формування договірної ціни застосування іншої ресурнсої норми, якщо найменування робіт і витрат, одиниця виміру та кількість залишаться незмінними? Наприклад в технічному завданні - Роздiл 8. Пiдвiснi стелi містяться наступні норми: Е34-62-1- Улаштування каркасу підвісної стелі типу Армстронг (з коеф. 0,8), Е34-60-15 - Облицювання каркасу стелі типу "Армстронг". Вищевказані розцінки взяті зі збірника 34 Споруди зв’язку, радіомовлення і телебачення. При цьому існують прямі розцінки, що стосуються саме оздоблювальних робіт: ЕН 15-76-1 -Улаштування каркасу підвісних стель "Армстронг", ЕН15-76-2 - Укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" і т.д. 3. Для розрахунку робіт, що стосуються монтажу функціонального обладнання, з наведенням переліку такого обладнання, що має відповідати якісним та технічним характеристикам учаснику недостатньо відомості обсягів робіт (наприклад, монтаж машини унiверсальної (?), монтаж унiверсальної овочерiзної машини (?)) та оприлюднених томів, адже специфікації обладнання містяться у спеціальних розділах проекту. Підтвердження відповідності робіт та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі можливе лише у разі правильно підібраних позицій чи еквівалентів. Том просимо Замовника розмістити перелік обладнання, визначеного на підставі отриманого експертного звіту або специфікації з томів проекту, відповідно до яких можливо визначити технічні характеристики такого обладнання. Крім того, замовником встановлено кваліфікаційні критерії щодо документального підтвердження досвіду у виконанні аналогічних договору (договорів), а саме договору (договорів) з виконання будівельних робіт, з застосуванням систем зелених покрівель та/або монтажу віконних фасадних конструкцій (у тому числі із залученням субпідрядних організацій). Насправді серед комплексу загальнобудівельних робіт (до складу яких також входять покрівельні та оздоблювальні роботи (в т.ч. скління) застосування систем зелених покрівель та/або монтажу віконних фасадних конструкцій не займають якоїсь унікальної ніші, адже виконання таких робіт нічим не відрізняється від влаштування іншого виду покрівлі чи іншого виду віконних конструкцій та не потребує окремого виду ліцензування. Вважаємо, що така вимога Замовника є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників, що підтверджується інформацією з системи публічних закупівель щодо неодноразової відміни торгів щодо даного предмету закупівлі. Водночас ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, проте відповідно до частини 4 статті 22 даного Закону, документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, керуючись п.п. 1,2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедурі закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надсилаємо роз’яснення на питання:
1. На об’єкт будівництва – «Будівництво еколого-освітнього візит-центру національного природного парку «Бузький Гард» не передбачає особливі умови виконання робіт.
2. Для розрахунку та формування договірної ціни можливе застосування іншої ресурсної норми, якщо найменування робіт і витрат, одиниця виміру та кількість залишаться незмінними.
3. На підставі отриманого експертного звіту визначений перелік функціонального обладнання:
-Фризер для морозива ОФН-М – 1 шт
- Електрочайник 1,7 л, 2,2кВт, 220 В – 1 шт
- Мікрохвильова піч професійна, об’єм 21л, з електронним управлінням, 1,55кВт, 220В – 1шт
- Холодильник барний Е; ШР, 0,16кВт – 1 шт
- Вiтрина холодильна міні Bartscher, 235л, N=0.25кВт, V=220, 520*485*1700мм – 2шт
- Сокоохолоджувач, 0,32кВт, 220В – 1 шт
- Хліборізка настільна, максимальний розмір хліба 160х400мм, відстань між ножами від 11до 18мм, 1050х560х590мм, 0,75кВт (Mini400, MacPan) – 1 шт;
- Слайсер діаметр ножа 250мм, товщина нарізання до 15мм, 480х530х390мм, 0,14кВт, 220В – 1шт
- Міксер 0,18кВт, 220В – 1 шт;
- Сокодавка універсальна, для фруктів та овочів 0,24кВт, 220В (LI-240, Sammic) – 1 шт;
- Кавомолка, 2 кВт, 220В, 0,28кВт - 1;
- Кавоварка Е:ШР, 2,6 кВт – 1 шт;
- Блендер Е:ШР, 1,2 кВт – 1 шт;
- Холодильник побутовий; ( маса=0,05) – 1 шт;
- Овочерiзна машина продуктивністю 150-300 кг/год, розміри 570*240*470мм, 0,55кВт, 380В – 1 шт
- Фритюрниця Bartscher А 161/250Е: 220В, 6,6кВт, 496х393х280мм – 1шт;
- Ваги електронні 220В; 0,2кВт до 5 кг, (CAS, SW-5) – 2 шт;
- Шафа холодильна 687*800*2125мм 700 л, 2…+8 (ASG700II Infrico) – 1шт
- Шафа морозильна на 700 л; 687*800*2125мм 0,985кВт, 220 В(…-18С. ASG 700II, Infrico) – 1шт
- Вітрина охол. для напоїв Е: ШР, 1ф/220, 0,35кВт – 3 шт;
- Поверхня для смаження з базовим столом, 4,5кВт, 400х600х340мм – 1 шт ;
- Апарат для приготування хот-догів КИЙ-В АПХ-П, Е; 2 кВт, 220В, 600х400х500мм – 1 шт
- Стілець – 3 шт
- Стілець для відвідувачів – 20 шт
- Стілець барний – 4 шт;
- Стіл обідній 1400х700х720мм – 1 шт;
- Стіл обідній на 4 посадочні місця – 5 шт;
- Стіл виробничий з н/с 1200х600х900мм (СП) – 3 шт;
- Стіл холодильний, 310л 1420х700х850мм (дводверний) – 1 шт;
- Стіл для обробки овочів (вана, приймальна воронка для відходів, дошка
поліетиленова) 1200х700х850мм ( СПР-ОР) – 1 шт;
- Стіл тепловий, 2кВт, 1200х600х850мм (СТП) – 1 шт;
- Полиця для сушіння посуду нержавіюча 900х300х600мм – 1 шт;
- Полиця кухонна дводверна нержавіюча, 900х300х600мм (ПК-2) – 1 шт;
- Полиця кухонна дводверна нержавіюча, 600х300х600мм – 1 шт;
- Стелаж для сушіння посуду нержавіючий 1600х300х1800мм (СтН-5) – 1 шт;
- Вітрина охол. кондитерська 0,56кВт – 1 шт;
- Шафа гардеробна 500х500х1650мм (на 2 відділення) з лавою – 3 шт;
- Касовий апарат – 1 шт
- Зонт витяжний пристінний 1200х1000х450мм – 1 шт

4. Аналогічними будуть вважатися будь-які договори, які укладені терміном до останніх трьох років на виконання робіт з нового будівництва або реконструкції об’єктів будівництва за класом наслідків (відповідальності СС2/СС3, укладені із замовниками (контрагентами). Учасники повинні документально підтвердити укладені Договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори.
Дозволяється надання в якості аналогічних договорів, виконання робіт по яким ще не завершене, за умови підписання сторонами договору принаймні однієї довідки за формою КБ-3 з доданням її до тендерної пропозиції учасника.
Будівельна ліцензія видається на роботи за класом наслідків СС2 і класом наслідків СС3. Інші класи ліцензуванню не підлягають, і виконуються без неї.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-21-000019 ● 274fd0b483c2451e9fe62305fe12662d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2019 10:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

20.11.2019 № 335

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-10-07-000739-c 07.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надсилаємо аргументовані заперечення щодо висновку ДАСУ по предмету закупівлі: Будівництво еколого-освітнього візит-центру національного природного парку «Бузький Гард» в селі Богданівка Доманівського району Миколаївської області. Інформація про оприлюднення: f749b599cd30433ea8cb54e755bad306, 2019-10-07 1. Згідно пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник заповнює всі необхідні поля. На дату 7 жовтня 2019 року (дата оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) на електронному майданчику Smarttender.biz (через цей майданчик працює Замовник) було не доступним до заповнення та не відображалося у друкованих формах документів на сайті Уповноваженого органу поле «Джерело фінансування закупівлі». Технічна можливість внесення даної інформації у відповідне поле електронної системи закупівель з’явилася з 1 листопада 2019 року, вже після завершення процедури закупівлі, тобто замовник не міг виконати умови наказу № 490 з причини відсутності технічної можливості на електронному майданчику Уповноваженого органу. Незважаючи на невідповідність форми заповнення на електронному майданчику чинному наказу №490 оголошення про проведення процедури було майданчиком прийнято та оприлюднено. Замовник добросовісно виклав інформацію про джерело фінансування в тендерній документації, яка була оприлюднена разом з оголошенням. Таким чином порушення відбулося не з вини замовника, а внаслідок невчасної заміни форми заповнення оголошення на електронному майданчику 2. Пунктом 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядних організацій учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ субпідрядника, види робіт, які доручатимуться йому на виконання. Разом з довідкою учасник має надати копiї ліцензій/дозволів субпідрядників на виконання спеціальних видів робіт, які передбачається доручити субпідрядникам та оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІВЕКО-БУД» надано довідку № 54-09/19-тд від 24.09.2019 р., в якій учасник повідомляє про те, що не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Виконання робіт з монтажу систем оповіщення про пожежу, пожежної сигналізації та управління евакуацією людей вартує менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю (менше 1%). Таким чином, надання ліцензії у випадку залучення субпідрядної організації для виконання робіт вартість яких не перевищує 20 відсотків від загальної вартості закупівлі, взагалі не передбачено тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІВЕКО-БУД» замовник діяв у повній відповідності до вимог Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922)та тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІВЕКО-БУД» у замовника не було. Частиною 4 ст. 16 Закону № 922 визначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Ст.16 Закону № 922 встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, наявність ліцензії не передбачена. Тобто відхилення тендерної пропозиції з причин не відповідності кваліфікаційним критеріям вважаємо неправомірним. Таким чином, оскільки законодавством не передбачено такого виду документу, як ліцензія, то його відсутність у складі тендерної пропозиції учасника не є підставою для її відхилення.

2019-12-13 15:54:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник вважає висновок ДАСУ неправомірним та залишає за собою право оскаржити його в судовому порядку відповідно до пункту 10 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі". 20.12.2019 року національним природним парком «Бузький Гард» направлено Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі (ідентифікатор UA-M-2019-11-21-000019) від 06.12.2019 року до Миколаївського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 20 грудня 2019

Документи:

20 грудня 2019 13:39
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" 24 198 000,00
UAH з ПДВ
24 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" 25 000 573,25
UAH з ПДВ
25 000 573,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІВЕКО-БУД" 25 539 383,70
UAH з ПДВ
25 409 768,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМС БУД" 25 679 990,00
UAH з ПДВ
25 539 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" 25 803 500,32
UAH з ПДВ
25 803 500,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" 25 900 000,00
UAH з ПДВ
25 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 13:35
Електронний підпис
22 жовтня 2019 13:06
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 жовтня 2019 13:06
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:37
Досвід-3-2.pdf
30 жовтня 2019 15:37
Досвід-2-2.pdf
22 жовтня 2019 13:58
Електронний підпис
22 жовтня 2019 13:57
Відгук досвід.pdf
22 жовтня 2019 13:57
Розрахунок ДЦ-5.pdf
22 жовтня 2019 13:57
Досвід-1-3.pdf
22 жовтня 2019 13:57
Розрахунок ДЦ-3.pdf
22 жовтня 2019 13:57
Розрахунок ДЦ-4.pdf
22 жовтня 2019 13:57
Досвід 3-1.pdf
22 жовтня 2019 13:57
9. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 жовтня 2019 13:57
Розрахунок ДЦ-1.pdf
22 жовтня 2019 13:57
Бузький ДЦ.imd
22 жовтня 2019 13:57
Досвід 1-1.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 16:16
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:14
Довідка податки і збори.pdf
04 листопада 2019 16:14
Dovidka_19302557620100938412.pdf.p7s
04 листопада 2019 16:14
Dovidka_19302557620100938412.pdf
22 жовтня 2019 08:42
Електронний підпис
22 жовтня 2019 08:42
107.imd
22 жовтня 2019 08:42
Гарант_я.rar
22 жовтня 2019 08:42
Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 08:42
Ліцензія з додатками.pdf
22 жовтня 2019 08:42
Інші листи та довідки.pdf
22 жовтня 2019 08:42
Дозволи.pdf
22 жовтня 2019 08:42
Довідки ст.17 Закону.pdf
22 жовтня 2019 08:42
Довідки ст. 16 Закону.pdf
22 жовтня 2019 08:42
Витяг платник ПДВ.pdf
22 жовтня 2019 08:42
Аналогічний договір1.pdf
22 жовтня 2019 08:42
Аналогічний договір 3.pdf
22 жовтня 2019 08:42
Аналогічний договір 2.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 11:21
Електронний підпис
22 жовтня 2019 09:37
13. Лист-згода.pdf
22 жовтня 2019 08:57
1. Тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 08:57
2.7. Довідка про ДЦ.pdf
22 жовтня 2019 08:57
2.6. Кошторис.pdf
22 жовтня 2019 08:57
10. Довідка про печатку.pdf
22 жовтня 2019 08:57
6. Банківська гарантія.zip
22 жовтня 2019 08:57
2.4. Ліцензія і дозвіл.pdf
22 жовтня 2019 08:57
9. Проект договору.pdf
22 жовтня 2019 08:57
2.8. Календарний графік.pdf
22 жовтня 2019 08:57
5. Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 11:55
1.pdf
22 жовтня 2019 11:55
2.pdf
22 жовтня 2019 11:55
3.pdf
22 жовтня 2019 11:55
4.pdf
22 жовтня 2019 11:55
5.pdf
22 жовтня 2019 11:55
6.pdf
22 жовтня 2019 11:55
7.pdf
22 жовтня 2019 11:55
8.pdf
22 жовтня 2019 11:55
9.pdf
22 жовтня 2019 11:55
10.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 08:14
Електронний підпис
22 жовтня 2019 08:11
Забеспечення ТП.zip
22 жовтня 2019 08:11
Технічна частина.pdf
22 жовтня 2019 08:11
Ст. 17.pdf
22 жовтня 2019 08:11
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 08:11
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"

ТОВ "ІВЕКО-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМС БУД"

ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД"
#41445899
Відхилено 24 198 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"
#35262237
Відхилено 25 000 573,25
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:37
ТОВ "ІВЕКО-БУД"
#39295837
Переможець 25 409 768,14
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІВЕКО-БУД"
#39295837
25 409 768,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:24
img364.pdf укладений
31 грудня 2021 09:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:40
дод угода 2visit (1).jpg зміни до договору
31 грудня 2020 13:37
1_дод угода 2visit.jpg укладений
31 грудня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:36
дод. угод буд.віз-центр (3).jpg зміни до договору
28 грудня 2019 10:35
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 11:29
img544.jpg укладений
13 листопада 2019 11:25
img543.jpg укладений
13 листопада 2019 11:25
img541.jpg укладений
13 листопада 2019 11:25
img538.jpg укладений
13 листопада 2019 11:25
img545.jpg укладений
13 листопада 2019 11:24
img539.jpg укладений
13 листопада 2019 11:24
img542.jpg укладений
13 листопада 2019 11:24
img540.jpg укладений
13 листопада 2019 11:24
img537.jpg укладений
13 листопада 2019 11:24
img549.jpg укладений
13 листопада 2019 11:24
img546.jpg укладений
13 листопада 2019 11:24
img548.jpg укладений
13 листопада 2019 11:24
img547.jpg укладений
13 листопада 2019 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють своєчасне виконання робіт з будівництва по об’єкту: «Будівництво еколого-освітнього візит-центру національного природного парку «Бузький Гард» в селі Богданівка Доманівського району Миколаївської області керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду, до раніше укладеного Договору №1211 від 12.11.2019р про його продовження.
Номер договору про закупівлю: 1211
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють своєчасне виконання робіт з будівництва по об’єкту: «Будівництво еколого-освітнього візит-центру національного природного парку «Бузький Гард» в селі Богданівка Доманівського району Миколаївської області керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду, до раніше укладеного Договору №1211 від 12.11.2019р про його продовження.
Номер договору про закупівлю: 1211
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 400 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 066 666,67 UAH)
Причини розірвання договору: Не виконання умов договору