Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний природний парк "Бузький Гард" |
Код ЄДРПОУ: | 36200559 |
Місцезнаходження: | Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Миколаївська область, Первомайський район, с. Мигія, вул. Первомайська, 85 |
Контактна особа: |
Валавський В.І. НПП "Бузький Гард" НПП "Бузький Гард" +380516161552 nppbg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2019 15:43 |
Очікувана вартість: | 25 923 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129 615,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 129615 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може надати Підряднику попередню оплату (аванс) на виконання робіт по Об'єкту, відповідно до чинних нормативно-правових актів | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконанні роботи по Об'єкту на підставі "Акту виконаних будівельних робіт" за формою КБ-2 та "Довідок про вартість виконанних будівельних робіт та витрат" за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2019 12:59 |
Парк«Бузький Гард» РП АР-Додаток-5.pdf | |
07 жовтня 2019 12:59 |
8_Бузьк_КЗ.pdf | |
07 жовтня 2019 12:59 |
Додаток_6-2.jpg | |
07 жовтня 2019 12:59 |
Додаток_6-1.jpg | |
07 жовтня 2019 12:59 |
Додаток-2-Технічні вимоги.doc | |
07 жовтня 2019 12:59 |
Тендерна документація.docx | |
07 жовтня 2019 12:59 |
Додаток_3_договір.docx | |
07 жовтня 2019 12:59 |
Додаток_1.docx | |
07 жовтня 2019 12:59 |
Додаток -7 лист згода.docx | |
07 жовтня 2019 12:59 |
Додаток -4кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. На об’єкт будівництва – «Будівництво еколого-освітнього візит-центру національного природного парку «Бузький Гард» не передбачає особливі умови виконання робіт.
2. Для розрахунку та формування договірної ціни можливе застосування іншої ресурсної норми, якщо найменування робіт і витрат, одиниця виміру та кількість залишаться незмінними.
3. На підставі отриманого експертного звіту визначений перелік функціонального обладнання:
-Фризер для морозива ОФН-М – 1 шт
- Електрочайник 1,7 л, 2,2кВт, 220 В – 1 шт
- Мікрохвильова піч професійна, об’єм 21л, з електронним управлінням, 1,55кВт, 220В – 1шт
- Холодильник барний Е; ШР, 0,16кВт – 1 шт
- Вiтрина холодильна міні Bartscher, 235л, N=0.25кВт, V=220, 520*485*1700мм – 2шт
- Сокоохолоджувач, 0,32кВт, 220В – 1 шт
- Хліборізка настільна, максимальний розмір хліба 160х400мм, відстань між ножами від 11до 18мм, 1050х560х590мм, 0,75кВт (Mini400, MacPan) – 1 шт;
- Слайсер діаметр ножа 250мм, товщина нарізання до 15мм, 480х530х390мм, 0,14кВт, 220В – 1шт
- Міксер 0,18кВт, 220В – 1 шт;
- Сокодавка універсальна, для фруктів та овочів 0,24кВт, 220В (LI-240, Sammic) – 1 шт;
- Кавомолка, 2 кВт, 220В, 0,28кВт - 1;
- Кавоварка Е:ШР, 2,6 кВт – 1 шт;
- Блендер Е:ШР, 1,2 кВт – 1 шт;
- Холодильник побутовий; ( маса=0,05) – 1 шт;
- Овочерiзна машина продуктивністю 150-300 кг/год, розміри 570*240*470мм, 0,55кВт, 380В – 1 шт
- Фритюрниця Bartscher А 161/250Е: 220В, 6,6кВт, 496х393х280мм – 1шт;
- Ваги електронні 220В; 0,2кВт до 5 кг, (CAS, SW-5) – 2 шт;
- Шафа холодильна 687*800*2125мм 700 л, 2…+8 (ASG700II Infrico) – 1шт
- Шафа морозильна на 700 л; 687*800*2125мм 0,985кВт, 220 В(…-18С. ASG 700II, Infrico) – 1шт
- Вітрина охол. для напоїв Е: ШР, 1ф/220, 0,35кВт – 3 шт;
- Поверхня для смаження з базовим столом, 4,5кВт, 400х600х340мм – 1 шт ;
- Апарат для приготування хот-догів КИЙ-В АПХ-П, Е; 2 кВт, 220В, 600х400х500мм – 1 шт
- Стілець – 3 шт
- Стілець для відвідувачів – 20 шт
- Стілець барний – 4 шт;
- Стіл обідній 1400х700х720мм – 1 шт;
- Стіл обідній на 4 посадочні місця – 5 шт;
- Стіл виробничий з н/с 1200х600х900мм (СП) – 3 шт;
- Стіл холодильний, 310л 1420х700х850мм (дводверний) – 1 шт;
- Стіл для обробки овочів (вана, приймальна воронка для відходів, дошка
поліетиленова) 1200х700х850мм ( СПР-ОР) – 1 шт;
- Стіл тепловий, 2кВт, 1200х600х850мм (СТП) – 1 шт;
- Полиця для сушіння посуду нержавіюча 900х300х600мм – 1 шт;
- Полиця кухонна дводверна нержавіюча, 900х300х600мм (ПК-2) – 1 шт;
- Полиця кухонна дводверна нержавіюча, 600х300х600мм – 1 шт;
- Стелаж для сушіння посуду нержавіючий 1600х300х1800мм (СтН-5) – 1 шт;
- Вітрина охол. кондитерська 0,56кВт – 1 шт;
- Шафа гардеробна 500х500х1650мм (на 2 відділення) з лавою – 3 шт;
- Касовий апарат – 1 шт
- Зонт витяжний пристінний 1200х1000х450мм – 1 шт
4. Аналогічними будуть вважатися будь-які договори, які укладені терміном до останніх трьох років на виконання робіт з нового будівництва або реконструкції об’єктів будівництва за класом наслідків (відповідальності СС2/СС3, укладені із замовниками (контрагентами). Учасники повинні документально підтвердити укладені Договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори.
Дозволяється надання в якості аналогічних договорів, виконання робіт по яким ще не завершене, за умови підписання сторонами договору принаймні однієї довідки за формою КБ-3 з доданням її до тендерної пропозиції учасника.
Будівельна ліцензія видається на роботи за класом наслідків СС2 і класом наслідків СС3. Інші класи ліцензуванню не підлягають, і виконуються без неї.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-21-000019 ● 274fd0b483c2451e9fe62305fe12662d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2019 10:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.11.2019 № 335
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-10-07-000739-c 07.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надсилаємо аргументовані заперечення щодо висновку ДАСУ по предмету закупівлі: Будівництво еколого-освітнього візит-центру національного природного парку «Бузький Гард» в селі Богданівка Доманівського району Миколаївської області. Інформація про оприлюднення: f749b599cd30433ea8cb54e755bad306, 2019-10-07 1. Згідно пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник заповнює всі необхідні поля. На дату 7 жовтня 2019 року (дата оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) на електронному майданчику Smarttender.biz (через цей майданчик працює Замовник) було не доступним до заповнення та не відображалося у друкованих формах документів на сайті Уповноваженого органу поле «Джерело фінансування закупівлі». Технічна можливість внесення даної інформації у відповідне поле електронної системи закупівель з’явилася з 1 листопада 2019 року, вже після завершення процедури закупівлі, тобто замовник не міг виконати умови наказу № 490 з причини відсутності технічної можливості на електронному майданчику Уповноваженого органу. Незважаючи на невідповідність форми заповнення на електронному майданчику чинному наказу №490 оголошення про проведення процедури було майданчиком прийнято та оприлюднено. Замовник добросовісно виклав інформацію про джерело фінансування в тендерній документації, яка була оприлюднена разом з оголошенням. Таким чином порушення відбулося не з вини замовника, а внаслідок невчасної заміни форми заповнення оголошення на електронному майданчику 2. Пунктом 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядних організацій учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ субпідрядника, види робіт, які доручатимуться йому на виконання. Разом з довідкою учасник має надати копiї ліцензій/дозволів субпідрядників на виконання спеціальних видів робіт, які передбачається доручити субпідрядникам та оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІВЕКО-БУД» надано довідку № 54-09/19-тд від 24.09.2019 р., в якій учасник повідомляє про те, що не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Виконання робіт з монтажу систем оповіщення про пожежу, пожежної сигналізації та управління евакуацією людей вартує менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю (менше 1%). Таким чином, надання ліцензії у випадку залучення субпідрядної організації для виконання робіт вартість яких не перевищує 20 відсотків від загальної вартості закупівлі, взагалі не передбачено тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІВЕКО-БУД» замовник діяв у повній відповідності до вимог Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922)та тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІВЕКО-БУД» у замовника не було. Частиною 4 ст. 16 Закону № 922 визначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Ст.16 Закону № 922 встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, наявність ліцензії не передбачена. Тобто відхилення тендерної пропозиції з причин не відповідності кваліфікаційним критеріям вважаємо неправомірним. Таким чином, оскільки законодавством не передбачено такого виду документу, як ліцензія, то його відсутність у складі тендерної пропозиції учасника не є підставою для її відхилення.
2019-12-13 15:54:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовник вважає висновок ДАСУ неправомірним та залишає за собою право оскаржити його в судовому порядку відповідно до пункту 10 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі". 20.12.2019 року національним природним парком «Бузький Гард» направлено Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі (ідентифікатор UA-M-2019-11-21-000019) від 06.12.2019 року до Миколаївського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 20 грудня 2019 |
Документи:
20 грудня 2019 13:39
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" |
24 198 000,00
UAH з ПДВ
|
24 198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" |
25 000 573,25
UAH з ПДВ
|
25 000 573,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІВЕКО-БУД" |
25 539 383,70
UAH з ПДВ
|
25 409 768,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМС БУД" |
25 679 990,00
UAH з ПДВ
|
25 539 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" |
25 803 500,32
UAH з ПДВ
|
25 803 500,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" |
25 900 000,00
UAH з ПДВ
|
25 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" #41445899 |
Відхилено |
24 198 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 15:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" #35262237 |
Відхилено |
25 000 573,25
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 15:37
|
ТОВ "ІВЕКО-БУД" #39295837 |
Переможець |
25 409 768,14
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 09:24
|
img364.pdf | укладений |
31 грудня 2021 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:40
|
дод угода 2visit (1).jpg | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:37
|
1_дод угода 2visit.jpg | укладений |
31 грудня 2020 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:36
|
дод. угод буд.віз-центр (3).jpg | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 11:29
|
img544.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:25
|
img543.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:25
|
img541.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:25
|
img538.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:25
|
img545.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:24
|
img539.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:24
|
img542.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:24
|
img540.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:24
|
img537.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:24
|
img549.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:24
|
img546.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:24
|
img548.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:24
|
img547.jpg | укладений |
13 листопада 2019 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють своєчасне виконання робіт з будівництва по об’єкту: «Будівництво еколого-освітнього візит-центру національного природного парку «Бузький Гард» в селі Богданівка Доманівського району Миколаївської області керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду, до раніше укладеного Договору №1211 від 12.11.2019р про його продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 1211 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють своєчасне виконання робіт з будівництва по об’єкту: «Будівництво еколого-освітнього візит-центру національного природного парку «Бузький Гард» в селі Богданівка Доманівського району Миколаївської області керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду, до раніше укладеного Договору №1211 від 12.11.2019р про його продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 1211 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |