Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по встановленню системи оповіщення та управління евакуацією людей- монтаж та пуско-налагоджування у спеціалізованій школі № 264
Очікувана вартість
603 355,00 UAH
UA-2019-10-07-000738-a e980c847e9dd4d2592b1b6fd25ab7b54
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Тетяна Анатоліївна

+380445463188 b264@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 264 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03599032
Місцезнаходження: 02225, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Оноре де Бальзака буд 8-Г
Контактна особа: Нестеренко Тетяна Анатоліївна
+380445463188
b264@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 13:26
Очікувана вартість: 603 355,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 016,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню системи оповіщення та управління евакуацією людей- монтаж та пуско-налагоджування у спеціалізованій школі № 264; (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 8-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 17:21
Перелік змін.docx
15 жовтня 2019 17:21
Тендерна документація з додатками (зі змінами).pdf
15 жовтня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 17:21
Перелік змін.docx
15 жовтня 2019 17:21
Тендерна документація з додатками (зі змінами).pdf
07 жовтня 2019 16:22
Тендерна документація з додатками.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення об'ємів робіт
Дата подання: 11 жовтня 2019 16:52
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 17:23
Просимо викласти у складі тендерної документації специфікацію з проекту для уточнення об'ємів робіт.
Відповідь: Ви можете ознайомитись з проектною документацією під час огляду об'єкта.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-07-000738-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "РЕЙДЕР", Код ЄДРПОУ:30320090
Дата подання: 08 жовтня 2019 16:21
Отримання сертифікатів
Звертаємо увагу, що діючим законодавством України не передбачено обов'язкове отримання сертифікатів ISO 14001«Системи екологічного менеджменту», ISO 37001:2016 «системи менеджменту щодо протидії корупції» та сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, сертифікат «Системи управління гігієною та безпекою праці» ДСТУ OHSAS 18001:2010 або сертифікат «Системи управління охороною праці та здоров’ям». Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, встановлений вичерпний перелік, вимог та критеріїв щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання вищевказаних сертифікатів порушують принципи здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
На підставі вищевикладеного, - ВИМАГАЄМО:Внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пунктів, котрі передбачають надання потенційними учасниками зазначених вище сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 жовтня 2019 17:06
Проаналізувавши Вимогу Учасника, повідомляємо, що така Вимога є необґрунтованою, безпідставно, а викладені в ній доводи – надуманими, Тендерна документація відповідає приписам Закону, а тому така Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів.
Замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих.
Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначених сертифікатів, Замовник резумує, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість продукції, що ним виробляється, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам.
Звертаємо увагу, що отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається власне обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а тому підстави Учасника для внесення змін до тендерної документації є недоцільними та необґрунтованими, а викладені доводи у Вимозі – надуманими.
Номер вимоги: UA-2019-10-07-000738-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТ112", Код ЄДРПОУ:42944209
Дата подання: 08 жовтня 2019 19:34
Дискримінаційна вимога про надання на гарантійну поставку обладнання від Виробника (Імпортера)
Згідно Розділу ІІІ. Додаткові вимоги, Додатку 2 до тендерної документації зазначена вимога до Учасників про те, що: «У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, що буде монтуватися (прибор, сповіщувачі), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.», вимагаємо виключити вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації, так як, станом на серпень місяць 2019 рік ТОВ «СТА Электроника», обладнання якого зазначене в специфікації для виконання тендерної закупівлі, надавав лист про відсутність обладнання на складі в надлишку, та зорієнтував можливість поставки тільки на 2020 рік (лист прикріплюємо). Аналог цьому обладнанню, не гірший характеристиками підібрати на сьогодення тяжко, тому підозрюємо в діях Замовника, виставляючи цю вимогу намір змови з наперед йому відомим переможцем торгів. На підставі вище вказаного, вимагаємо внести зміни до тендерної закупівлі шляхом виключення вище вказаної умови з вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 жовтня 2019 17:11
Проаналізувавши Вимогу Учасника повідомляємо наступне. Дана закупівля проводиться з метою отримати певний результат - змонтовану систему оповіщення та управління евакуацією людей. Дана система має монтуватися з певного обладнання. Враховуючи значні труднощі з поставкою протипожежного обладнання (у зв’язку із значним завантаженням) виробників (імпортерів) даного обладнання часто, виникають ситуації із неможливістю підрядних організацій виконати своєчасно взяті на себе зобов’язання. Однак ми, як Замовник даних послуг, бажаємо що б послуги були наданні належної якості та у відповідний строк. Саме у зв’язку з цим ми і просимо Учасників надати підтвердження своєчасного отримання ними відповідного протипожежного обладнання. У випадку, якщо учасник не має можливості отримати обладнання, то він відповідно і не може надати відповідні послуги. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" 579 999,96
UAH з ПДВ
579 999,96
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 593 578,40
UAH з ПДВ
593 578,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 603 345,00
UAH з ПДВ
603 345,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 12:15
довідка пдв.pdf
08 листопада 2019 12:15
корупційні правопорушення.pdf
08 листопада 2019 12:15
довідка мвс.pdf
08 листопада 2019 12:15
пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис
23 жовтня 2019 10:14
трудова книжка 2.pdf
23 жовтня 2019 10:14
кошторис.pdf
23 жовтня 2019 10:14
статут.pdf
23 жовтня 2019 10:14
послужний список.pdf
23 жовтня 2019 10:14
посвідчення еб к.pdf
23 жовтня 2019 10:14
Посвідчення ЕБ-1 О.pdf
23 жовтня 2019 10:14
Посвідчення ПБ к.pdf
23 жовтня 2019 10:14
витяг єдр.pdf
23 жовтня 2019 10:14
аналогічний договір ..pdf
23 жовтня 2019 10:14
Посвідчення ПБ-2 О.pdf
23 жовтня 2019 10:14
огляд обєкта.pdf
23 жовтня 2019 10:14
паспорт і код.pdf
23 жовтня 2019 10:13
договір.pdf
23 жовтня 2019 10:13
якісні х-стики.pdf
23 жовтня 2019 10:13
тех.вимоги.pdf
23 жовтня 2019 10:13
наказ ліцензія.pdf
23 жовтня 2019 10:13
трудовий договір 6.pdf
23 жовтня 2019 10:13
Посвідчення ЕБ-3 О.pdf
23 жовтня 2019 10:13
Посвідчення ЕБ-2 О.pdf
23 жовтня 2019 10:13
Посвідчення ЕБ-4 О.pdf
23 жовтня 2019 10:13
відомості єдр к.pdf
23 жовтня 2019 10:13
витяг з пдв.pdf
23 жовтня 2019 10:13
Посвідчення ПБ-4 О.pdf
23 жовтня 2019 10:13
Посвідчення ПБ-1 О.pdf
23 жовтня 2019 10:13
відомості єдр.pdf
23 жовтня 2019 10:13
Посвідчення ПБ-3 О.pdf
23 жовтня 2019 10:13
сертифікат корупція.pdf
23 жовтня 2019 10:13
протокол замери.pdf
23 жовтня 2019 10:13
сертифікат с-ми якістю.pdf
23 жовтня 2019 10:13
диплом.pdf
23 жовтня 2019 10:13
ліцензія пояснення.pdf
23 жовтня 2019 10:13
ліцензія.pdf
23 жовтня 2019 10:13
видаткова.pdf
23 жовтня 2019 10:13
аналогічний акт...pdf
23 жовтня 2019 10:13
відгук.pdf
23 жовтня 2019 10:13
мат-тех.база.pdf
23 жовтня 2019 10:13
обробка даних 5.pdf
23 жовтня 2019 10:13
обробка даних 4.pdf
23 жовтня 2019 10:13
обробка даних 3.pdf
23 жовтня 2019 10:13
обробка даних 2.pdf
23 жовтня 2019 10:13
уповноважена особа.pdf
23 жовтня 2019 10:13
обробка даних 1.pdf
23 жовтня 2019 10:13
наявність працівників.pdf
23 жовтня 2019 10:13
антиконк.дії ст.50.pdf
23 жовтня 2019 10:13
відповідність оп пб еб.pdf
23 жовтня 2019 10:13
невраховані витрати.pdf
23 жовтня 2019 10:13
гарантія 1 рік.pdf
23 жовтня 2019 10:13
захист довкілля.pdf
23 жовтня 2019 10:13
90 днів.pdf
23 жовтня 2019 10:13
пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:34
Свідоцтво ПДВ_Інтер.pdf
21 жовтня 2019 12:34
Лицензия.jpg
21 жовтня 2019 12:34
Витяг ПДВ Интер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"

ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"
#38061358
Відхилено 579 999,96
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 13:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 593 578,40
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
593 578,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:45
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:51
Додаткова угода 2 зміни до договору
18 грудня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 17:59
Дод угода _ 1 від 06 12 2019 001.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 17:55
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 12:21
Договір укладений
21 листопада 2019 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися внести зміни до п.5.2. цього Договору і викласти його у новій редакції: 5.2. Термін надання послуг: з дати укладання договору по 16.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 264-11-7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку з отриманням позитивної Експертної оцінки
Номер договору про закупівлю: 264-11-7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 587 822,40
UAH (в тому числі ПДВ 97 970,40 UAH)