Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

гіпохлорит натрію марки А
Sodium hypochlorite of "A" brand
Очікувана вартість
8 425 000,00 UAH
UA-2019-10-07-000697-a 723f24bba085483099a347f9f3d28219
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіков Михайло Єгорович

+380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Вебсайт: http://dnipro-kirovograd.com.ua
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Контактна особа: Новіков Михайло Єгорович
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Додаткові контактні особи: Чорноіваненко Сніжана Віталіївна
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: RUPC "Dnipro-Kirovograd"
National ID: 03346822
Contact point: Novikov Mihajlo Egorovich
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Additional contacts: Snizhana Chornoivanenko
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 12:20
Очікувана вартість: 8 425 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,08%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 168500 UAH
Publication date: 07 жовтня 2019 16:10
Enquiries until: 04 грудня 2019 11:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 8 425 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 175 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,08 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 т
гіпохлорит натрію марки А (Джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, Знам"янка, Кропивницький, Світловодськ, Смоліне, насосні станції підприємтсва
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Sodium hypochlorite of "A" brand (Financing Source - Enterprise Funds)
CPV: 24310000-0
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Продукція постачається Покупцеві окремими партіями.Оплата за поставлену Продукцію здійснюються шляхом перерахування коштів платіжним дорученням на поточний рахунок Постачальника після підписання Сторонами акту прийому-передачі Продукції /видаткової накладної з відстроченням платежу до 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 08:27
Проект договору нова редакція.doc
06 грудня 2019 08:27
Зміни до ТД окремим документом 3.doc
06 грудня 2019 08:27
ТД гіпохлорит 2020 рік нова редакція 05 12 2019.pdf
03 грудня 2019 16:14
Зміни до ТД окремим документом 2.doc
03 грудня 2019 16:14
ТД гіпохлорит натрію 2020 рік нова редакція 2.pdf
22 жовтня 2019 16:07
Зміни до ТД окремим документом.doc
22 жовтня 2019 16:07
ТД гіпохлорит натрію 2020 нова редакція.pdf
07 жовтня 2019 16:11
ТД гіпохлорит 2020.pdf
07 жовтня 2019 16:11
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 18 жовтня 2019 16:12
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 16:13
1. Вимогами тендерної документації Замовника встановлено , що учасники процедури закупівлі повинні надати копію свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу. Згідно п.3 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2006р. №908 (у редакції постанови КМУ від 14.03.2019р. №178),державній реєстрації підлягають засоби, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені для дезінфекції води (крім питної). Замовник є підприємством, яке займається очисткою та знезараженням питної води із застосуванням гіпохлориту натрію. Згідно ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, якими виключити вимогу щодо надання Учасником копії свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу на гіпохлорит натрію. 2. Вимогами тендерної документації Замовника встановлено , що учасники процедури закупівлі повинні надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи товару. Відповідно до рішення Антимонопольного комітету №13115-р/пк-пз від 17.09.2019р., якщо заявником експертизи є інша юридична особа, а не учасник, такий висновок не відповідає умовам тендерної документації. Тому вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, якими передбачити надання копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи товару виданого Учаснику. 3. Предметом закупівлі є гіпохлорит натрію, який є небезпечною речовиною. Згідно умов закупівлі гіпохлорит натрію має доставлятися на об`єкти Замовника спеціалізованим автотранспортом. При транспортуванні гіпохлориту натрію до особливих запобіжних заходів є маркування небезпеки по ДСТУ 4500-5:2005. ДСТУ 4500-5:2005 – Національний стандарт України «Вантажі небезпечні» Враховуючи, що закупівля оголошена з урахуванням поставки продукції на об`єкти Замовника, то наявність спеціалізованого автотранспорту з переліком дозвільних документів є необхідною умовою. Для здійснення безпечного постачання предмету закупівлі за результатами проведення торгів, Учасники повинні надати копію свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, копію чинного дозвілу на екпслуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин). Такого ж висновку дійшов Антимонопольний комітет України в рішенні №3691-р/пк-пз від 28.03.2019р. Вимагаємо внесення змін до тендерної документації, якими зобов`язати Учасників надання копію свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, копію чинного дозвілу на екпслуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно вашого запиту ОКВП «Дніпро-Кіровоград» повідомляє наступну інформацію:
1. Вимога щодо надання учасником копії свідоцтва про реєстрацію дезінфекційного засобу на гіпохлорит натрію видалена з умов тендерної документації. Відповідні зміни опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Стосовно конкретизації найменування заявника експертизи щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи товару нашим підприємством враховано ваші уточнення, відповідні зміни опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу.
3. Щодо надання учасниками копії свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів та копії чинного дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин) повідомляємо, що гіпохлорит натрію марки А не міститься у переліку небезпечних вантажів і відповідно не потребує надання учасником дозвільних документів, що розповсюджуються на транспортування та зберігання небезпечних вантажів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-07-000697-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг", Код ЄДРПОУ:32713652
Дата подання: 24 жовтня 2019 15:06
Щодо дискримінаційних вимог
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наше підприємство має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що тендерна документація Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного. Умовами тендерної документації з урахуванням змін встановлено, що учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи товару, що виданий на учасника.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Із змісту визначення поняття «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» вбачається, що метою її проведення є дослідження саме об’єкта експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини і є обов’язком для виконання саме власника об'єкта експертизи. При цьому, для проведення такої експертизи не має значення, яка особа замовила її проведення.
Згідно з п. 3.1. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затв. Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000р. №247 державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Отже, законодавство передбачає наявність двох підстав для проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи: 1) якщо, раніше не проводилась експертиза; 2) власник не має діючого позитивного висновку. Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги надання висновку саме учаснику закупівлі не ґрунтується на вимогах закону. Разом із цим, будь-які особи не можуть отримати ще один позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, якщо такий був виданий власнику або уповноважену ним органу на об’єкт експертизи. А тому, замовником передбачено вимогу, яка не може бути виконана іншими учасниками, крім власників об’єкта експертизи, що є дискримінацією по відношенню до інших учасників.
Між тим, відповідно до п. 5.1 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи. З огляду на це, учасники, які здійснюють поставку товару і не перебувають в господарських відносинах із власником об’єкта експертизи не можуть замовити даний висновок.
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації, якими виключити дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи товару саме на учасника закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 13:27
Протокол і відповідь на вимогу учасника.
Номер вимоги: UA-2019-10-07-000697-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:40229151
Дата подання: 28 жовтня 2019 18:10
Уточнення
Просимо надати рішення Антимонопольного комітету №13115-р/пк-пз від 17.09.2019р., яке покладено в основу відповіді на вимогу від 24.10.2019р. ID UA-2019-10-07-000697-a.a1
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 жовтня 2019 13:00
Протокол і відповідь на вимогу учасника

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-07-000697-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:40229151
Дата подання: 07 листопада 2019 16:37
Скарга
СКАРГА на дії Замовника Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, 07 жовтня 2019 року Замовником - Обласне комунальне виробниче підприємство "Дніпро-Кіровоград" по закупівлі UA-2019-10-07-000697-a оприлюднено документ «ТД гіпохлорит 2020.pdf», який містить вимоги тендерної документації. 22 жовтня 2019 року Замовником внесено зміни до тендерної документації по дані закупівлі та оприлюднено документ «ТД гіпохлорит натрію 2020 нова редакція.pdf», який містить вимоги тендерної документації з урахуванням змін. Товариство з обмеженою відповідальністю «Енвіротех-Інжинірінг» виявило бажання прийняти участь у закупівлі, однак ознайомившись із змістом тендерної документації Замовника вважаємо, що вимоги тендерної документації до учасників є дискримінаційними та такими, що штучно обмежують конкурентне середовище. А тому, позбавляють можливості наше товариство бути обраним переможцем закупівлі та порушують наші права як потенційного учасника. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» та унеможливлюють його участь в закупівлі. Дискримінаційні вимоги полягають у наступному: Відповідно до п.п. 9 п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учаснику потрібно подати в складі тендерної пропозиції копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи товару, що виданий на Учасника. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Із змісту визначення поняття «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» вбачається, що метою її проведення є дослідження саме об’єкта експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини і є обов’язком для виконання саме власнику об'єкта експертизи. При цьому, для проведення такої експертизи не має значення, яка особа замовила її проведення. Згідно з п. 3.1. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затв. Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000р. №247 державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Визначення відповідності діючих об'єктів експертизи (тобто об'єктів експертизи, які вже використовуються або функціонують) вимогам санітарних норм здійснюється в ході поточного державного санітарно-епідеміологічного нагляду шляхом періодичної вибіркової перевірки і не потребує проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи (п. 3.3. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Державна санітарно-епідеміологічна експертиза діючих об'єктів експертизи призначається лише в разі наявності в головного державного санітарного лікаря офіційних матеріалів про негативний вплив об'єктів на здоров'я людей або зміну їх властивостей, що може спричинити такий вплив, а також у разі внесення змін до санітарного законодавства, якими встановлюються більш жорсткі вимоги до об'єктів експертизи (п. 3.4 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Отже, законодавство передбачає наявність таких підстав для проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи: 1) якщо, раніше не проводилась експертиза; 2) власник не має діючого позитивного висновку; 3) наявність офіційних матеріалів про негативний вплив об'єктів на здоров'я людей; 4) зміна властивостей об’єкта експертизи, що може вплинути на здоров’я людей. Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги надання висновку саме учаснику закупівлі не ґрунтується на вимогах закону. Разом із цим, будь-які особи не можуть отримати ще один позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, якщо такий був виданий власнику або уповноважену ним органу на об’єкт експертизи. А тому, замовником передбачено вимогу, яка не може бути виконана іншими учасниками, крім власників об’єкта експертизи, що є дискримінацією по відношенню до інших учасників. Між тим, відповідно до п. 5.1 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи. З огляду на це, учасники, які здійснюють поставку товару і не перебувають в господарських відносинах із власником об’єкта експертизи не можуть замовити даний висновок. Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі з товаром, який виготовляється АТ «Дніпроазот». Даний товар відповідає медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини відповідно до Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видано виробнику даного товару, правових підстав для отримання даного висновку нашим підприємством немає. А тому, Замовник встановив дискримінаційні вимоги в тендерній документації по відношенню до інших учасників, в тому числі і Скаржника. Згідно відомостей, що містяться в Реєстрі висновків держсанепідекспертизи за гіперпосиланням: http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Reestr_Visnovkiv_Derzhsanepidekspertizi/256/ виробником гіпохлорит натрія є АТ «Дніпразот», яке має відповідний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи: Позиція 1133: 11.09.2019 12.2-18-1/ 20415 Гіпохлорит натрію АТ «ДНІПРОАЗОТ», Україна, 51909, Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. С.Х.Горобця, 1, тел: (0569) 55-87-59, 55-15-38, shchelkunova@azot.com.ua, chaika@azot.com.ua, код за ЄДРПОУ: 05761620 Промислове використання, водопідготовка, сировина для виготовлення продукції згідно з вимогами нормативних документів, оптова торгівля протягом терміну дії нормативного документа ТУ У 20.1-05761620-001:2019 "Гіпохлорит натрію. Технічні умови" А тому, отримувати новий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи немає потреби та необхідності. Вважаємо, що є всі підстави для зобов’язання Замовника внесення змін до тендерної документації, якими виключити дискримінаційні вимоги до учасників, в тому числі й Скаржника закупівлі щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи для використання товару в системі водовідведення стічних вод саме на учасника закупівлі. Законом про публічні закупівлі та критеріями визначення переможця Директиви 2014/24/EU Європейського парламенту і ради ЄС 26 лютого 2014 про державні закупівлі передбачено, що Замовник розглядає тендерну пропозицію учасника, яка є найбільш економічна вигідна, у разі дискваліфікації такої, наступну з переліку учасників Замовником в Документації не дотримано вимоги ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено принцип недискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» пов'язані з участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. З огляду на вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Обласне комунальне виробниче підприємство "Дніпро-Кіровоград" внести зміни до тендерної документації з урахуванням вищевикладеного.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 листопада 2019 18:29
рішення від 11.11.2019 № 16372 + лист Замовника .pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 18:29
рішення від 27.11.2019 № 17508.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 22:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: ОКВП "Дніпро-Кіровоград" виконано рішення Органу оскарження щодо внесення змін до тендерної документації до закупівлі. Нова редакція тендерної документації опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата виконання рішення замовником: 03 грудня 2019 16:23
Номер скарги: UA-2019-10-07-000697-a.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 03 січня 2020 14:55
Скарга на рішення Замовника
Вих. № 5 від 03 січня 2020 року Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Замовник: Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» Код ЄДРПОУ 03346822 25009, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Соборна, 19А т. 0522-33-21-93 е-mail:tender@dnipro-kirovograd.com.ua Суб’єкт оскарження: товариство з обмеженою відповідальністю «Марілайф» код ЄДРПОУ 42638760 39600, Полтавська область, м. Кременчук, пров. Медовий, 2В т. 096-96-50-120 е-mail: marilife25@gmail.com СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було оголошено процедуру закупівлю гіпохлориту натрію марки «А» UA-2019-10-07-000697-a, з очікуваною вартістю – 8425000,00 грн. Як вбачається з посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-07-000697-a, тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали ТОВ «Аульська хлоропереливна станція», ТОВ «ТБ «Аква-Холдинг», ТОВ «Марілайф», ТОВ «Екстрагруп». Тендерні пропозиції всіх учасників були пройшли перекваліфікацію і були допущені до аукціону, з чим не можемо погодитися виходячи з наступного: 1. ЩОДО ПОРУШЕНЬ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІІЯ» У відповідності п. 8 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі повинен надати нотаріально завірену копію договору про отримання гіпохлориту натрію у виробника на 2020 рік та оригінал гарантійного листа від заводу-виробника про постачання необхідної кількості товару. У відповідності до п. 7 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі повинен надати копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарсько\ діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. В матеріалах тендерної пропозиції Учасник надає довідку про те, що він являється виробником гіпохлориту натрію. При цьому, Учасником не надано ЖОДНОГО ДОКАЗУ на підтвердження того, що ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» являється виробником гіпохлориту натрію. Учасник надає довідку на предмет того, що господарська діяльність з постачання гіпохлориту натрію не підлягає ліцензуванню. З цим ми погоджуємося. А ось чому Учасник ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» не надає відповідну довідку і на предмет того, що діяльність з виробництва гіпохлориту натрію не підлягає ліцензуванню – не зрозуміло. І в цьому є порушення вимог тендерної документації. У відповідності до додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи товару. ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» надає копію такого висновку в матеріалах тендерної пропозиції, але для гіпохлориту натрію марки «А» термін дії такого свідоцтва – до 09.02.2020 року. В нашому випадку, процедура закупівлі проводиться на період з 01.01.2020 року по 31.12.2020 року. Замовник повинен бути впевнений в тому, що товар, який пропонується Учасником, відповідає вимогам безпечності і його можна використовувати на підприємствах централізованого водопостачання та водовідведення для знезараження води. Наданий висновок втрачає чинність через 30 днів від дати оголошеної дати аукціону. Вважаємо, що при зазначених порушеннях Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» 2. ЩОДО ПОРУШЕНЬ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТОВ «ТБ «АКВА-ХОЛДИНГ» У відповідності до п. 8 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі повинен надати нотаріально завірену копію договору про отримання гіпохлориту натрію у виробника на 2020 рік та оригінал гарантійного листа від заводу-виробника про постачання необхідної кількості товару. На виконання даної вимоги Учасником ТОВ «ТБ «АКВА-ХОЛДИНГ» надано договір поставки хімічної продукції на поставку гіпохлориту натрію з виробником АТ «Дніпроазот». При цьому, у відповідності до п. 1.3. договору, кількість та ціна хімічної продукції, що підлягає поставці за цим договором, узгоджуються сторонами в специфікаціях на поставку хімічної продукції. Специфікації на поставку хімічної продукції підписуються повноважними представниками обох сторін, скріплюються печатками сторін (за їх наявності) та є невід’ємними частинами (додатками) цього договору. Всупереч вимогам п. 1.3. укладеного договору, ТОВ «ТБ «АКВА-ХОЛДИНГ» не надало до договору специфікації на поставку хімічної продукції, які є невід’ємними частинами договору. З огляду на це, вимоги Замовника виконані не були. Якщо звернутися до роз’яснень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, якщо після аналізу документа видно, що додаток/додатки до договору повинні бути, оскільки без цих додатків неможливо виконати сам договір, у разі відсутності цих додатків в тендерній пропозиції Учасника, пропозиція Учасника має бути визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та повинна бути відхилена. Аналогічна позиція підтримана рішенням АМКУ №8549-р/пк-пз від 21.08.2018р., а також рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва по справі №826/15546/18. Пропозиція ТОВ «ТБ «АКВА-ХОЛДИНГ» повинна бути відхилена. Приймаючи до уваги викладене вище та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» (код ЄДРПОУ 03346822) винести рішення, яким тендерну пропозицію ТОВ «ТБ «АКВА-ХОЛДИНГ» та ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» - відхилити. Додаток: 1. платіжне доручення № 317 від 03.01.2020р. про сплату грошових коштів за подання скарги Директор Гнойова М.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.01.2020 №504.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 23:09
Номер скарги: UA-2019-10-07-000697-a.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕКСТРАГРУП", Код ЄДРПОУ:42660817
Дата подання: 03 січня 2020 18:46
щодо непогодження з рішенням Замовника
щодо непогодження з рішенням Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.01.2020 № 396.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 20:51

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 16:37
Скарга
25 листопада 2019 17:48
Пояснення

Документи подані замовником

19 листопада 2019 14:43
Пояснення по суті скарги

Документи подані скаржником

03 січня 2020 14:54
Платіжне доручення.pdf
03 січня 2020 14:59
Електронний підпис
09 січня 2020 16:50
Пояснення до скарги.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 грудня 2019
UA-2019-10-07-000697-a723f24bba085483099a347f9f3d28219
Найменування: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Місцезнаходження: 25009, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Учасник Документи Рішення
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Марілайф" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

17 січня 2020 20:10
Електронний підпис
17 січня 2020 17:29
документи переможця
16 січня 2020 17:10
Електронний підпис
16 січня 2020 16:12
документи переможця
16 січня 2020 11:53
Електронний підпис
16 січня 2020 11:33
довідка
13 грудня 2019 16:02
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:02
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:58
Ліцензія.PDF
13 грудня 2019 15:58
Статут Нова редакція.PDF
13 грудня 2019 15:58
Сертифікат гипохлорит.pdf
13 грудня 2019 15:58
Свідоцтво ПДВ АХПС.PDF
13 грудня 2019 15:58
протокол.PDF
13 грудня 2019 15:58
карта даних.PDF
13 грудня 2019 15:58
Документи на авто.pdf
13 грудня 2019 15:58
Документи на авто 7995.pdf
13 грудня 2019 15:58
Документи водії АХПС.pdf
13 грудня 2019 15:58
Додаток 3.pdf
13 грудня 2019 15:58
відгук Садко.pdf
13 грудня 2019 15:58
аналог Садко.PDF

Документи

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:59
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:59
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:58
Лист для клієнтів (4).7z
13 грудня 2019 17:58
інші довідки.pdf
13 грудня 2019 17:58
скан письма (1).pdf
13 грудня 2019 17:58
Гарантія 15804-19 (3).7z
13 грудня 2019 17:58
Витяг із Статуту (2).7z
13 грудня 2019 17:58
Банківська ліцензія (4).7z
13 грудня 2019 17:58
Протокол НР (3).7z
13 грудня 2019 17:58
технічні вимоги.pdf
13 грудня 2019 17:58
інші документи.pdf
13 грудня 2019 17:58
проект договору.pdf
13 грудня 2019 17:58
Наказ Фролова Ю.М (3).7z
13 грудня 2019 17:58
кваліфікаційні вимоги.pdf
13 грудня 2019 17:58
стаття 17.pdf

Документи

Публічні документи

14 грудня 2019 09:27
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:27
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:27
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:26
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:26
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:25
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:24
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:23
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:22
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:21
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:21
Зміни до гарантії 2550-19.zip
14 грудня 2019 09:21
Гарантія 2550-19.zip
14 грудня 2019 09:21
Додаток 1.pdf
14 грудня 2019 09:21
Проект договору.pdf
14 грудня 2019 09:21
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

ТОВ "Марілайф"

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ 6 680 000,00
UAH з ПДВ
5 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 8 412 000,00
UAH з ПДВ
5 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 7 180 000,00
UAH з ПДВ
7 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" 8 425 000,00
UAH з ПДВ
8 425 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 20:10
Електронний підпис
17 січня 2020 17:29
документи переможця
16 січня 2020 17:10
Електронний підпис
16 січня 2020 16:12
документи переможця
16 січня 2020 11:53
Електронний підпис
16 січня 2020 11:33
довідка
13 грудня 2019 16:02
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:02
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:58
Ліцензія.PDF
13 грудня 2019 15:58
Статут Нова редакція.PDF
13 грудня 2019 15:58
Сертифікат гипохлорит.pdf
13 грудня 2019 15:58
Свідоцтво ПДВ АХПС.PDF
13 грудня 2019 15:58
протокол.PDF
13 грудня 2019 15:58
карта даних.PDF
13 грудня 2019 15:58
Документи на авто.pdf
13 грудня 2019 15:58
Документи на авто 7995.pdf
13 грудня 2019 15:58
Документи водії АХПС.pdf
13 грудня 2019 15:58
Додаток 3.pdf
13 грудня 2019 15:58
відгук Садко.pdf
13 грудня 2019 15:58
аналог Садко.PDF

Публічні документи

13 грудня 2019 17:59
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:59
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:58
Лист для клієнтів (4).7z
13 грудня 2019 17:58
інші довідки.pdf
13 грудня 2019 17:58
скан письма (1).pdf
13 грудня 2019 17:58
Гарантія 15804-19 (3).7z
13 грудня 2019 17:58
Витяг із Статуту (2).7z
13 грудня 2019 17:58
Банківська ліцензія (4).7z
13 грудня 2019 17:58
Протокол НР (3).7z
13 грудня 2019 17:58
технічні вимоги.pdf
13 грудня 2019 17:58
інші документи.pdf
13 грудня 2019 17:58
проект договору.pdf
13 грудня 2019 17:58
Наказ Фролова Ю.М (3).7z
13 грудня 2019 17:58
кваліфікаційні вимоги.pdf
13 грудня 2019 17:58
стаття 17.pdf

Публічні документи

14 грудня 2019 09:27
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:27
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:27
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:26
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:26
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:25
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:24
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:23
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:22
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:21
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:21
Зміни до гарантії 2550-19.zip
14 грудня 2019 09:21
Гарантія 2550-19.zip
14 грудня 2019 09:21
Додаток 1.pdf
14 грудня 2019 09:21
Проект договору.pdf
14 грудня 2019 09:21
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

ТОВ "Марілайф"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
Переможець 5 499 999,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
5 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:46
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 09:17
ДУ 1 АХПС гіпохлорит натрію марки А зменшення ціни.pdf зміни до договору
24 червня 2020 09:13
Протокол змін від 22 06 2020.pdf зміни до договору
24 червня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 14:56
Договір ТОВ АХПС укладений
27 січня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що вносяться до договору № 12/20 від 27.01.2020р., саме: 1. У зв’язку із зміною ціни за одиницю Хімічної продукції, Сторони прийшли до взаємної згоди Специфікацію на поставку Хімічної продукції викласти в новій редакції (додається). 2. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє до повного виконання своїх зобов’язань Сторонами Договору. 3. Всі інші умови підписаного Договору залишаються без змін і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. Додатки: специфікація №2 на поставку хімічної продукції.
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 465 717,64
UAH (в тому числі ПДВ 244 286,27 UAH)