Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
180 200,00 UAH
UA-2019-10-07-000570-b 9b44a5b9fd9644d08761c2c69195c61d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Качор Любов Омелянівна

+380322389656 lviv.school5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20834187
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львів, Кокорудзи, 9
Контактна особа: Качор Любов Омелянівна
+380322389656
lviv.school5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 11:30
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 15:47
Очікувана вартість: 180 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 901,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Кокурудзи, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. В разі затримки бюджетного цільового фінансування та наявності заборгованості, розрахунок за даний Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 жовтня 2019 12:30
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 13:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: оброго дня! Шановний учаснику на Ваші запитання надаємо наступні відповіді:
Згідно вимог документації торгів у випадку посилання в оголошенні (технічному завданні) на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», тобто якщо в документації є посилання на торгові марки або моделі на товари в даному випадку учасник має право надавати товари інших марок або моделей, однак характеристики не повинні бути гіршими за характеристиками, які зазначені в документації.
Згідно вимог додатку 4 документації учасник зобов’язаний надати лист-згоду щодо кількісних та технічних характеристик предмета закупівлі наведених у Додатку №1 (технічне завдання), що у свою чергу буде підтвердженням поставки переможцем тендеру товарів, які за своїми характеристиками відповідатимуть вимогам замовника. Окрім того, учасник також згідно вимог додатку 4 документації зобов’язаний надати копію сертифікату якості чи іншого документа, що засвідчуватиме якість товарів зазначених в технічному завданні, з яких можна ідентифікувати товар.
До участі в процедурі закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Ціна пропозиції ФОП неплатника ПДВ розглядатиметься як його остаточна ціна (без додавання до ціни суму ПДВ 20%). Оцінка всіх пропозицій учасників проводитиметься відповідно до цін запропонованих учасниками на аукціоні, тобто не порівнюватимуться ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
и допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Дата подання: 08 жовтня 2019 13:05
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 13:16
Доброго дня! Шановний учаснику на Ваші запитання надаємо наступні відповіді: Згідно вимог документації торгів у випадку посилання в оголошенні (технічному завданні) на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», тобто якщо в документації є посилання на торгові марки або моделі на товари в даному випадку учасник має право надавати товари інших марок або моделей, однак характеристики не повинні бути гіршими за характеристиками, які зазначені в документації. Згідно вимог додатку 4 документації учасник зобов’язаний надати лист-згоду щодо кількісних та технічних характеристик предмета закупівлі наведених у Додатку №1 (технічне завдання), що у свою чергу буде підтвердженням поставки переможцем тендеру товарів, які за своїми характеристиками відповідатимуть вимогам замовника. Окрім того, учасник також згідно вимог додатку 4 документації зобов’язаний надати копію сертифікату якості чи іншого документа, що засвідчуватиме якість товарів зазначених в технічному завданні, з яких можна ідентифікувати товар. До участі в процедурі закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Ціна пропозиції ФОП неплатника ПДВ розглядатиметься як його остаточна ціна (без додавання до ціни суму ПДВ 20%). Оцінка всіх пропозицій учасників проводитиметься відповідно до цін запропонованих учасниками на аукціоні, тобто не порівнюватимуться ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: оброго дня! Шановний учаснику на Ваші запитання надаємо наступні відповіді:
Згідно вимог документації торгів у випадку посилання в оголошенні (технічному завданні) на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», тобто якщо в документації є посилання на торгові марки або моделі на товари в даному випадку учасник має право надавати товари інших марок або моделей, однак характеристики не повинні бути гіршими за характеристиками, які зазначені в документації.
Згідно вимог додатку 4 документації учасник зобов’язаний надати лист-згоду щодо кількісних та технічних характеристик предмета закупівлі наведених у Додатку №1 (технічне завдання), що у свою чергу буде підтвердженням поставки переможцем тендеру товарів, які за своїми характеристиками відповідатимуть вимогам замовника. Окрім того, учасник також згідно вимог додатку 4 документації зобов’язаний надати копію сертифікату якості чи іншого документа, що засвідчуватиме якість товарів зазначених в технічному завданні, з яких можна ідентифікувати товар.
До участі в процедурі закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Ціна пропозиції ФОП неплатника ПДВ розглядатиметься як його остаточна ціна (без додавання до ціни суму ПДВ 20%). Оцінка всіх пропозицій учасників проводитиметься відповідно до цін запропонованих учасниками на аукціоні, тобто не порівнюватимуться ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 08 жовтня 2019 14:08
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-07-000570-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41206217
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:47
Вимога про скасування дисквалифікациї
Шановний Замовник. Ви вимогали надання оригінала листа - -відгука. Але ви також вимогаєте надння сканованих документів, які повинні бути загружені в базу. Отже при скануванні позитивного оригіналу -листа відгука він автоматично стає копію, яку ми як Учасник повинен завірити своєю печаткою та підписом. Тому нами був наданий сканована копяю оригіналу листа. Враховуючи вишесказане просимо Вас переглянути Ваше рішення щодо дісквалифікацію ТОВ "С.М.Б. Систем"
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-10-07-000570-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:33
щодо безпідставної дискваліфікації учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АСАП ДЕМО"
Більш детально у вкладенні.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 16:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 156 465,12
UAH з ПДВ
148 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „Євро Клік” 180 180,00
UAH з ПДВ
149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 164 388,00
UAH з ПДВ
155 887,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 166 992,00
UAH з ПДВ
166 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 176 190,00
UAH з ПДВ
176 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 179 256,00
UAH з ПДВ
179 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бурий Роман Євгенович 180 194,00
UAH з ПДВ
180 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 180 199,32
UAH з ПДВ
180 199,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 16:27
Гаринтійний лист умов.pdf
15 жовтня 2019 15:49
Статут.pdf
15 жовтня 2019 15:49
Стаття_17.pdf
15 жовтня 2019 15:49
СЕРТИФІКАТИ.pdf
15 жовтня 2019 15:49
Рішення РНБО.pdf
15 жовтня 2019 15:49
Пропозиція форма.pdf
15 жовтня 2019 15:49
Паспорт_директор.pdf
15 жовтня 2019 15:49
наявність обладнання.pdf
15 жовтня 2019 15:49
Наявність досвіду.pdf
15 жовтня 2019 15:49
наказ.pdf
15 жовтня 2019 15:49
лист-гарантія санкції.pdf
15 жовтня 2019 15:49
ІПН.pdf
15 жовтня 2019 15:49
інші документи.pdf
15 жовтня 2019 15:49
Додаток6.pdf
15 жовтня 2019 15:49
Договір.pdf
15 жовтня 2019 15:49
Гаринтії.pdf
15 жовтня 2019 15:49
Гаринтійний лист ЗП.pdf
15 жовтня 2019 15:48
Відгук 2.pdf
15 жовтня 2019 15:48
Відгук (2).pdf
15 жовтня 2019 15:48
Витяг.pdf
15 жовтня 2019 15:48
Виписка.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 11:22
Електронний підпис
16 жовтня 2019 11:22
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 11:22
Технічна специфікація.pdf
16 жовтня 2019 11:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 жовтня 2019 11:22
Висновок СЕЕ 250_G6.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 14:32
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:55
Додаток №1.pdf
15 жовтня 2019 10:54
Декларація 255 G7 HP.pdf
15 жовтня 2019 10:54
Гигиена all до 2021.pdf
15 жовтня 2019 10:54
72.Додаток №2.pdf
15 жовтня 2019 10:54
63.2 Довідка LibreOffice.pdf
15 жовтня 2019 10:54
63.1 Довідка Windows 10 Pro.pdf
15 жовтня 2019 10:54
55.Договір через 2 дні.pdf
15 жовтня 2019 10:54
45.Довідка мінільна зп.pdf
15 жовтня 2019 10:54
26.4. Договір КМДА.pdf
15 жовтня 2019 10:54
26.3. Договір МОЗ.pdf
15 жовтня 2019 10:54
26.2. Договір КІНТЕГРО.pdf
15 жовтня 2019 10:54
26.1 Договір ЦНАП ПОДІЛ.pdf
15 жовтня 2019 10:54
23. 90 робочих днів.pdf
15 жовтня 2019 10:54
22. Витяг пдв.pdf
15 жовтня 2019 10:54
21. Витяг ЄДР 07.10.pdf
15 жовтня 2019 10:54
19. Код Возний.pdf
15 жовтня 2019 10:54
17. Опис 2 новий.pdf
15 жовтня 2019 10:54
16. Опис 1 новий.pdf
15 жовтня 2019 10:54
12. Статут 07.10.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 11:27
13089841_пропозиція .pdf
16 жовтня 2019 11:27
документи hp .pdf
16 жовтня 2019 11:00
лист-згода технічні.pdf
16 жовтня 2019 10:54
Відгук Трускавець.pdf
16 жовтня 2019 10:49
Виписка з ЄДР_копія.pdf
16 жовтня 2019 10:49
Витяг ПДВ копія.pdf
16 жовтня 2019 10:49
Статут копія.pdf
16 жовтня 2019 10:49
Наказ директора .pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 16:39
ФОП.jpg
15 жовтня 2019 16:39
ФОП 2.jpg

Публічні документи

11 жовтня 2019 11:39
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:39
Статут завірений.pdf
11 жовтня 2019 11:39
Витяг_ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 11:39
Виписка_ЄДР_1.pdf
11 жовтня 2019 11:39
Аналогічний договір.pdf
11 жовтня 2019 11:39
HP TR RED (TPN-C136) 23_11_2018.pdf
11 жовтня 2019 11:39
HP TR RED (TPN-C135) 23_11_2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ „Євро Клік”

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Бурий Роман Євгенович

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 148 998,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 21:49
ТОВ „Євро Клік”
#39000921
Відхилено 149 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 21:50
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Відхилено 155 887,20
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 21:52
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Відхилено 166 992,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 21:53
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 176 190,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 21:55
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 179 256,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 21:57
ФОП Бурий Роман Євгенович
#3065708396
Відхилено 180 194,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 21:58
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
#41675618
Відхилено 180 199,32
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 22:00

Документи

30 жовтня 2019 21:48
Повідомлення

Документи

30 жовтня 2019 21:50
Повідомлення

Документи

30 жовтня 2019 21:52
Повідомлення

Документи

30 жовтня 2019 21:53
Повідомлення

Документи

30 жовтня 2019 21:55
Повідомлення

Документи

30 жовтня 2019 21:56
Повідомлення

Документи

30 жовтня 2019 21:58
Повідомлення

Документи

30 жовтня 2019 21:59
Повідомлення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій