Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Розробка проектної документації стадії «Проект» та стадії «Робоча документація» по об’єкту «Реконструкція нежитлових приміщень у будівлі (корпус № 5) для розміщення Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті по вул. Пухівській, 7 у м. Києві»
Очікувана вартість
14 990 000,00 UAH
UA-2019-10-07-000530-a ● e26266c1557c41ce930d3c67fd4f6f4c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Галузевий державний архів Українського інституту національної пам'яті |
Код ЄДРПОУ: | 43076942 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , місто Київ обл., Київ, Липська, 16 |
Контактна особа: |
Корлуп Людмила 380669876240 ludok7maj@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2019 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 14 990 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Розробка проектної документації стадії «Проект» та стадії «Робоча документація» по об’єкту «Реконструкція нежитлових приміщень у будівлі (корпус № 5) для розміщення Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті по вул. Пухівській, 7 у м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, місто Київ, Київ, Липська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
—
07 березня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за надані роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами Актів здачі-приймання виконаних робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 5 (п'яти) банківських днів. Джерело фінансування: кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Умови оплати робіт: | 20% |
відстрочка платежу більше 180 календарних днів;: | 20% |
відстрочка платежу від 180 календарного дня до 151 календарного дня;: | 15% |
відстрочка платежу від 150 календарного дня до 121 календарного дня;: | 10% |
відстрочка платежу від 120 календарного дня до 91 календарного дня;: | 5% |
відстрочка платежу менше 91 календарного дня: | 0% |
17 жовтня 2019 17:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 16:43 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії зміни.doc | |
17 жовтня 2019 16:39 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
17 жовтня 2019 16:02 |
зміни.doc | |
07 жовтня 2019 15:29 |
Додаток 4 Форма Тендерна пропозиція.doc | |
07 жовтня 2019 15:29 |
Додаток 3 Технічне завдання.pdf | |
07 жовтня 2019 15:29 |
Додаток 2 Проект Договору.doc | |
07 жовтня 2019 15:29 |
Тендерна документація.pdf |
17 жовтня 2019 17:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
17 жовтня 2019 16:43 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії зміни.doc
|
|||||||||||||||
17 жовтня 2019 16:39 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||||||||||||||
17 жовтня 2019 16:02 |
зміни.doc
|
|||||||||||||||
07 жовтня 2019 15:29 |
Додаток 4 Форма Тендерна пропозиція.doc
|
|||||||||||||||
07 жовтня 2019 15:29 |
Додаток 3 Технічне завдання.pdf
|
|||||||||||||||
07 жовтня 2019 15:29 |
Додаток 2 Проект Договору.doc
|
|||||||||||||||
07 жовтня 2019 15:29 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що до тендерної документації
Дата подання: 08 жовтня 2019 10:22
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 10:12
Поясніть буль ласка яки договори вважаються аналогичними???
Відповідь: Аналогічним вважається такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі.
Договір аналог
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:20
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 11:34
Чи буде вважатися аналогічним договір на розробку Робочого проекту реконструкції промислового об'єкту або Робочого проету нового будівництва адміністративно-виробничого об'єкту.
Відповідь: Можна вважати договір аналогічним, якщо клас наслідків об’єкту проектування СС3.
Сертифікати
Дата подання: 16 жовтня 2019 10:38
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 15:52
Обгрунтуйте, будь ласка, необхідність залучення працівників із сертифікатами "технології будівельного виробництва" та "інжерено-будівельного проектування доріг"?? В завданні на проектування робіт для даних спеціальностей немає. Приберіть дану дискримінаційну умову.
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-07-000530-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АІММ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39180745
Дата подання: 14 листопада 2019 14:02
Дата подання: 14 листопада 2019 14:02
Скарга на рішення Замовника щодо обрання переможцем учасника ТОВ «ПК ПРОЕКТНИЙ КОМПЛЕКС»
Вих 14/11-19
«14» листопада 2019 року
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
03110, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю
«АІММ-ГРУП»
03048, м. Київ, вул. Кадетський Гай, 6, прим. 264, Код ЄДРПОУ : 39180745.
Замовник: Галузевий державний архів Українського інституту національної пам'яті
01021, Україна, місто Київ обл., Київ, Липська, 16, Код ЄДРПОУ: 43076942
СКАРГА
на рішення Замовника щодо обрання переможцем учасника ТОВ «ПК ПРОЕКТНИЙ КОМПЛЕКС», тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним у тендерній документації Замовника
під час проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування («Розробка проектної документації стадії «Проект» та стадії «Робоча документація» по об’єкту «Реконструкція нежитлових приміщень у будівлі (корпус № 5) для розміщення Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті по вул. Пухівській, 7 у м. Києві»)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-10-07-000530-a
Галузевий державний архів Українського інституту національної пам'яті (далі по тексту – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету: ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування («Розробка проектної документації стадії «Проект» та стадії «Робоча документація» по об’єкту «Реконструкція нежитлових приміщень у будівлі (корпус № 5) для розміщення Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті по вул. Пухівській, 7 у м. Києві»)», (далі по тексту – Процедура закупівлі).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено 28 жовтня 2019 о 15:00.
В результаті завершення строку на подання тендерних пропозицій, пропозиції були подані від наступних учасників: - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АІММ-ГРУП» (далі по тексту Скаржник); - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПК ПРОЕКТНИЙ КОМПЛЕКС» (далі по тексту –Переможець);- ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ, ТЕПЛОПОСТАЧАННЮ ТА КОМПЛЕКСНОМУ БЛАГОУСТРОЮ МІСТ І СЕЛИЩ УКРАЇНИ "УКРНДІІНЖПРОЕКТ"»; - ТОВ «ГІДРОТЕХ ІНЖИНІРІНГ»; ТОВ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ", ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ", ТОВ «ПРОЕКТНІ СИСТЕМИ ЛТД».
Вважаємо, що Замовником було неправомірно прийнято рішення про обрання Переможцем ТОВ «ПК ПРОЕКТНИЙ КОМПЛЕКС», оскільки тендерна пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що визначені у тендерній документації, виходячи з наступного:
1. Вимагалось згідно Тендерної документації: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: Статуту, або іншого документу зі змінами (у разі їх наявності);
4.1. Протоколу або витягу з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами);
4.2. Протоколу або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження);
У випадку, якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів: договору, тендерної пропозиції тощо (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше).
Надано Переможцем : Статут ТОВ «ПК ПРОЕКТНИЙ КОМПЛЕКС» в редакції 2015 року.
Статут не приведено у відповідність до вимог Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», повноваження Директора та порядок проведення загальних зборів товариства, згідно нового закону не визначено.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерній документації Замовника.
2. Вимагалось згідно Тендерної документації:
Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону:
№№
з/п Посада П.І.П. Освіта і спеціальність Загальний досвід роботи,
років Досвід роботи на даній посаді,
років
1
2
…
Надано Переможцем : Довідку про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, щодо предмета закупівлі № 73-ПК від 17.10.2019р. В якій не зазначено ім’я по батькові працівників, як це вимагалось в тендерній документації, вказано лише ініціали.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерній документації Замовника.
3. Вимагалось згідно Тендерної документації: Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
п.2.Додатку№ 1 до тендерної документації
2. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації (до 40 – 45 осіб), зокрема спеціалістів по розділам проекту: архітектурні рішення, конструктивна частина, технологічна частина, опалення та вентиляція, водопровід та каналізація, зовнішні інженерні мережі, під’їзні дороги, електропостачання, електрообладнання, слабострумні мережі, системи протипожежного захисту, проект організації будівництва, кошторисна документація, погодження, оцінка впливу на навколишнє середовище, які мають необхідні знання та досвід за формою, що надається нижче, та документальне підтвердження факту перебування зазначених працівників у трудових відносинах з учасником (копії наказів про прийняття на роботу, копії трудових книжок з відповідними записами про прийняття на роботу, копії трудових договорів, цивільно-правових угод, лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи (осіб) дані яких надаються.)
Надано Переможцем накази про прийняття на роботу на працівників:
Марченко М.С., Баранюк Ю.Я., Баранюк Я.Ю, Воронов Д.П., Файнін В.А,, Беньковська О.М,, Кучинський О.М., В’юшков О.О., Січкар С.П., Царик А.В., Стельмах О.С,, Гельфанд Л, Бойко В.Ю., Зіміна Н.М, Дика Ю.Г.,Зуєва І.В,, Марченко К.М., Боршковська О.В., Пиженко Ж.К.,Іванько О.А., Волчкова К.С.,Башкіров В.С., Марченко С.М., Дудка Т.В., Шпильова Т.М., Томкевич Н.В.,Костенко Г.М., Сумська О.Л.,Лисенко В.М. – відсутні копії трудових книжок, трудовий договір.
Надано Переможцем копії трудових книжок на працівників: Мороз О.М., Герасимнюк С.О., Остапчук О.Г.,Іщак І.М., Галстян Д.С.,Федоренко Д.М., Баньковська С.В., Головіч Л.Ю., Бондар А.В., Пустовар О.С., Іванько О.А., Іванова Т.В., Стержинська О.В., Ісаєнко С.К., Довбиш А.В.,Любченко О.В., Грібіник І.М., ВАсильєкський М.А., Недашківська Н.Д., Григор’єва С.Г., Резніченко С.П., Наконечна Н.В., Чужа С.О. - відсутні накази про прийняття на роботу, трудовий договір.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерній документації Замовника.
4. Вимагалось згідно Тендерної документації: Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
п.2.Додатку№ 1 до тендерної документації
2. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації (до 40 – 45 осіб), зокрема спеціалістів по розділам проекту: архітектурні рішення, конструктивна частина, технологічна частина, опалення та вентиляція, водопровід та каналізація, зовнішні інженерні мережі, під’їзні дороги, електропостачання, електрообладнання, слабострумні мережі, системи протипожежного захисту, проект організації будівництва, кошторисна документація, погодження, оцінка впливу на навколишнє середовище, які мають необхідні знання та досвід за формою, що надається нижче, та документальне підтвердження факту перебування зазначених працівників у трудових відносинах з учасником (копії наказів про прийняття на роботу, копії трудових книжок з відповідними записами про прийняття на роботу, копії трудових договорів, цивільно-правових угод, лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи (осіб) дані яких надаються.)
Надано Переможцем – згоду на обробку персональних даних, без зазначення ім’я по батькові, паспортних даних, індивідуального податкового номера, або інших даних для можливості ідентифікації осіб, які надавали згоду на обробку персональних даних.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерній документації Замовника.
5. Вимагалось згідно Тендерної документації: Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадову (-их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (-их) представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами торгів.
Надано Переможцем: Довідку від 21.10.19 № 75-ПК, в якій зазначено підтвердження повноважень директора протоколом №4 від 04.10.19, тоді як Переможцем надано у складі тендерної документації протокол №4 від 09.10.19 року.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерній документації Замовника.
6. Вимагалось згідно Тендерної документації інформацію про субпідрядника ( субпідрядників) у разі їх залучення до виконання Договору.
Надано Переможцем:
- лист на обробку персональних даних на Гроня Л.І., та Бушиленко А.А., без зазначення ім’я по батькові, паспортних даних, індивідуального податкового номера, або інших даних для можливості ідентифікації осіб, які надавали згоду на обробку персональних даних.
-копію трудової книжки видана на ім’я Гроня Л.І, про працевлаштування на ТОВ «Екотон» завірена підписом та печаткою ТОВ «ПК ПРОЕКТНИЙ КОМПЛЕКС» , тоді, як згідно п.1 розділу 3, тендерної документації документи видані іншими організаціями подаються в оригіналах, або нотаріально завірених копіях.
- копію трудової книжки видана на ім’я Бушиленко А.А про працевлаштування на ТОВ «Охоронні системи майбутнього» завірена підписом та печаткою ТОВ «ПК ПРОЕКТНИЙ КОМПЛЕКС» , тоді, як згідно п.1 розділу 3 тендерної документації документи видані іншими організаціями подаються в оригіналах, або нотаріально завірених копіях. .
- Довідку від 21.10.19 р. № 78 -ПК.
Крім того, Переможцем не надано документи, які свідчать про готовність/згоду субпідрядників, виконувати роботи за цією закупівлею, відсутній Договір укладений між Переможцем та субпідрядниками, яких планується залучити для виконання робіт, лист або згода субпідрядників виконувати роботи за цією закупівлею.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерній документації Замовника.
7. Вимагалось згідно Тендерної документації надати: Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 1 ( для переможця) та Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Надано Переможцем: Тендерна пропозиція № 90-ПК датована- 05.07.2019р., тоді, як Закупівля Замовником оприлюднена в системі Prozorro – 07 жовтня 2019 року.
Тобто, тендерна пропозиція Переможця складена датою раніше, ніж була оприлюднена закупівля в системі Prozorro.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерній документації Замовника.
8. Вимагалось згідно Тендерної документації надати: Інформацію, щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації
Надано Переможцем: Довідку від 21.10.19 № 83- ПК. В якій в п. 5 зазначено, що відносно учасника відкрито ліквідаційну процедуру.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерній документації Замовника.
9. Вимагалось згідно Тендерної документації надати: Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного* договору (мінімум одного) по предмету закупівлі з підтверджуючими документами:
- Копія аналогічного договору/договорів;
- Копія позитивного звіту експертної організації.
* Аналогічним вважати договір, якщо клас наслідків об’єкту проектування СС2, СС3, розроблений на умовах генерального проектування.
Надано Переможцем: Договір К- 4837 від 12.07.2012р., з додатками та експертним висновком та Договір 1103 від 18.02.2011 року з додатками та експертним висновком, які не є аналогічними, оскільки в них не зазначено клас наслідків, як це вимагалось Тендерною документацією.
Клас наслідків було вперше введено ДСТУ-Н Б.В.1.2.-16:2013, який набрав чинності 01.09.2013 року, тоді, як договора з додатками та Експертні звіти надані Переможцем датуються 2011, 2012р та 29.03.2013р.
Ні в Договорах з додатками ні в експертних звітах наданих Переможцем не визначено клас наслідків.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерній документації Замовника.
10. Вимагалось згідно Тендерної документації: Тендерна пропозиція, та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку, в разі надання учасником будь яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською.
Надано Переможцем, трудові книжки на працівників: Меняйло Генедора Владимировна, Остапчук Александр Григорьевич, Ищак Иван Николаевич, Баньковская Светлана Витальевна, Годович Людмила Юрьевна, Бондарь Антонина Владимировна, Иванова Татьяна Викторовна, Маракулина Елена Дмитриевна, Исаенко Светлана Кузьминична, Любченко Елена Валериевна, Недашковская Наталия Дмитриевна, Резниченко Светлана Павловна, Наконечная Наталья Владимировна, Чужа Светлана Олеговна, Гроня Людмила Ивановна – російською мовою, без відповідного перекладу на українську.
Отже, тендерна пропозиція Переможця в цій частини не відповідає умовам Тендерній документації Замовника.
Отже, враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принцип недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів.
В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «АІММ - ГРУП» та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити порушення законодавства про публічні закупівлі під час здійснення Замовником, Галузевим державним архівом Українського інституту національної пам'яті, (код ЄДРПОУ: 43076942), процедури закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПК ПРОЕКТНИЙ КОМПЛЕКС» (код ЄДРПОУ:34298346) за процедурою закупівлі: ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування («Розробка проектної документації стадії «Проект» та стадії «Робоча документація» по об’єкту «Реконструкція нежитлових приміщень у будівлі (корпус № 5) для розміщення Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті по вул. Пухівській, 7 у м. Києві»)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-10-07-000530-a
3. Зобов'язати Замовника, Галузевий державний архів Українського інституту національної пам'яті, (код ЄДРПОУ: 43076942), відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПК ПРОЕКТНИЙ КОМПЛЕКС» (код ЄДРПОУ:34298346), шляхом скасування рішення (протокол № 18 від 04.11.2019 тендерного комітету Замовника) про обрання Переможцем ТОВ «ПК ПРОЕКТНИЙ КОМПЛЕКС» (код ЄДРПОУ:34298346).
Додаток:
1. Платіжне доручення № 497.
2. Витяг з ДСТУ-Н Б.В.1.2.-16:2013.
Директор ТОВ «АІММ-ГРУП» Іскіердо Г.Ф.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2019 10:09
Рішення від 18.11.2019 № 16802 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 10:09
Інформація про перенесення розгляду скарги від 14.11.2019 № UA-2019-10-07-000530-a.c1.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 02:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.12.2019 № 18060.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2019 18:23
Рішення від 05.12.2019 № 18060.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 02:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ ГІДРОТЕХ ІНЖИНІРІНГ |
14 780 589,60
UAH з ПДВ
|
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 7 600 000 | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ, ТЕПЛОПОСТАЧАННЮ ТА КОМПЛЕКСНОМУ БЛАГОУСТРОЮ МІСТ І СЕЛИЩ УКРАЇНИ "УКРНДІІНЖПРОЕКТ" |
10 851 610,00
UAH з ПДВ
|
8 073 937,50
UAH з ПДВ
|
1.0625 | 7 599 000 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
11 789 008,82
UAH з ПДВ
|
9 490 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 7 592 000 | Документи |
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ" |
12 721 677,60
UAH з ПДВ
|
8 999 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 8 999 000 | Документи |
ТОВ ПК Проектний комплекс |
14 245 247,88
UAH з ПДВ
|
10 948 750,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 8 759 000 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" |
13 464 769,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.125 | 8 000 000 | Документи |
ТОВ Проектні системи ЛТД |
14 821 200,00
UAH з ПДВ
|
14 821 200,00
UAH з ПДВ
|
1.0625 | 13 949 364.71 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #32044578 |
Відхилено |
9 490 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 14:03
|
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ, ТЕПЛОПОСТАЧАННЮ ТА КОМПЛЕКСНОМУ БЛАГОУСТРОЮ МІСТ І СЕЛИЩ УКРАЇНИ "УКРНДІІНЖПРОЕКТ" #34694548 |
Відхилено |
8 073 937,50
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 14:19
|
ТОВ ГІДРОТЕХ ІНЖИНІРІНГ #30166282 |
Відхилено |
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 14:44
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" #39180745 |
Відхилено |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 15:14
|
ТОВ ПК Проектний комплекс #34298346 |
Переможець |
10 948 750,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 19:38
|
Додаткова угода 5 до договору 11.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2021 14:56
|
ДУ 4 до Договору 11.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 12:05
|
Д.У. №3 від 24.06.2020.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 12:03
|
Додаткова угода 2 (2).pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 12:00
|
Д.У. №3 від 24.06.2020.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 11:59
|
Бланк ГДА УІНП - з 21.05.2020.docx | зміни до договору |
10 червня 2020 19:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2020 21:46
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
18 травня 2020 21:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 12:56
|
Додаткова угода до ПД.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 17:40
|
Скановані документи (7).pdf | укладений |
12 грудня 2019 17:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони у зв`язку з тим, що Проектні роботи, передбачені Договором, можуть бути виконані Підрядником та оплачені Замовником раніше, ніж передбачено Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до прийнятого Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 13 квітня 2020 року № 553-IX, передбачено скорочення капітальних видатків державного бюджету |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з тим, що змінами, внесеними згідно із Законом № 553-IX від 13.04.2020р. до Закону України «Про державний бюджет на 2020 рік передбачено зняття видатків розвитку за бюджетною програмою КПКВК 3809020 «Заходи з реалізації державної політики у сфері відновлення та збереження національної пам’яті, забезпечення діяльності Національного меморіального комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції гідності та Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті» |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що на 2021 рік Замовнику передбачено видатки за бюджетною програмою КПКВ 3809020 «Заходи з реалізації державної політики у сфері відновлення та збереження національної пам’яті, забезпечення діяльності Національного меморіального комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції гідності та Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті» |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з тим, що на 2021 рік Замовнику передбачено видатки за бюджетною програмою КПКВ 3809020 «Заходи з реалізації державної політики у сфері відновлення та збереження національної пам’яті, забезпечення діяльності Національного меморіального комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції гідності та Галузевого державного архіву Українського інституту національної пам’яті» і Замовник отримав кошти на покриття витрат капітального будівництва у поточному бюджетному періоді, що істотно змінює обставини, якими сторони керувалися при укладенні Договору № 11 про виконання проектних робіт від 12 грудня 2019 р. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |